Skip to content

 

ثبت شرکت ارزان و فوری

با ارزان ترین قیمت، شرکت و کسب و کار خود را ثبت کنید!

ثبت شرکت ارزان، به معنای راه اندازی یک کسب و کار و دریافت منفعت مالی و اقتصادی بصورت قانونی و با هزینه کم است. البته برخی از شرکت ها به صورت تعاونی فعالیت می کنند و هدف از تاسیس آن ها منفعت قشر خاصی از جامعه است، اما هدف غالب در ثبت شرکت، همان مزایای اقتصادی است. همانطور که می دانید در دنیای امروز راه اندازی یک کسب و کار به تقبل برخی از هزینه ها نیاز دارد.

باتوجه به کاهش قدرت مالی افراد جامعه و افزایش سرسام آور هزینه های زندگی، بسیاری از افراد به دنبال راه حل مناسبی برای راه اندازی یک کسب و کار با سرمایه اندک هستند. ثبت شرکت ارزان کمک می کند تا در ابتدای راه با مشکل خاصی برای شروع فعالیت مواجه نشوند.

 

با تکمیل این فرم می توانید شرکت خود را با ارزان ترین قیمت و تعرفه در سامانه رسمی به ثبت برسانید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، لطفا با دقت کافی اقدام به تکمیل این فرم نمایید. مشاوران ما در آگاه ثبت، طی سریع ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

 

روش های ثبت شرکت ارزان

پیش از هرچیز باید با قالب های خاصی که در قانون تجارت معرفی شده اند آشنا شوید. این قالب ها هفت روش مجزا و مشابه برای ثبت شرکت به شمار می روند که اصولا در مسائل جزیی با یکدیگر متفاوت هستند، اما همین مسائل جزیی در صورت پیشرفت شرکت، می توانند به مسائل کلان تبدیل شوند.

باتوجه به شرایط خاصی که برای ثبت شرکت ها در حقوق تجارت بیان شده است به نظر می رسد ثبت شرکت به یکی از روش های ذیل علاوه بر اینکه راحت تر و سریع تر صورت می گیرد در آینده نیز به شما کمک خواهد کرد تا شرکت مسنجم تری داشته باشید. ما هم پیشنهاد می کنیم برای ثبت شرکت ارزان و سریع یکی از روش های ذیل را انتخاب کنید.

  1. ثبت شرکت مسئولیت محدود
  2. ثبت شرکت سهامی خاص

 

هزینه ثبت شرکت ارزان

برخی از هزینه ها برای ثبت شرکت الزامی هستند و به هیچ وجه قابل تخفیف نخواهند بود. در این خصوص می توان به پرداخت هزینه انتشار ثبت شرکت در روزنامه کثیرالانتشار اشاره کرد. این تعرفه که هر سال اعلام می شود و معمولا دارای نرخ جدیدی است زیاد نبوده و می توان گفت توسط بسیاری از کسب و کارهای نوپا نیز قابل پرداخت است.

هزینه دیگر حق کارشناسی است که در دایره اجرای ثبت پرداخت می گردد؛ هرچقدر هم قدرت بیان شما بیشتر باشد می توانید کارشناس را متقاعد کنید که هزینه کمتری پرداخت شود. اما اصل ماجرا برمی گردد به سامانه ای که برای ثبت شرکت انتخاب کرده اید.

این سامانه تاثیر بسیاری در کاهش یا افزایش هزینه های ثبت شرکت خواهد داشت. به همین علت پیشنهاد می کنیم سامانه ای را انتخاب کنید که علاوه بر کسب سود و منفعت، به وضعیت مالی شما هم توجه کند.

 

مدارک لازم برای ثبت شرکت ارزان قیمت

مدارکی که برای ثبت شرکت ارزان نیاز است با مدارک مورد لازم برای ثبت سایر شرکت ها هیچ تفاوتی ندارد. البته امروزه باتوجه به سیستماتیک شده امور اداری دیگر نیازی به ارائه مدارک هویتی و گواهی سوء پیشینه ندارید و صرفا باید مدارک ذیل را به اداره ثبت شرکت ها ارسال کنید:

  • دو نسخه از کپی برابر اصلی شرکت نامه، تقاضانامه، اساسنامه و صورتجلسه مجمع عمومی موسسین و صورت جلسه هیات مدیره
  • ارائه مجوزهای صادر شده برای فعالیت شرکت
  • تعهدنامه مبنی بر فعالیت طبق اهداف شرکت
  • ارائه فیش بانکی مبنی بر واریز نمودن 35 درصد از کل سرمایه به حساب شرکت در بانک (ویژه ثبت شرکت سهامی خاص)
  • ارائه وکالت نامه در صورتی که امور به وکالت انجام می شود

 

ثبت شرکت ارزان با حداقل سرمایه 

 

شرایط ثبت شرکت مسئولیت محدود و سهامی خاص را مطالعه کنید. قطعا متوجه می شوید که شرایط دشواری برای ثبت وجود ندارد. شما برای ثبت شرکت ارزان بهتر است از نقطه صفر آغاز کنید. در واقع در دنیای تجارت یک اصطلاح عامیانه وجود دارد و آن هم این است که بسیاری از تجار موفق می گویند ما همه چیز را از صفر آغاز کرده ایم.

ثبت شرکت مسئولیت محدود و سهامی خاص با حداقل سرمایه ای که در قانون تعیین شده است به معنای شروع کسب و کار شما از نقطه صفر است، اما شما می توانید با یک برنامه ریزی اصولی و هدفمند طی سال های آینده، سرمایه شرکت را به شدت افزایش دهید. لازم است تا برای ثبت شرکت ارزان شرایط ذیل را فراهم کنید:

  • حضور حداقل دو نفر به عنوان شریک در ثبت شرکت مسئولیت محدود و یا پنج نفر در ثبت شرکت بسهامی خاص
  • حداقل سرمایه به میزان 100 هزار تومان که در ثبت شرکت مسئولیت محدود به صورت اظهاری است اما در ثبت شرکت سهامی خاص باید به میزان 35 درصد از آن در بانکی به حساب شرکت در شرف تاسیس سپرده گذاری شود.

 

تاسیس شرکت با قیمت ارزان و پایین می تواند بصورت آنلاین و اینترنتی در سامانه اداره ثبت شرکتها یا آگاه ثبت اتفاق بیفتد.

 

 

 

سرمایه لازم برای ثبت شرکت ارزان

 

 

هرچند در مطلب فوق و بنابر مواد قانونی حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت ارزان به میزان 100 هزار تومان برآورد شده است، اما همه ما می دانیم که چنین چیزی امکان پذیر نبوده و امروزه نمی توان با چنین مبلغی به یک کسب و کار جدی فکر کرد.

متاسفانه این مبلغ مربوط به سال های قبل است و باتوجه به اینکه تورم بسیار زیادی اقتصاد ایران را در برگرفته است نمی توان به آن متکی بود از طرف دیگر امکان تغییر مواد قانون به همین راحتی میسر نیست و سال های سال است که شاهد قوانین مختلفی هستیم که از حیث مبلغ کاربردی نبوده و به نرخ روز محاسبه می شوند.

شما نیز بهتر است در ابتدا حداقل امکاناتی را که برای ثبت شرکت و فعالیت تجاری نیاز دارید مشخص کرده و سپس هزینه های ثبت شرکت را باتوجه به این موارد برآورد کنید. درواقع شما باید حداقل سرمایه واقعی برای ثبت شرکت را در نظر بگیرید نه حداقل سرمایه قانونی! این گونه است که می توانید به صورت هوشمندانه و هدفمند وارد بازار و عرصه کسب و کار شوید.

 

مشاوره رایگان ثبت انواع شرکت ارزان

 

در باب راهنمای ثبت شرکت ارزان و فوری در صورت لزوم و در صورت وجود هرگونه شبهه یا سوال و یا در صورت عدم اطمینان به اطلاعات خویش می توان از مشاوره وکلا و مشاورینی که خدمات مرتبط ارائه می دهند استفاده نمود.
مشاورین و کارگروه تخصصی خدمات ثبت شرکت ها و علائم تجاری آگاه ثبت با ارائه مشاوره‌های تخصصی و کاربردی بدون هیچگونه هزینه‌ای به صورت تلفنی ( مشاوره آنلاین رایگان ثبت شرکت ) و یا حضوری در تمامی مراحل ثبت و پس از ثبت در کنار شما خواهند بود. و چقدر خوب است که در تمامی مراحل ثبت شرکت ارزان یک تیم قوی با رزومه ای فوق العاده شما را در مواردی مثل مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها و … یاری کند.

 

سامانه آگاه ثبت بعنوان سامانه ای است که میتوانید از طریق آن به صورت غیر حضوری و اینترنتی از آنها خدمات دریافت کنید.

 

بله. کارشناسان و مشاوران حقوقی مجموعه آگاه ثبت، بصورت رایگان مشاوره پیش از ثبت را در اختیار شما قرار می دهند.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۶ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *