Skip to content

استعلام برند

استعلام برندهای ثبت شده در ایران و خارج

استعلام برند برای ثبت نشان تجاری یا همان برند، یکی از اقداماتیست که پیش از فعالیت در حوزه تجاری و اقتصادی در زمینه ثبت انواع برند در سال 1402، باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام بدهید. استعلام ثبت برند یکی از نکات بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد که هویت و نام اقتصادی شما را شکل می دهد و باید به این موضوع توجه داشته باشید که یک نام تکراری و یا نامناسب برای خود، انتخاب نکنید. لیست اسامی برند های ثبت شده در ایران را می توانید بصورت رایگان، فوری و آنلاین از طریق تکمیل فرم درج شده در این صفحه از سامانه آگاه ثبت دریافت نمایید.

انواع استعلام و جستجوی برند
برند شخصی
برند شرکتی (حقوقی)
استعلام برند مادرید

استعلام برند در سامانه آگاه ثبت

در سایت استعلام برند آگاه ثبت می توانید در سریع ترین و کمترین زمان ممکن، بصورت آنلاین و رایگان به پیگیری استعلام نام برند یا لوگوی مورد نظر بپردازید، تا در صورت امکان، اولین قدم را محکم بردارید. استعلام برند و علائم تجاری قبل از ثبت، می تواند در نتیجه شما بسیار تاثیر گذار باشد. در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی و یا پاسخ به سوالات در این زمینه، می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان ما، بصورت 24 ساعته و رایگان، اقدامات لازم را انجام دهید

استعلام برند چیست؟

اعتبار برند ثبت شده

استعلام برند تجاری به جستجوی علائم تجاری ثبت شده در ایران گفته می شود که باعث عدم انتخاب نام تکراری در فرآیند ثبت برند می شود. از طریق استعلام ثبت برند در ایران شما می توانید بصورت آنلاین و کاملا رایگان از طریق سامانه آگاه، اطلاعات لازم را کسب کنید.

جستجوی برند های ثبت شده در ایران و خارج

برای ثبت نشان تجاری نیاز به طی مراحلی دارید که اولین گام آن استعلام آنلاین ثبت برند است. با قابلیت استعلام گیری از کلیه برند های ثبت شده در ایران یا خارج، خیالتان از اسم یا لوگو انتخابی مرتبط با حوزه فعالیت شما راحت می شود .برای این کار، بهتر است تا با اصول انتخاب اسم برای برند خود آشنا باشید و فراموش نکنید که داشتن یک اسم و یا لوگوی مناسب و کاربردی، می تواند در شناخت شما بسیار تاثیر گذار باشد. برای مطالعه اطلاعات بیشتر دباره ثبت برند می توانید از دکمه زیر استفاده کنید تا به صفحه مربوطه بروید.

مزایای استعلام برند های ثبت شده در ایران بصورت آنلاین

استعلام آنلاین برند

با قابلیت استعلام برند رایگان در سامانه آگاه ثبت، قادر خواهید بود در سریع ترین زمان، از علائم تجاری و برند های ثبت شده مطلع شوید و هیچ هزینه اضافه ای در این راه خرج نکنید!

  • کاهش هزینه
  • افزایش سرعت
  • بهره مندی از کارشناسان متخصص و مسلط به امور حقوقی ثبت شرکت و برند
  • اطلاع از برند های ثبت شده
  • آگاهی از برند های مشابه و سعی بر عدم انتخاب آنها
  • فتوکپی شناسنامه مدیران
  • کاهش هزینه
  • افزایش سرعت

علاوه بر این موارد باید گفت: در صورتیکه شما پیش از اقدام به ثبت برند تجاری، استعلام نام، لوگو و برند مورد نظر را نداشته باشید و درخواست ثبت بدهید، ممکن است یک شرکت تجاری یا شخص حقیقی برند شما را از پیش انتخاب کرده باشد. از همین رو با استعلام آنلاین و اینترنتی می توانید مانع از اتلاف وقت و هزینه شوید. به عنوان مثال اگر برندی با نام آوش ثبت شده باشد و شما این نام را انتخاب کنید، جدا از اینکه نام مورد نظر شما تائید نخواهد شد، ممکن است اسم های مشابه با این برند تجاری نیز غیر قابل تائید باشد.

آموزش استعلام رایگان ثبت برند در ایران و خارج

استعلام برند خارجی

برای این کار می توانید از طریق فرمی که داخل این صفحه درج شده است، ابتدا نام، نام خانوادگی، شماره تماس و ایمیل شخصی خود را وارد کنید، در قسمت بعدی باید مشخصات و نوع برند خود را برای استعلام گرفتن انتخاب کنید که شامل، فارسی، لاتین و لوگو یا همان تصویر می شود. و سپس بر روی دکمه ارسال درخواست کلیک نمایید.

استعلام لیست برند های ثبت شده تا سال 1401

استعلام برند بصورت آنلاین و رایگان با سریع ترین زمان با استفاده از وبسایت آگاه رجیستر، امکان پذیر بوده و می توانید در تمامی حوزه های تجاری مانند: استعلام برند غذایی، دارویی، صنعتی، تجاری، واردات و صادرات و… اطلاعات لازم را کسب کنید.کلیه مراحل را می توانید در کنار کارشناسان متخصص و حرفه ای ما طی کنید تا تمامی مراحل حقوقی را بدون هیچ مشکلی طی کرده باشید.

استعلام برند تجاری حقوقی ( شرکتی)

شرکت های حقوقی می توانند جهت جستجوی برند های ثبت شده در ایران، از طریق فرم بالا بصورت رایگان و آنلاین، درخواست خود را ثبت کنند. انتخاب یک برند اختصاصی و غیر تکراری باعث می شود تا سرعت پیگیری مراحل ثبت برند شما در ایران افزایش یافته و عملکرد بهتری داشته باشید.

استعلام برند تجاری شخصی( حقیقی )

متقاضیان ثبت برند شخصی و حقیقی نیز می توانند جهت جستجوی کلیه برند ها و نام های تجاری ثبت شده، درخواست خود را از طریق سایت آگاه ثبت درج کرده تا در سریع ترین زمان نتیجه به آنها اعلام شود.

استعلام ثبت علامت تجاری آنلاین چیست ؟

با استعلام گرفتن از علامت تجاری میتوانید به ثبت بودن و منحصر به فرد بودن آن اطمینان پیدا کنید و همچنین برای ثبت برند جدید از تکراری نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

آیا میتوان در کشورهای دیگر یک برند بین المللی همنام ثبت شده در ایران را ثبت کرد؟

خیر در کشورهای دیگر نیز نمیتوانید برند ثبت شده در ایران و یا برعکس را ثبت کنید.

سریع ترین روش استعلام برند ثبت شده چیست؟

سریعترین روش استفاده از سامانه آگاه ثبت است.

هزینه استعلام برند تجاری در ایران چقدر است؟

جستجوی نام های تجاری ثبت شده در سامانه آگاه ثبت، آنلاین و بصورت کاملا رایگان می باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸۱ رای

۲ thoughts on “استعلام برند”

  1. مرسی از مطالب خوبی که به اشتراک گذاشتین. کاملا موافق هستم به نظرم علامت تجاری خیلی تاثیر مثبتی در هویت کسب و کارتون داره. هرچقدر علامت یا لوگوی تجاری حرفه‌ای تری داشته باشین اعتماد بین مشتری بیشتر میشه. من به تازگی برای شرکتم که تاسیسات فنی ساختمان هست از یک لوگو استفاده کردم واقعا توی ۶ ماه تاثیر چشمگیری داشته. برای طراحی لوگو هم میتونید کمک بگیرید قیمت و کیفیت نسبتا خوبی نسبت به جاهای دیگه داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *