ثبت برند پوشاک

طریقه ثبت برند پوشاک

ثبت و داشتن یک نشان تجاری در زمینه پوشاک و لباس، می تواند کاربرد های زیادی برای یک شرکت یا کسب و کار فعال در این زمینه داشته باشد. ثبت برند پوشاک که یکی از مهم ترین و ضروری ترین نیاز های مردم از قدیم الایام بوده است، توسط موسسات حقوقی و حتی بصورت فردی امکان پذیر است. به منظور دستیابی به این امر باید از شرایط ثبت برند، هزینه ثبت برند و مدارک ثبت برند در حوزه پوشاک اطلاع لازم را داشته باشید. در وبلاگ آگاه ثبت قصد داریم به بررسی کلیاتی در این باره بپردازیم تا کاربران گرامی از آخرین تغییرات و قوانین موجود مطلع باشند. در صورتی که هر سوالی در باره موضوعات مرتبط با علامت تجاری در زمینه لباس و پوشاک داشتید، می توانید بصورت 24 ساعته با کارشناسان ما در تماس باشید.

معرفی برند پوشاک و مزایای آن

ثبت برند پوشاک در تهران

پیش از هر موضوعی بهتر است تا به معنی و مفهوم واژه برند یا همان علامت تجاری در زمینه پوشاک بپردازیم. ثبت برند پوشاک به مجموعه ای از اقدامات گفته می شود که سبب می شود تا نشان تجاری شما بصورت کاملا انحصاری ثبت شود و مالکیت حقوقی و معنوی محصولات و خدمات خود را در اختیار داشته باشید. این امر توسط موسسه حقوقی آگاه ثبت در سریع ترین زمان ممکن صورت گرفته و با بهترین هزینه می توانید آن را به سر انجام برسانید. مزایای ثبت برند در حوزه پوشاک نیز کم نیستند که در ادامه به آن می پردازیم.

مزایای ثبت برند پوشاک در ایران

ثبت برند پوشاک ایرانی

کلیه نشان های تجاری که با نام برند شناخته می شوند، پس از ثبت شدن مزایا و فواید خاصی برای صاحب برند دارند. در زمینه پوشاک شما می توانید پس از ثبت برند خود، اقدام به افزایش تولید و فروش محصولات خود بصورت انحصاری کنید و نشان تجاری شما باعث می شود که مشتریان و بازاریان محصولات شما را با آن برند بشناسند. اینکه در ذهن افراد خوب نقش ببندید یا خیر بستگی به کیفیت خدمات و محصولات شما دارد. در حوزه برند سازی و کیفیت خدمات می توانید با مشاوره های فنی و تخصصی اطلاعات لازم را در این زمینه بدست بیاورید تا در رقابت حوزه پوشاک، پیشتاز باشید.

مدارک ثبت برند پوشاک

ثبت برند پوشاک چه مدارکی لازم دارد

اگر قصد دارید در این زمینه برند خود را به ثبت برسانید، باید از شرایط و مدارک مورد نیاز آن آگاه باشید. به منظور ثبت علامت تجاری در این بخش بایستی مدارک زیر را بصورت دقیق و کامل تهیه کنید و توجه داشته باشید که ثبت نشان تجاری می تواند توسط افراد حقیقی و حقوقی صورت بگیرد.

  • ارائه کارت ملی شناسنامه فرد حقیقی یا کلیه افرادی که در یک شرکت حقوقی حق امضاء دارند
  • تکمیل اظهارنامه ثبت برند پوشاک
  • تهیه تصاویر گرافیکی مرتبط به علامت برند در ابعاد و زوایای مختلف
  • ارائه مدرکی که ثابت کند در این حوزه در حال فعالیت می باشید
  • پرداخت هزینه های مرتبط به همراه فیش واریزی
  • تهیه کارت بازرگانی در صورت لاتین بودن برند شما
  • ارائه و تحویل مجوز های لازم مثل جواز کسب، پروانه بهره برداری و …
  • در صورت پیگیری توسط وکیل نیاز به مدارک نماینده شما نیز می باشد
  • روزنامه آخرین تغییرات شرکت

آموزش ثبت برند پوشاک

روش ثبت برند پوشاک

به منظور به ثبت رساندن علامت تجاری در زمینه لباس و پوشاک می توانید بصورت شخصی یا توسط آگاه ثبت اقدام کنید. اگر این مراحل را خودتان پیگیری کنید، از نظر زمان و هزینه ممکن است با چالش هایی مواجه شوید و در صورت واگذاری به کارشناسان ما، می توانید در سریع ترین زمان و با بهترین قیمت به هدف خود برسید. به هر حال در گام اول برای ثبت برند پوشاک شما نیاز به استعلام برند دارید. یعنی پیگیری کنید که برند مورد نظر شما از پیش ثبت نشده باشد. در مراحل بعدی باید کلیه مدارک مورد نیاز برای ثبت برند پوشاک را تهیه کنید و با پرداخت هزینه ها از طریق سامانه آن، اقدامات لازم را انجام دهید. در صورت تائید مدارک شما، روال ثبت علامت تجاری برای شما پیگیری می شود.

هزینه ثبت برند پوشاک و لباس

ثبت برند پوشاک چقدر هزینه دارد

برای محاسبه و بررسی هزینه ثبت برند پوشاک، در سال جاری  بسته به نحوه انجام آن بصورت شخصی یا واگذاری به آگاه ثبت، خارجی بودن یا فارسی بودن برند شما، تعداد طبقات برند، هزینه های واریزی برای دولت یک قیمت برای شما تعیین می شود. برای محاسبه دقیق تر می توانید بصورت 24 ساعته با کارشناسان آگاه ثبت در ارتباط باشید.

سریع ترین زمان برای ثبت برند پوشاک و لباس در ایران

به دلیل پیگیری های حقوقی و قانونی که حوزه ثبت برند دارد، از نظر مدت زمانی باید بازه ای بین 2 الی 3 ماه تا نهایی شدن پروسه اداری شما در نظر گرفت. هر کدام از مراحل تهیه مدارک مورد نیاز، ارسال و بررسی توسط سازمان مربوطه، چاپ آگهی های لازم، تهیه تصاویر و واریز فیش های بانکی نیاز به صرف مدت زمان خاصی می باشد و در نهایت باید منتظر تائید برند پوشاک ماند.

جمع بندی

ثبت برند پوشاک و لباس می تواند در سریع ترین زمان با بهترین و ارزان ترین قیمت توسط موسسه حقوقی آگاه ثبت برای شما انجام شود. برای دریافت اطلاعات در باره هزینه، مدت زمان وشرایط ثبت برند لباس می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید. بصورت کلی در این موضوع به مواردی مثل : هزینه، مدارک مورد نیاز، مدت زمان و نتیجه کار دقت لازم را داشته باشید تا بدون مشکل در سریع ترین زمان برند خود را ثبت کنید.

هزینه ثبت برند پوشاک چقدر است؟

برای محاسبه نرخ و قیمت دقیق ثبت برند پوشاک و لباس در سال جاری بهتر است با کارشناسان آگاه ثبت در تماس باشید.

آیا می توان برند پوشاک خود را واگذار کرد؟

شما می توانید پس از رشد و توسعه برند تجاری خود، آن را به افراد متقاضی به بهترین قیمت بفروشید و از مزایای آن بهره مند شوید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…