Skip to content
آگاه ثبت » خرید شرکت (آنلاین)

خرید شرکت (آنلاین)

پیگیری مراحل ثبت شرکت بسیار سخت و طاقت فرساست و نیاز به زمان و تجربه دارد. هر شخصی برای داشتن یک شرکت جدید باید مراحل طولانی کارهای ثبت شرکت را انجام دهد. همه افراد فرصت انجام این مراحل را ندارند و‌ می‌‌توانند برای داشتن یک شرکت رتبه دار، یک شرکت از پیش ثبت شده را بخرند.

خرید شرکت ثبت شده یا آماده مناسب کسانی است که زمان کافی برای ثبت شرکت و اخذ رتبه‌ی شرکت ندارند. سامانه با سابقه و با تجربه‌ی آگاه ثبت می‌تواند به شما در خرید شرکت کمک کند.

سامانه آگاه ثبت باتوجه به اینکه کلیه خدمات خود را بصورت آنلاین و غیرحضوری ارائه می دهد، در این بخش امکانی فراهم نموده است که شما مشتری گرامی بتوانید فقط در چند دقیقه با تکمیل فرم زیر اطلاعات خود را وارد نموده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

پس از تماس کارشناسان، راهنمایی های لازم بصورت تلفنی به شما ارائه خواهد شد. سپس امور شما سریعا آغاز می شود. ضمنا باتوجه به اینکه سامانه آگاه، تنها مرکز مشاوره ۲۴ ساعته در کشور می باشد، می توانید از سراسر کشور در هر لحظه از ما مشاوره رایگان تلفنی دریافت نمایید.

خرید شرکت آنلاین و حضوری

مسئله بسیار مهم این است که افرادی که ورشکسته شده و یا نمی خواهند هزینه های انحلال شرکت را پرداخت کنند، اقدام به فروش شرکت های خود می کنند و از سوی دیگر افرادی که زمان کافی برای ثبت شرکت نداشته و یا می خواهند کسب و کار خود را در سریع ترین زمان ممکن آغاز کنند به سراغ این دسته از افراد رفته و تلاش می کنند تا شرکت های ثبت شده آن ها را خریداری کنند.

امروزه خرید شرکت به صورت آنلاین و اینترنتی به شما کمک می کند تا در مدت زمان کوتاهی بتوانید به هدف خود دست پیدا کنید.

جهت ثبت شرکت کلیک کنید.

شرایط خرید شرکت

شما به عنوان یک فرد حقیقی و یا حقوقی می توانید با ارائه مدارک مشخص شده اقدام به خرید شرکت کنید. موضوع بسیار مهم این است که حتما قوانین مربوطه را مطالعه کرده تا با مشکل خاصی مواجه نشوید. توجه به این قوانین باعث می شود تا شما به راحتی یک شرکت ثبت شده را خریداری کرده و از مزایای آن بهره مند شوید.

قوانین و شرایط مربوط به خرید و فروش شرکت همواره دستخوش تغییرات مختلفی می شود و پیشنهاد ما این است که اگر قصد خرید و فروش شرکت را دارید حتماً با آگاه ثبت همراه باشید.

مدارک مورد نیاز جهت خرید شرکت

جهت خرید شرکت باید مدارک زیر را به همراه داشت:

  • شناسایی کپی شناسنامه
  • کارت ملی کلیه‌ی اعضاء و سهامداران قبلی و جدید شرکت
  • کپی از روزنامه رسمی تاسیس و آگهی تاسیس شرکت
  • تهیه‌ی کپی از آگهی آخرین تغییرات شرکت (درصورت ایجاد تغییرات).

هزینه‌های خرید شرکت

برای تعیین هزینه‌ی خرید یک شرکت‌ نمی‌توان قیمت ثابتی را در نظر گرفت، در واقع قیمت خرید یک شرکت به عواملی مثل نوع شرکت، سابقه شرکت، رتبه و گرید شرکت، میزان بدهکاری و طلبکاری شرکت و … وابسته است. برای مثال سابقه شرکت هر چقدر بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر است. داشتن کد اقتصادی و همچنین نداشتن بدهی مالیاتی، بر قیمت و ارزش شرکت‌ می‌افزاید و یا مثلاً هرچه زمان حضور مهندس در شرکت‌های رتبه‌دار بیشتر باشد آن شرکت دارای قیمت بیشتری است.

راهنمای جامع خرید شرکت

باید هنگام خرید شرکت به شرایطی مثل نداشتن بدهی مالیاتی و معوقه‌های سنگین توجه کرد. با خرید شرکت کلیه دارایی، اموال و سهام شرکت به خریدار واگذار و انتقال داده‌ می‌شود و نیازی به مجوز سایر اعتبارات نیست. موضوع دیگر که باید به آن توجه کرد این است که استانداردها و قوانین شرکت‌ها بسته به نوع آن متفاوت است که بهتر است ابتدا نوع شرکت مورد نظر را شناخت.

  • تغییر آدرس پس از خرید شرکت، روند و فرایند کوتاه و ساده‌ای دارد. برای انجام این کار نیاز است یک جلسه برگزار شود و در آن صورتجلسه‌ای تنظیم گردد و در نهایت به اداره ثبت شرکت‌ها اطلاع داده شود.
  • یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید شرکت باید آن را مورد بررسی قرار داد رتبه و گرید شرکت است. اکثر ارگان‌ها و ادارات فقط قصد انعقاد قرارداد و معامله با شرکت هایی که رتبه بالایی دارند.
  • از دیگر عوامل مهم هنگام خرید شرکت نوع شرکت و سال تاسیس آن است. هر چه شرکت قدیمی‌تر باشد، معمولاً اعتبار آن بیشتر است.
  • بدهی‌های مالیاتی و معوقات شرکت نیز از دیگر نکات مورد بررسی است که قبل از خرید شرکت باید به آن توجه کرد. باید بدانید برخی شرکت‌ها به دلیل اینکه بدهی‌های زیادی دارند، با فروش شرکت‌ می‌خواهند از بدهی‌ها مبرا شوند. در نتیجه بهتر است، قبل از خرید شرکت، به حساب کتاب‌های مالی شرکت رسیدگی شود.
  • نکته دیگر درباره خرید شرکت، دریافت کد اقتصادی و کارت بازرگانی است. با دریافت کد اقتصادی، می‌توان فعالیت‌های اقتصادی متنوعی مثل واردات و صادرات را انجام داد. اگر کد اقتصادی را نداشته باشید، از طرف سازمان امور مالیاتی با جریمه‌های سنگین و زیادی مواجه خواهید شد.
  • در زمان خرید شرکت باید به نوع شرکت نیز توجه کرد، زیرا هر نوع آن، ویژگی‌های متفاوت مثبت و منفی و یا معایب و محدودیت‌هایی دارد. از سوی دیگر نیز نوع شرکت باید با توجه به نوع شرکت و فعالیتی که خریدار قصد انجام آن را دارد، تطابق و هم‌خوانی داشته باشد.
  • اگر قصد خرید شرکت برای حضور در مزایده‌ها و مناقصه‌ها را دارید باید به رتبه آن توجه کنید. رتبه و گرید هنگام برنده شدن در مناقصه و مزایده ها، بسیار موثر و مهم است.
  •  بررسی پروژه‌ها و قراردادهای منعقد شده در گذشته‌ی شرکت و مدت زمان قراردادها نیز از عوامل مهم هنگام خرید شرکت است. هر کدام از این پروژه‌ها به شرکت مورد نظر، اعتبار و گرید خاصی‌ می‌دهد.

خرید شرکت قانونی

اگر فرآیند خرید شرکت به صورت قانونی انجام نپذیرد، این مسئله می تواند شما را با مشکلات گوناگونی مواجه کند.

در همین راستا، به منظور انجام این فرایند و طی کردن مراحل قانونی این کار لازم است تا به نکات مختلفی توجه کرده و تمام تلاش خود را کنید تا مسیر خرید شرکت را به صورت قانونی طی کنید.

حتماً در رابطه با فرایند قانونی خرید و فروش شرکت تحقیق کرده تا بتوانید شرکت مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و آنلاین خریداری کرده و بدون مشکل مالک یک شرکت ثبت شده رسمی شوید.

سایت خرید شرکت

افرادی که قصد خرید شرکت به صورت اینترنتی را دارند، باید گفت امروزه وب سایت های مختلفی به عنوان واسط در فضای اینترنت وجود دارند که افرادی که قصد خرید و فروش شرکت ها به صورت آنلاین و اینترنتی را دارند به یکدیگر مرتبط کرده و تلاش می کنند تا فضایی برای خرید و فروش را به وجود بیاورند.

پیشنهاد ما این است که به سراغ وب سایت سامانه آگاه ثبت فعال در این حوزه رفته و اقدام به انجام این کار به صورت اینترنتی کنید. انجام این کار باعث می شود تا شما بتوانید سریعا به هدف خود برسید.

مزایای خرید شرکت ثبت شده

از مزیت‌های خرید شرکت‌ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. ثبت شرکت تجاری نیازمند یک فرایند زمان‌بر و گاهی پیچیده می‌باشد که با خرید شرکت در تمام هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود.
  2.  با خرید شرکت نیازی به صرف زمان برای دریافت گواهی عدم سوء پیشنه، هنگام انجام مراحل ثبت شرکت نیست.
  3. هنگام خرید شرکت مورد نظر خود، بدون اتلاف وقت و دردسر می‎توان صاحب تمام دارایی‌ها، سهام و سهم‌الشرکه و غیره شد.
  4. برای دریافت گرید و رتبه بالای شرکت گاهی نیاز است که سال‌ها تلاش کرد و اعتبار بالایی بدست آورد اما با خرید شرکت می‌توان این تلاش چند ساله را میانبر زد.
  5.  اگر شرکتی که قصد خرید آن را دارید دارای سابقه و رزومه باشد، می‌توان از سابقه و رزومه‌ی آن استفاده کرد. این یعنی علاوه بر خرید شرکت، اعتبار آن نیز خریداری می‌شود.
  6.  با خرید شرکت، نیازی نیست که از صفر شروع کرد و می‌توان این زمان را صرف رشد و پیشرفت اقتصادی و تجاری کرد.

با رتبه‌بندی شرکت‌ها و گرید شرکت‌ مورد نظر می‌توان آن را برای کار فرمایان تعیین کرد تا به وضوح اعتبار و صلاحیت شرکت خریداری شده مشخص شود. با این تعیین اعتبار می توان در مزایدات و مناقصات شرکت‌ها امتیاز کسب کرد.

فرم خرید شرکت آنلاین

کاربر گرامی، با تکمیل این فرم، به ما کمک کنید تا از بین شرکت های موجود برای واگذاری، بهترین شرکت را برای شما انتخاب کنیم.

1 مرحله اول : مشخصات شما2 مرحله دوم : مشخصات شرکت3 مرحله سوم : نوع شرکت4 مرحله چهارم : ثبت درخواست

1 مرحله اول : مشخصات شما
2 مرحله دوم : مشخصات شرکت
3 مرحله سوم : نوع شرکت
4 مرحله چهارم : ثبت درخواست

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای