Skip to content
فروش و واگذاری شرکت

فروش شرکت

فروش شرکت آنلاین قانونی با راحت ترین روش !

یکی از موارد بسیار مهمی که به منظور فعالیت به عنوان یک شرکت قانونی باید به آن توجه داشته باشید بحث ثبت شرکت و طی کردن مراحل اداری است. در همین راستا اگر شما این مراحل اداری را طی نکرده و شرکت خود را به صورت رسمی به ثبت نرسانید، امکان فعالیت قانونی برای شما وجود نخواهد داشت.

به همین دلیل برخی از افراد ترجیح می دهند تا از طریق خرید شرکت به سرعت این مسیر را طی کرده و یک شرکت ثبت شده را خریداری کنند. در صورتی که شما قصد دارید تا شرکت خود را به هر دلیلی به فروش برسانید می توانید به سراغ انواع روش های فروش شرکت رفته و از این تکنیک ها استفاده کنید.

فروش شرکت آنلاین

امروزه به دلیل رشد بسیار زیاد فضای اینترنت شاهد آن هستیم که شما می توانید انواع و اقسام محصولات را در این فضا به فروش رسانده و یا خدمات خود را به افراد ارائه دهید.

در حوزه خرید و فروش شرکت نیز شاهد به وجود آمدن وب سایت های مختلفی هستیم. این سایت ها به شما کمک می کنند تا بتوانید اقدام به فروش شرکت خود کرده و همچنین خریداران را برای شرکت خود پیدا کنید.

نکته مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که در حال حاضر وب سایت های واسط بسیار زیادی وجود دارند که خریدار و فروشنده را به یکدیگر وصل کرده و فضایی برای خرید و فروش شرکت ها را به وجود می آورند. استفاده از این وب سایت ها باعث می شود تا فرایند پیدا کردن خریدار برای شرکت با سرعت بسیار زیادی انجام شده و بتوانید در وقت و هزینه های خود به طرز چشمگیری صرفه جویی کنید.

فروش شرکت ثبت شده

فروش شرکت اینترنتی

امروز افرادی که قصد دارند تا سریع تر یک شرکت ثبت شده را ایجاد کرده و از آن استفاده کنند، به سراغ خرید شرکت می روند و در واقع اگر شرکت شما مراحل ثبت خود را طی نکرده باشید، با احتمال خیلی کمی قادر خواهید بود تا شرکت خود را به فروش برسانید.

در همین راستا پیشنهاد ما این است که اگر قصد دارید تا با فروش شرکت خود از این طریق کسب درآمد کرده و یا به هر دلیلی دیگر علاقه ای برای فعالیت به عنوان شرکت ثبت شده را ندارید، می توانید به سراغ وب سایت های خرید و فروش شرکت رفته و شرکت ثبت شده خود را از طریق این وب سایت ها بفروشید. مطمئن باشید که شما با انجام این کار می توانید مبلغ قابل توجهی به دست بیاورید. با آگاه ثبت همراه باشید و استعلام اعتبار شرکت ثبت شده را بگیرید.

همواره افراد بسیار زیادی وجود دارند که به دنبال خرید شرکت ثبت شده هستند و شما می توانید به راحتی از طریق وب سایت هایی که به این منظور به وجود آمده، شرکت ثبت شده خود را به منظور فروش آگهی کرده و خریداران مختلفی را پیدا کنید.

فرم فروش شرکت آنلاین

کاربر گرامی، با تکمیل این فرم، به ما کمک کنید تا شرکت شما را ارزیابی نموده و با مناسب ترین قیمت به فروش برسانیم.

1 مرحله اول : مشخصات شما2 مرحله دوم : مشخصات کلی شرکت3 مرحله سوم : مشخصات مالی شرکت4 مرحله چهارم : ثبت درخواست

1 مرحله اول : مشخصات شما
2 مرحله دوم : مشخصات کلی شرکت
3 مرحله سوم : مشخصات مالی شرکت
4 مرحله چهارم : ثبت درخواست

فروش شرکت با مسئولیت محدود

یکی از انواع شرکت های ثبت شده شرکت های با مسئولیت محدود هستند که بین اعضای یک خانواده یا افراد فامیل و یا دوستان و آشنایان به وجود می آیند. اگر قصد فروش شرکت مسئولیت محدود را دارید باید به این نکته توجه داشته باشید که حتماً قوانین مربوط به آن را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و با صحبت کردن با تمامی اعضای شرکت به این نتیجه برسید که قصد فروش شرکت را دارید یا خیر؟

پیشنهاد ما این است که به منظور فروش شرکت با مسئولیت محدود حتماً با افراد خبره مشورت کرده و این مسئله را از منظر قانونی مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید. انجام این کار شما قادر خواهید بود تا در نهایت شرکت با مسئولیت محدود را به فروش رسانده و مشتریان مختلفی را پیدا کنید.

فروش شرکت آماده

قوانین فروش شرکت

شرکت هایی که تمامی مراحل ثبت و فعالیت آن ها طی شده در طبقه بندی شرکت های آماده قرار می گیرند و شما می توانید با خرید این دسته از شرکت ها در وقت و هزینه های جاری به طرز چشمگیری صرفه جویی کنید.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که عموما افرادی که شرکت آماده دارند به دلایل خاصی اقدام به فروش شرکت آماده می کنند. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که حتماً در رابطه با علت فروش شرکت تحقیقات جامع و کاملی داشته باشید و پس از بررسی پارامترهای مختلف در نهایت اقدام به خرید این دسته از شرکت ها کنید.

فروش شرکت با بهترین قیمت

اگر قصد فروش شرکت خود با بهترین قیمت را دارید، لازم است تا حتماً آگهی های مختلف را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده تا دید جامع و کاملی در رابطه با قیمت فروش شرکت ها به دست بیاورید. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که ویژگی ها و شرایط شرکت شما می تواند تاثیر مستقیمی بر روی قیمت فروش آن داشته باشد.

به عنوان مثال شرکت های رتبه دار قیمت بیشتری خواهند داشت و در صورتی که شما یک شرکت رتبه دار داشته باشید می توانید آن را در مدت زمان کوتاه و با قیمت بسیار خوبی به فروش برسانید.

فروش شرکت رتبه دار

یکی از انواع شرکت هایی که امروزه شاهد فعالیت آن ها هستیم، شرکت های رتبه دار هستند. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در حال حاضر بر اساس معیارهای مختلفی از طریق رتبه بندی شایستگی و صلاحیت یک شرکت مشخص می شود و در صورتی که شما یک شرکت رتبه دار را خریداری کنید در واقع قادر خواهید بود تا از شهرت و سابقه آن شرکت استفاده کنید.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که فرآیند خرید و فروش شرکت رتبه دار مثل شرکت عادی است اما مسئله مهم این است که قیمت این دسته از شرکت ها بالاتر بوده و شما می توانید با خرید یک شرکت رتبه دار مراحل ثبت شرکت را حذف کرده و همچنین به راحتی کد اقتصادی را دریافت کنید.

از سوی دیگر تمامی امتیازات شرکت به خریدار می رسد و می توانید در مزایده ها و مناقصه ها نیز شرکت کنید. تمامی این مزایا باعث شده تا امروزه افراد بسیار زیادی به دنبال خرید شرکت رتبه دار باشند و در صورتی که شما چنین شرکت هایی را دارید می توانید با سرعت بسیار زیاد و با مبلغ قابل توجه این دسته از شرکت ها را به فروش برسانید.

فروش انواع شرکتها با قیمت مناسب

شما می‌توانید جهت فروش شرکت خود اعم از موارد زیر، درخواستتان را ثبت کرده تا در سریع ترین زمان، پیگیر امور حقوقی و مالی مربوطه شویم.

  • فروش شرکت سهامی عام
  • فروش شرکت سهامی خاص
  • فروش شرکت تضامنی
  • فروش شرکت تعاونی
  • فروش شرکت دانش بنیان

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای