Skip to content
درخواست تنظیم صورتجلسه آنلاین

درخواست تنظیم صورتجلسه آنلاین و فوری

درخواست تنظیم صورتجلسه آنلاین و فوری

ایجاد تغییرات و تنظیم صورتجلسه در شرکت، تا به حال به این راحتی نبوده است!

معمولا اکثر افراد پس از ثبت نمودن شرکت، به ایجاد تغییرات در شرکت اقدام میکنند، که این تغییرات باید در قالب درخواست تنظیم صورتجلسه انجام گیرد. این تغییرات و تصمیمات می تواند شامل: افزایش سرمایه شرکت، تغییر آدرس شرکت، ورود عضو جدید یا خروج اعضا از شرکت، تغییر موضوع شرکت یا اضافه نمودن موضوع به فعالیت شرکت، ایجاد شعبه، تغییر نام شرکت و حتی انحلال شرکت (بستن پرونده شرکت) باشد.

ایجاد تغییرات آنلاین در یک شرکت معمولا با تنظیم صورتجلسه و در ادامه ی آن، درخواست تنظیم صورتجلسه آنلاین و امضای ذیل صورتجلسات توسط اعضای هیئت مدیره و سهامداران انجام می شود. سپس صورتجلسات مربوطه به اداره کل ثبت شرکت ها ارسال شده و پس از تایید کارشناس، آگهی ثبت در کمترین زمان صادر میشود و اقدام آخر درج آگهی ثبتی در روزنامه رسمی کشور است.

اغلب بدلیل اینکه تنظیم صورتجلسه و ثبت صورتجلسات آنلاین و مخصوصا ثبت در سامانه اداره کل ثبت شرکتها کار آسانی نیست، اکثر شرکت ها جهت انجام این کار با مشاورین آگاه ثبت تماس گرفته و و درخواست تنظیم صورت جلسه فوری و آنلاین دارند و با خیال راحت کلیه مراحل این کار را به کارشناس و وکیل این کار می سپارند. شما درخواست تنظیم صورتجلسه ی آنلاین خود را به کی می سپارید؟ تصمیم با شماست!

فرم تنظیم و ثبت صورتجلسه آنلاین و فوری

شما میتوانید با تکمیل فرم زیر، تصمیمات مدنظر خود را به ما اعلام کنید که کارشناسان ما پس از بررسی درخواست تنظیم صورتجلسه فوری شما، هزینه و زمان انجام کار را بصورت تلفنی به اطلاع شما برسانند تا برنامه ریزی تنظیم صورتجلسه و تغییرات شما، انجام گیرد:

1 مرحله اول : مشخصات شما
2 مرحله دوم : مشخصات شرکت
3 مرحله سوم : تکمیل اطلاعات