ثبت شرکت در اروپا

ارجاع یک تجارت و کسب و کار به سطح بین المللی می تواند با ثبت شرکت در اروپا آغاز شود. اینکار نه تنها باعث اعتبار بسیار زیاد شرکت است، بلکه بار مالیاتی کاهش می یابد و جریان های مالی بهینه می شوند. شرکت های سهامی عام و کارآفرینان خصوصی شرکت های خود را در کشورهای اروپایی ثبت می کنند.

نحوه ثبت شرکت در اروپا

شرایط ثبت شرکت در اروپا

 چه فرصت هایی برای کسانی که شرکت خود را در اروپا ثبت می کنند باز می شود و برای این کار چه باید کرد؟ هر کشوری ویژگی ها و الزامات خاص خود را دارد که همه آنها را دوست ندارند. در این مقاله از آگاه ثبت به طور کامل راجع به شرایط و مزایا و هرآنچه باید بدانید صحبت کرده ایم. اگر شما هم قصد ثبت شرکت بین المللی در اروپا را دارید میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را با سریعترین و ارزانترین روش ثبت شرکت آشنا کنند.

یکی از شرایط اصلی، تهیه مدارک ثبت شرکت است که برای این کار می توانید با مشاوره رایگان در سامانه آگاه ثبت، تماس بگیرید.

مزایای ثبت شرکت در اروپا

زمانی که شما صاحب یک شرکت اروپایی معتبر هستید، سطح اعتماد مشتریان و تامین کنندگان افزایش می یابد و جغرافیای فعالیت ها گسترش می یابد. علاوه بر این، تجارت اروپایی عبارتند از:

  • کار در شرایط ثبات اقتصادی و سیاسی؛
  • بهبود ایمنی دارایی و به حداقل رساندن خطرات؛
  • دسترسی به سیستم بانکی توسعه یافته؛
  • نرخ بهره پایین وام؛
  • توانایی اجتناب از مالیات مضاعف؛
  • چشم انداز اخذ تابعیت یا اجازه اقامت در اتحادیه اروپا .

نیاز به افتتاح شرکت‌ها در کشورهای اروپایی برای کارآفرینانی که می‌خواهند هزینه‌های کسب‌وکار خود را بهینه کنند، ایجاد می‌شود.

هزینه ثبت شرکت در اروپا

قوانین ثبت شرکت در اروپا

اینکه هزینه ثبت شرکت در کشورهای اروپایی چقدر است یک مسئله مهم برای یک انتخاب مناسب است. البته صرفا ارزان بودن هزینه های ثبتی در یک کشور نشانه مناسب بودن آن برای کسب و کار شما نیست. هزینه ها با توجه به نوع شرکت و کشور مورد نظر متفاوت است. برای استعلام شرکت کافیست با موسسه حقوقی آگاه ثبت در ارتباط باشید.

بهترین کشور برای ثبت شرکت در اروپا کدام است؟

سایت ثبت شرکت در اروپا

عوامل تعیین کننده در انتخاب یک کشور مناسب موقعیت جغرافیایی، ویژگی های قانون گذاری، ثبات اقتصادی و سیاسی، وجود توافق نامه هایی برای حذف مالیات مضاعف است.

در ادامه به طور خلاصه به ویژگی های برخی از کشورها اشاره شده:

مزایای کشور ترکیه برای ثبت شرکت

ثبت شرکت در اروپای ترکیه

قانون سرمایه گذاری مستقیم خارجی ترکیه بر اساس اصل رفتار برابر است و به سرمایه گذاران بین المللی اجازه می دهد تا از حقوق و تعهدات مشابهی با سرمایه گذاران داخلی برخوردار باشند.

شرایط راه اندازی کسب و کار و انتقال سهام مانند شرایطی است که برای سرمایه گذاران داخلی اعمال می شود. سرمایه گذاران بین المللی ممکن است هر شکلی از شرکتی را که در قانون تجارت ترکیه (TCC) تعیین شده است، ایجاد کنند، که رویکرد حاکمیت شرکتی را ارائه می دهد که با استانداردهای بین المللی مطابقت دارد، فعالیت های سهام خصوصی و عرضه عمومی را تقویت می کند، شفافیت در مدیریت عملیات ایجاد می کند و محیط تجاری ترکیه را به ارمغان می آورد. مطابق با قوانین اتحادیه اروپا و همچنین با روند الحاق به اتحادیه اروپا.

در مقاله ثبت شرکت در ترکیه به طور کامل راجع به شرایط، قوانین و مدارک مورد نیاز صحبت شده است.

ترکیه اصلاحاتی را با هدف تسهیل در انجام تجارت به منظور بهبود محیط سرمایه گذاری، حذف تشریفات اداری در راه اندازی کسب و کار و به حداقل رساندن هزینه ها و رویه ها آغاز کرده است. برای این منظور، تأسیس یک شرکت در حال حاضر فقط در ادارات ثبت تجارت واقع در اتاق‌های بازرگانی انجام می‌شود و به‌گونه‌ای طراحی شده است که یک «فروشگاه یک‌جا» باشد. فرآیند در همان روز تکمیل می شود.

ویژگی های کشور انگلستان برای ثبت شرکت در اروپا

ثبت شرکت تجاری در اروپا

همانطور که در مقاله ثبت شرکت در انگلیس به طور کامل راجع به نحوه ثبت شرکت در این کشور به صورت های مختلف سهامی خاص، سهامی عام، مدارک لازم، خرید شرکت آماده در اروپا و انگلیس و… صحبت شده در انگلستان، شرکت هایی توسط بازرگانان کشورهای مختلف تاسیس می شود. دلیل آن این است که این کشور به عنوان یکی از مراکز مالی و تجاری جهان، شرایط منحصر به فردی را برای افراد غیر مقیم فراهم می کند.

با داشتن یک شرکت در بریتانیا، می‌توانید در کشورهایی که محدودیت‌هایی را برای کار با شرکت‌های فراساحلی «کلاسیک» اعمال کرده‌اند، معاملات تجاری منعقد کنید.

ویژگی های کشور ایرلند برای ثبت شرکت در اروپا

چگونگی ثبت شرکت در اروپا

علیرغم این واقعیت که در ایرلند تمام سودهای دریافتی توسط شرکت مشمول مالیات است، بسیاری این کشور خاص را برای ثبت شرکت در اروپا انتخاب می کنند.

فواید

نرخ مالیات شرکت ها در ایرلند یکی از پایین ترین نرخ ها در اروپا است. فقط 12.5 درصد است. مالیات بر ارزش افزوده – 21٪. برای گزارش دهی به گزارش مالیاتی، گزارش مالی همراه با حسابرسی، گزارش سالانه نیاز دارید. با این حال، مدیر شرکت باید مقیم ایرلند باشد. در این باره و جزئیات کامل در مقاله ثبت شرکت در ایرلند آمده است.

ویژگی های کشور سوئیس برای ثبت شرکت در اروپا

آموزش ثبت شرکت در اروپا

تاسیس یک شرکت اروپایی سوئیسی بسیار معتبر است. سوئیس دارای موقعیت مناسبی در مرکز اروپا است، مرکز مالی جهانی است و به طور کلی همیشه سنگر ثبات و اطمینان بوده است. هر کسب و کاری که در اینجا ثبت شود بلافاصله تصویر تجاری مثبتی دارد.

فواید

مالیات بر درآمد که در خارج از کشور دریافت شود 9 درصد است. در حالی که مالیات شرکتها در اروپا ، می تواند به 20-30٪ برسد.

ویژگی های کشور قبرس برای ثبت شرکت در اروپا

ثبت شرکت بازرگانی در اروپا

این ایالت هم عضو اتحادیه اروپا و هم یک منطقه دریایی است که برای کسانی که مایل به ثبت شرکت در اروپا هستند جذابیت خاصی دارد.

فواید

قبرس، بر خلاف سایر مناطق دریایی، در لیست سیاه هیچ کشوری قرار ندارد و شرکتی که در اینجا تأسیس شده است توجه بیشتری را به خود جلب نخواهد کرد. خرید یک شرکت دریایی در قبرس یا ثبت شرکت جدید در این حوزه قضایی به معنای شروع یک تجارت اروپایی کامل با کمترین مالیات در اتحادیه اروپا است. علاوه بر این، قبرس یک مقصد توریستی محبوب است، بنابراین فرصت های زیادی هم برای تجارت و هم برای تفریح در این جزیره وجود دارد.

آیا با ثبت شرکت در اروپا میتوان اقامت اروپایی گرفت؟

با توجه به قوانین کشورهای مختلف، در برخی از کشور های اروپایی مثل ترکیه ابتدا اقامت موقت و سپس اقامت دائم را میتوان دریافت کرد.

ثبت شرکت در اروپا چقدر طول میکشد؟

مدت زمان لازم برای اینکار بستگی به کشور مورد نظر و نوع شرکت شما دارد. برای ثبت با سریعترین روش بهتر است از تمام قوانین ثبت شرکت در اروپا اطلاعات کامل د اشته باشید.

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…