Skip to content

خدمات حسابداری مالی و مالیاتی

ما در آگاه ثبت محرمانه بودن و تجربه را در خدمات حسابداری مالی و مالیاتی همراه با دقت و به موقع به شما ارائه می دهیم. با این حال ، اول از همه ، ما تعهد را به جای مشارکت صرف در مدیریت مالیات و روند حسابداری شما ، ارائه می دهیم. به این ترتیب ، می توانید کنترل کار در انطباق حسابداری را حفظ کرده و به منابع ماهر حسابداری با تخصص محلی ، که با الزامات انطباق حسابداری آشنا هستند، دسترسی داشته باشید و از هرگونه تغییر در مقررات مطلع باشند.باشید.

شرکت خدمات حسابداری مالی و مالیاتی

ما ، در آگاه ثبت، تیمی متشکل از متخصصان حسابداری با تجربه هستیم که نیازهای خاص تجارت و صنعت شما را درک می کنند. ما چالشهای شما را مطالعه خواهیم کرد ، راه حلهای متناسب با آن را طراحی خواهیم کرد و برای اجرای آنها با شما شریک خواهیم شد.

خدمات دفاتر حسابداری و خدمات حسابداری مالی و مالیاتی ما با کمک به تنظیم فرآیندها ، کنترل کیفیت و انطباق ، برابر کردن هزینه و رشد ، به حداکثر رساندن سرمایه در گردش ، کمک به مدیریت زمان و گزارش تنظیمات از مشتریان پشتیبانی می کنند. ما به شما امکان می دهیم عملکرد مالی خود را کم ، کارآمد ، موثر و سازگار کنید.

ارائه کلیه خدمات حسابداری مالی و مالیاتی (صفر تا صد)

برای اشخاص حقیقی و حقوقی

تهیه و ارسال لیست بیمه ماهانه خدمات حسابداری مالی و مالیاتی

لیست بیمه عبارتست از سوابق ماهیانه کاری هر شخص که در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار می گیرد. لیست بیمه شامل مشخصات فردی هر شخص بیمه شده به همراه اطلاعات کارگاهی است که اقدام به بیمه نموده است.

تهیه و ارسال لیست مالیات حقوق ماهانه

طبق ماده 86 قانون مالیات های مستقیم، پرداخت کنندگان حقوق هنگام هر پرداخت یا تخصیص آن مکلف اند مالیات متعلق را طبق مقررات ماده(85) این قانون محاسبه و کسر و‌ تا پایان ماه بعد اقدام به تسلیم لیست و پرداخت مالیات متعلقه نمایند.

تهیه و ارسال اظهارنامه ارزش افزوده پایان هر فصل

در پایان هر سه ماه میبایست اظهارنامه ارزش افزوده را از طریق سامانه یکپارچه مالیات بر ارزش افزوده میبایست ثبت نمود.

تهیه و ارسال گزارش معاملات فصلی (ماده 169)

ماموران مالیاتی برای تعیین درآمد مشمول مالیات علاوه بر دفاتر قانونی به صورتحساب های مودی نیز اتکا می کنند یکی از این صورتحساب ها گزارش خرید و فروش فصلی است،که میبایست 45 روز بعد از پایان هر فصل به اداره امور مالیاتی ارائه شود.

تهیه کدینگ حسابداری

در کدینگ حسابداری دسته بندی هایی برای حساب ها مشخص می شود که دارای سطوح مختلف و کدهای متنوعی هستند و مشخص می کنند که سرشاخه و زیر شاخه ها کدامند. با توجه به نوع فعالیت شرکت کدینگ های مورد نیاز برای ثبت اسناد مالی تهیه میشوند.

ثبت اسناد مالی با توجه به مدارک مثبته

کلیه فعالیت های روزانه مرتبط با فعالیت شرکت در سیستم مالی ثبت شده تا گزارش مورد نیاز استفاده کننده اعم از مدیران شرکت و سایر ارگان ها به راحتی قابل تنظیم باشند.

تهیه و ارسال اظهارنامه مالیات عملکرد

به طور ساده می‌توان گفت، اظهارنامه مالیاتی یک نوع دفترچه است که افرادی که مشمول مالیات هستند باید این دفترچه را بر اساس عملکردی که دارند پر کنند سپس آن را در اختیار اداره مالیاتی قرار دهند.در این دفترچه‌ها یا همان اظهار نامه مالیاتی، افراد حقیقی و حقوقی اطلاعاتی از جمله درآمدها، هزینه‌ها، دارایی‌ها، بدهی‌ها، سرمایه، معافیت‌ها، درآمد مشمول مالیات را درج می‌کنند.پس در واقع اظهارنامه مالیاتی یک گزارش کامل از درآمدها و هزینه‌ها و دیگر اطلاعات مورد نیاز وزارت دارایی است.

تحریر دفاتر قانونی

شرکتهای تجاری باید قبل از پایان هر سال مالی اقدام به ثبت و پلمپ دفاتر قانونی خود (دفتر روزنامه / دفتر کل) نزد اداره ثبت شرکت ها ، جهت سال آینده نمایند.لذا دفاتر هر سال مالی باید درسال مالی قبل پلمپ شده باشد. تحریر دفاتر قانونی برای ارائه به اداره مالیات تنظیم می شوند.

سایرامور از قبیل مشاوره مالی و مالیاتی، کلیه خدمات حسابرسی و امور مالیاتی،تهیه و تنظیم صورت های مالی………… از دیگر خدمات میباشد.

  • درخواست یا توضیحات خود را در این قسمت وارد نمایید. در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۶ رای