جدیدترین هزینه و تعرفه ثبت موسسه ارزان و سریع

 

ثبت موسسه هزینه ای نزدیک به ثبت شرکت دارد، تعرفه ثبت موسسه شاید از اصلی ترین موضوعات در هنگام ثبت و تاسیس شرکت باشد که باید به صورت شفاف از آن مطلع باشید.

همانطور که در مقالات قبلی بیان کردیم، تعرفه ثبت موسسات غیرتجاری یک خدمت مشخص یا یک کالا نیست، در حقیقت مجموعه‌ای از عملیات ها که در نهاین منجر به ثبت موسسه می‌شوند را، تعرفه ثبت موسسه مینامیم و در این مقاله قصد داریم تا به طور کامل این هزینه هارا با هم بررسی نماییم.

 

آیا ثبت شرکت رایگان امکان پذیر است؟ این سوالی است که روزانه تعداد زیادی از متقاضیان ازمشاورین ما میپرسند؛ پاسخ سوال را در مقاله ثبت شرکت رایگان کاملا به طور واضح بیان نموده‌ایم که می‌توانید با مراجعه به این مطلب به طور کامل جوانب این سوال را مطالعه نمایید.

 

هزینه و تعرفه ثبت موسسه

زمانیکه صحبت از ثبت شرکت به میان می‌آید شاید به این فکر کنید که آیا ثبت شرکت یک کالاست که برای آن قیمت گذاری شده است؟ تعرفه ثبت شرکت در حقیقت هزینه خدماتی است که موسسه حقوقی برای شما در نظر گرفته است. تعرفه ثبت شرکت در موسسه های مختلف، متفاوت می‌باشد. که این هزینه وابسته به تجربه و سرعت عمل موسسه متغیر می‌باشد.

 

برای آگاهی از تعرفه ثبت موسسه باید از این موضوع مطلع باشید که در زمینه خدمات این شناخت به حد هزینه خرید کالا نیست. حال اگر این خدمت یک خدمت حقوقی و مشاوره برای یک خدمت حقوقی مثل ثبت شرکت باشد به دلیل عدم آگاهی در این زمینه قطعا دچار سردرگمی های زیادی خواهید شد.

 

لیست تعرفه های خدمات موسسه حقوقی آگاه ثبت

نکته قابل توجه: این هزینه های بیان شده فقط کارمزد و تعرفه موسسه می‌باشند. جهت دریافت هزینه کامل با احتساب واریزی ادارات مربوطه و هزینه روزنامه های رسمی و کثیرالانتشار لطفا در فرم صفحه ثبت شرکت آنلاین شماره تماس خود را وارد کنید تا در اولین فرصت مشاورین موسسه هزینه دقیق ثبت شرکت را برای شما ارسال کنند.

 

ردیف نوع خدمات تعرفه
1 ثبت شرکت سهامی خاص از 300 هزار تومان
2 ثبت شرکت مسئولیت محدود از 300 هزار تومان
3 ثبت موسسه از 450 هزار تومان
4 ثبت تعاونی از 850 هزار تومان
5 تنظیم تغییرات شرکت به صورت آنلاین از 700 هزارتومان
6 تنظیم تغییرات شرکت به صورت آنلاین حضوری از 350 هزار تومان
7  اخذ کارت بازرگانی از 700 هزار تومان
8 تنظیم مدارک کارت بازرگانی از 350 هزارتومان
9  پلمپ دفاتر و مهر شرکت از 250 هزار تومان
10  ثبت نام ارزش افزوده 800 هزار تومان
11 ثبت نام و علائم تجاری (برند شخصی) از 550 هزار تومان
12 ثبت نام و علائم تجاری (برند شرکتی) از 650 تومان
13 طراحی سایت (با قالب آماده) از 1.500.000 تومان
14 طراحی سایت (قالب اختصاصی) از 3.500.000 تومان
15 طراحی لوگو از 600 هزار تومان
16 سایر خدمات  

تماس بگیرید

 

 

قوانین مهم ثبت موسسه غیرتجاری

در بحث تاسیس، تعرفه و هزینه های موسسه غیرتجاری قوانینی وجود دارد که قبل از اقدام به ثبت باید این قوانین را مطالعه نمود.

  1. هدف از موسسات غیرتجارتی همه تشکیلات و موسساتی است که برای مقاصد غیرتجاری مانند امور علمی یا ادبی یا امور خیریه و امثال آن تشکیل می‌شود، اعم از آن که موسسان و تشکیل دهندگان قصد انتفاع داشته باشند یا نداشته باشند.
  2. موسسه مربوطه از لحاظ انطباق با مقررات این آیینامه به دو قسمت غیر انتفاعی و غیر تجاری تقسیم می‌شود.
  3. ثبت موسسه در تهران در اداره ثبت شرکتها و در شهرستانها در اداره ثبت مرکز اصلی آن انجام می‌شود.
  4. اظهار‌نامه ثبت موسسه در دو نسخه به زبان فارسی همراه با تاریخ و امضاء تدوین می‌شود و شامل اطلاعات زیر است:
  • اسم، اقامتگاه، تابعیت، موضوع موسسه، مراکز و شعب آن
  • اسم و اقامتگاه و شهرت اشخاصی که برای اداره کردن موسسات و تشکیلات معین شده‌اند.
  • اسم، اقامتگاه و تابعیت وکیل در صورتی که اظهار نامه توسط وکیل تنظیم شده باشد.
  • تاریخ ثبت، محل و شماره ثبت نام کشوری که موسسه در آن به ثبت رسیده است در صورتی که موسسات خارج از ایران به ثبت رسیده باشند.

 

جدیدترین هزینه و تعرفه ثبت موسسه ارزان و سریع

 

هزینه ثبت موسسه غیرتجاری از مسائل ثبتی است که محبوبیت بسیار بالایی دارد، به همین دلیل مطلب کاملی در این مورد برای شما متقاضیان ثبت موسسه غیرتجاری تهیه نموده ایم که تمامی هزینه های مربوط به ثبت موسسه را برای شما بررسی نموده است، پیشنهاد میکنیم این مقاله را مطالعه نمایید.

 

حق وکیل ثبت شرکت

تعرفه حق وکیل ثبت شرکت مبلغی است که برای پیگیری امور ثبت شرکتی تا تحویل آگهی اداره ثبت شامل ورود اطلاعات در سامانه اداره ثبت، تعرفه تعیین نام شرکت، تنظیم موضوع فعالیت شرکت، اساسنامه، صورتجلسات هیئت موسسین تا تحویل مدارک به پست و دریافت آگهی تاسیس شرکت انجام می‌گیرد.

 

حق ثبت شرکت

بعد از تحویل مدارک در قالب پاکت مخصوص به اداره پست، پس از سه الی ۵ روز در سایت سازمان مشخص می گردد که شرکت شما ثبت شده یا نشده است. وقتی که شرکت ثبت شده باشد یک برگه از طرف سامانه داده می شود با نام ”پیش نویس آگهی” که این برگه پیش نویس آگهی باید به اداره ثبت شرکت ها برده شود.

پس از امضا توسط وکیل، باید بلافاصله هزینه حق ثبت شرکت با استفاده از دستگاه پوز پرداخت شود. این هزینه در حدود ۴ الی ۶ هزار تومان می باشد.

 

هزینه لازم جهت ثبت شركت سهامی خاص   

هزینه و تعرفه ثبت شركت سهامی خاص  300 هزار تومان می باشد كه تعرفه های ذیل مطابق با فیش پرداختی به اداره ثبت شرکت ها اضافه می گردد: حق ثبت، حق درج، آگهی روزنامه و دستمزد موسسه حقوقی که این کار را برای شما به عهده گرفته است. واضح است كه هزینه فوق كلیه هزینه‌ها را شامل گردیده بطوریكه موكل هیچ هزینه دیگری را پرداخت نخواهد نمود.

 

نکته:  تعرفه روزنامه رسمی ثبت شرکت از 154 هزار تومان تا 438 هزار تومان متغییر می باشد. 154 هزار تومان برای موضوعات خیلی کوتاه و برای موضوعات شرکت بلندتر و طولانی تر گاها تا بیشتر از 438 هزار تومان می باشد.

همچنین درهنگام درج آگهی در روزنامه کثیر الانتشار نیز بستگی به تعداد کلمات و نوع روزنامه کثیرالانتشار می‌باشد. یعنی هزینه و تعرفه درج آگهی ثبت شرکت در روزنامه همشهری از روزنامه ابرار بیشتر بوده و متقاضی باید هزینه بالاتری را پرداخت نماید.

 

ثبت نمودن موسسات غیرتجاری بسیار سودمند میباشند که در ادامه برای شما بیان خواهیم کرد، ولی اگر نیاز دارید تا از این مراحل مطلع باشید، مقاله ثبت موسسه غیرتجاری را با دقت مطالعه نمایید، زیرا از بهترین مقالات ثبتی آگاه می‌باشند.

 

تعرفه ثبت موسسه با سرمایه یک میلیون ریال

برای ثبت موسسه نیاز به صرف هزینه و پرداخت تعرفه ثبت موسسه مسیاشید که در این بخش از مقاله به طور دقیق این هزینه هارا باهم بررسی مینماییم.

1) هزینه تنظیم اساسنامه واظهارنامه واوراق ثبتی: 20 هزار تومان

2) هزینه حق درج: 17 هزار تومان

3) تعرفه حق ثبت: 2 هزار تومان (سرمایه یک میلبون ریال)

4) هزینه روزنامه رسمی: 25 هزار تومان

5) پوشه وگیره: هزار تومان

6) تعین نام: 20 هزار تومان

7) حق وکاله: 200 هزار تومان

8) پلمپ دفاتر (اختیاری): 200 هزار تومان

9) مهر شرکت ( اختیاری): 50 هزار تومان

 

یکی از قالب های پرطرفدار ثبت موسسه، موسسه خدماتی است که روزانه سوالات بسیار زیادی را پیرامون خود به همراه دارد؛ برای ثبت موسسه خدماتی مقاله ای را تهیه نموده‌ایم که تمامی جوانب ثبت نمودن شرکت خدماتی نظافتی را دربر می‌گیرد؛ پیشنهاد میکنیم این مطلب جامع و فوق العاده را حتما مطالعه نمایید.

موسسه حقوقی ثبت آگاه با کادری مجرب، ثبت شرکت آنلاین را در کمترین زمان برای شما انجام می‌دهد؛ تنها کافیست به صفحه مورد نظر مراجعه کرده و فرم صفحه را پر کنید تا هزینه ثبت شرکت به شما بیان شود و مراحل آن از طریق متخصصین ما شروع شود.

دیدگاه های دیگران
انواع شرکت ها در ایران و خارج کدام اند ؟ آگاه ثبت 2 سال پیش:

[…] غیرتجاری، هزینه های مربوط به تاسیس موسسه میباشد؛ تعرفه ثبت موسسه متشکل از چندین خدمت است که ما برای شما در مقاله هزینه […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…