Skip to content
خرید امتیاز برند

خرید برند آنلاین

خرید برند های ثبت شده بصورت آنلاین !

خرید برند ثبت شده، یکی از مراحلی است که می توان برای ثبت شرکت یا فعالیت در حوزه تجارت از آن به آسانی استفاده کرد. با خرید برند آماده می توانید از رقبای خود پیشی گرفته و دیگر نگران مراحل قانونی و زمان بری که برای ثبت آن نیاز است، نباشید.

آگاه ثبت این قابلیت را برای کاربران گرامی فراهم کرده است و می توانید با ثبت درخواست، یک برند با نام مناسب و استاندارد را در اختیار داشته باشید.

خرید برند چیست؟

طریقه خرید برند آماده

کسب و کار های مختلف در حوزه های گوناگون برای طی کردن مراحل قانونی و حقوقی، نیاز به ثبت یک برند منحصر به فرد با قوانینی خاص دارند که نیازمند صرف هزینه و زمان برای طی شدن مراحل آن می باشد.

عده زیادی از افراد به دلایلی خاص، می خواهند هر چه سریع تر برند خود را از آگاه ثبت خریداری کرده و با خیالی راحت به فعالیت خود بپردازند. لازم به ذکر است که داشتن نامی کاربردی و مناسب که از نظر حقوقی مراحل خود را طی کرده باشد، باعث می شود تا در زمان و هزینه شما صرفه جویی شود.

خرید امتیاز برند

چرا خرید برند آماده

خرید امتیاز برند از دو جهت بسیار کاربردی می باشد:فرض کنید یک برند با نامی خاص را در ذهن خود مد نظر دارید و از قبل ثبت شده است، در این حالت اگر مالک قانونی و حقوقی آن، قصد فروش برند خود را داشته باشد، می توانید به راحتی آن را تهیه کرده و نگران ثبت شدن آن نباشید. از طرفی دیگر اگر شما قصد داشته باشید تا مراحل ثبت یک برند را از صفر تا صد طی کنید، ممکن است با چالش های زیادی مواجه شده و سخت گیری های متعددی، پیش پای شما قرار بگیرد. از همین رو با خرید و فروش برند می توانید اعتبار و امتیاز آن را از شخصی به شخص دیگر منتقل کرده و در سریع ترین زمان به هدف خود برسید.

مدارک لازم برای خرید برند آماده

برای تهیه یک برند ثبت شده نیازی به کارت بازرگانی و جواز تاسیس نداشته و می توانید با مدارک زیر مراحل آن را طی کنید:

  • مدارک شناسایی خریدار و فروشنده
  • شماره اظهار نامه و شماره ثبت برند
  • مدارک مربوط به برند مانند روزنامه و آگهی
  • انعقاد قرارداد در دفترخانه
  • ارائه مدارک وکیل رسمی و معتبر در صورت امکان
  • ارائه مدارک و اسناد مرتبط با کسب و کار

هزینه خرید برند ثبت شده

قیمت برند ثبت شده یک نرخ خاص نداشته و بسته به نام و نوع آن می تواند متفاوت باشد، با این حال ابتدا بهتر است تا لیستی از برند های مورد نظر و موجود را آماده کرده تا بتوانید سریع تر و با قیمت مناسب و ارزان آن را تهیه نمایید.

کارشناسان آگاه ثبت با هدف کاهش هزینه و زمان شما، بهترین پیشنهاد را در اختیار شما قرار خواهند داد. در نهایت بصورت کلی هزینه و بازدهی خرید برند ثبت شده، به نسبت طی کردن مراحل آن از صفر، کمتر بوده و زمان آن نیز سریع تر خواهد بود.

شما میتوانید به صفحه هزینه ثبت برند مراجعه کنید و استعلام قیمت ثبت برند را انجام دهید تا نسب به ارزش برند های ثبت شده و نیاز شما انتخاب کنید خرید برند بهتر است یا ثبت آن.

ملاک های تعیین هزینه خرید برند

مواردی مانند: طبقه برند، کوتاهی اسم، زیبایی آن، مرتبط با حوزه فعالیت، شناخته شدن، فارسی یا لاتین بودن آن، لوگو و .. در قیمت آن بسیار تاثیر گذار می باشد و. برند های ثبت شده بدلیل گذشت زمان و شناخته شدن آن ها می توانید قیمت بالاتری داشته باشد. از طرفی دیگر اگر برندی که انتخاب می کنید، حقوقی باشد، شرایط خاص خود را نسبت به نوع حقیقی آن دارد که می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان ما بصورت کامل و تخصصی از روند آن آگاه شوید.

راهنمای خرید برند ثبت شده

برای خرید یا فروش یک برند تجاری ثبت شده، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید: “داشتن یک برند مناسب، گامی مهم و محکم در توسعه و رشد کسب و کار شما می باشد”. از این رو برای تهیه آن باید در نظر داشته باشید که اسم انتخابی شما متناسب با کسب و کارتان بودن و از الفاظ مناسب و ماندگاری در آن استفاده شده باشد. چرا که باعث شناخت بیشتر و ارائه فعالیت شما در یک کلمه به مشتری و جامعه کاری شما می شود. در واقع با یک تیر دو نشان خواهید زد:

  1. در قیمت و زمان خود صرفه جویی می کنید
  2. اعتبار و ارزش یک برند را برای خود خریداری می کنید.

فرم درخواست خرید برند تجاری

با تکمیل این فرم و درج اطلاعات لازم برای خرید نام تجاری یا برند، کارشناسان ما در آگاه ثبت، طی سریع ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و در ارتباط با مراحل و شرایط خرید برند های ثبت شده، شما را راهنمایی خواهند کرد.

1 مرحله اول : مشخصات شما
2 مرحله دوم : مشخصات برند
3 مرحله سوم : تکمیل اطلاعات

از کجا می توانم برند آماده خریداری کنم؟

آگاه ثبت قابلیت خرید و فروش را در سریع ترین زمان با راهنمایی های لازم برای شما کاربران فراهم کرده است و می توانید با ما در ارتباط باشید.

تفاوت ثبت برند با خرید بصورت آماده چیست؟

تفاوت این دو مورد در مدت زمان، هزینه و اعتباریست که از خرید یک برند ثبت شده دریافت می کنید.

آیا در تمامی طبقات و زمینه های تجاری می توان برند آماده تهیه کرد؟

تمامی برند های موجودی که مشتری و خریدار قصد تبادل ان را داشته باشند، این قابلیت را برای شما فراهم می کند.

انتقال برند به چه صورت است؟

خرید و فروش یک برند ثبت شده به دو صورت قراردادی و غیر ارادی امکان پذیر است و روش های دیگری مانند: خرید و فروش اختیاری، اجباری نیز میسر می باشد.در حالتی نیز می توان جزئی از یک برند آماده را تهیه کرد که تعدادی از طبقه های برند را به فرد خریدار منتقل می شود.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای