ویژگی های یک برند خوب

ویژگی برند خوب

اگر قصد دارید بیش تر درباره ثبت برند و ویژگی های یک برند خوب بدانید امروز ما را در این مقاله همراهی کنید.  باید خدمتتان عرض کنیم که در خیلی از کسب و کار ها به این منظور که از تولید کننده حمایت شود و اجازه داده نشود که محصولات آن مورد استفاده یک سری افراد سود جو قرار بگیرد با ثبت برند کار را تمام می کنند.  لازم به ذکر است زمانی که شما یک برند و محصولات آن برند را به ثبت می رسانید تحت حمایت قانون قرار می گیرید آن وقت است که دیگر کسی حق ندارد محصول شما را با نام خود بفروشد و یا این که از محصول شما کپی برداری کند.  باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که گاهی برند یک محصول آن قدر در میان مردم محبوب می شود و استفاده از آن رایج می شود که مردم آن برند را به جای اسم محصول می آوردند.‌

مشخصات یک برند خوب

ثبت کردن برند خوب

در این بخش تنها به تعداد اندکی از ویژگی های برند خوب می پردازیم.  دیگر ویژگی ها را می توانید از مشاور های ما در آگاه ثبت بپرسید تا آن ها به صورت مفصل تر برای شما توضیح بدهند.

  • از آن جایی که قرار است این برند نماد و سمبل کار شما باشد باید نام آن منحصر به فرد باشد.  در واقع یک برند خوب باید تازگی داشته باشد پس کمی خلاقیت و نو آوری لازم است.
  • یک برند خوب موجب سردرگمی نمی شود.
  • اگر نام برند با نوع فعالیتی که دارید هماهنگ باشد فروش را بالا می برد.
  • یک برند خوب باید تصویر سازی خوب داشته باشد.
  • تلفظ راحت داشته باشد.
  • جلب توجه کند.

آموزش ثبت برند با کیفیت و خوب

چگونگی ثبت برند خوب

خب قطعا بعد از این همه ویژگی مثبت و تعریف و تمجید هر کسی هم باشد به فکر ثبت برند تجاری خود می افتد . در این بخش به ثبت برند و مزایای آن  می پردازیم.  شما می توانید با ثبت برند نوع فعالیتی که دارید را در یک کلمه خلاصه کنید و آن را در ذهن عموم مردم ماندگار کنید. لازم به ذکر است که شما می توانید با ثبت برند تبلیغات بگیرید و ابن گونه فروش خود را چندین برابر کنید و با این که در شهر ها و یا حتی کشور های مختلف نمایندگی داشته باشید.

مسئله ی خیلی مهمی که در ثبت برند وجود دارد این است که شما یک محصولی را تولید می کنید و آن را در بازار عرضه می کنید و این محصول مورد استقبال مصرف کننده ها قرار می گیرد.‌ حال سوال این جا است زمانی که محصول شما اسمی ندارد مردم بار دیگر چگونه محصول شما را پیدا کنند؟ پس ثبت برند یکی از واجبات کار است. زمانی که شما برند خود را ثبت می کنید در راستای بالا بردن نام برند خود تلاش می کنید و این گونه کار با کیفیت تری به مشتری تحویل می دهید.

مراحل ثبت برند چگونه است؟

شما باید مدارک خود را تکمیل کنید و ثبت نام اولیه را در سامانه آگاه ثبت نیز انجام بدهید. برای این که بتوانید مراحل دیگر کار را انجام بدهید باید گواهی امضا الکترونیکی دریافت کنید و منتظر بمانید تا اقرار نامه صادر شود. بعد از ثبت نام اولیه باید اظهار نامه ثبت کنید . ثبت اظهار نامه کمی هزینه دارد و باید خدمتتان عرض کنیم که این هزینه برای اشخاص حقیقی و حقوقی نیز متفاوت است. در این مرحله شما می توانید طبقه فعالیت خود و ریز کالا ها را مشخص کنید.

دقت کنید که این مرحله باید درست و اصولی انجام شود در غیر این صورت بعد ها به مشکل بر می خورید. برای مثال چنان چه در این مرحله کلمه ی تبلیغات را ذکر نکنید بعد ها به مشکل بر می خورید بهترین کار این است که کار را به افرادی بسپارید که تمام این‌ نکات را می دانند و در حین انجام کار به تمام این نکات اهمیت می دهند. بعد از این کار ها باید منتظر تایید کارشناس بمانید.  کارشناس در این مرحله لوگو، ریز کالا ها،  طبقات انتخاب شده و کارتابل رییس را بررسی می کند و در صورتی که هیچ کدام مشکلی نداشتند کار را تایید می کند.  برای اطلاع از مراحل ثبت برند می توانید مقالات ما را مطالعه کنید.

مدت زمان ثبت برند خوب و با کیفیت

ثبت برند خوب چقدر طول میکشد

زمانی که شما تائیده کارشناس را بگیرید تقریبا بیش تر کار را انجام داده اید. به طور معمول یک ماه طول می کشد تا آگهی صادر شود. چنان چه در این یک ماه آگهی صادر شد و شما حق الثبت را پرداخت کردید می توانید آن را بر روی سامانه تماشا کنید. باید به این نکته اشاره کنیم که این ثبت برند ده سال معتبر است و زمانی که اعتبار آن تمام شود شما تا ۶ ماه می توانید آن را تمدید کنید. برای تمدید نیز باید مقداری بابت حق الثبت بپردازید چنان چه در پرداخت این مبلغ تعلل کنید باید جریمه ی آن را بپردازید و آن وقت مجدد برند خود را تمدید کنید. استعلام ثبت برند قابلیتیست که به شما این اجازه را می دهد تا از ثبت برند خود مطمئن شوید.

مدارک مورد نیاز  ثبت برند خوب

ما در بخش قبل گفتیم که اولین مرحله این است که شما مدارک ثبت برند خود را تهیه کنید. شایان ذکر است که مدارک برای اشخاص حقیقی و حقوقی با یک دیگر متفاوت هستند. 

  1. مدارک اشخاص حقیقی: کپی از مدارک شناسایی، پروانه ساخت ، کپی از مجوز فعالیت و پروانه بهره برداری لازم است.
  2. مدارک اشخاص حقوقی: کپی از مدارک شناسایی هیات مدیره شرکت،  یک برگ کپی از روزنامه رسمی تاسیس،  کارت بازرگانی در صورت لاتین بودن نام برند نیز ضروری است.

برند خوب را از ما بخواهید

شاید در نگاه اول ثبت برند یک کار راحت و ساده به نظر بیاید و خیلی از افراد ادعا کنند که می توانند آن را انجام بدهند. اگر به دنبال یک برند خوب هستید باید به یک سری نکات ریز اما حیاتی توجه کنید. برای مثال انتخاب نام یکی از مواردی است که ساده به نظر می رسد اما خیلی مهم است. نامی که انتخاب می کنید باید ساده اما گیرا باشد. این نام باید به گونه ای باشد که در یاد همه بماند و همه ی افراد در قشر ها و زبان های مختلف بتوانند آن را به راحتی تلفظ کنند. دقت کنید اگر همین نام با شرع و یا نظم عمومی تداخل داشته باشد رد می شود.  چنان چه قبلا این نام به ثبت رسیده باشد رد می شود. این موارد را کارشناس های ما به صورت مفصل به شما گوشزد می کنند و از لحظه ی انتخاب نام تا آخر کار با شما همراه هستند و شما اصلا نیاز نیست نگران هیچ مسئله ای باشید.

هزینه ی ثبت برند خوب

خب حال به سراغ اصل مطلب می رویم . تعداد زیادی از کاربران در رابطه با هزینه ی این کار از ما سوال می پرسند. از ام جایی که نوع شرکت و ثبت برند برای اشخاص حقیقی و حقوقی هزینه های متفاوتی دارند ما در  این جا نمی توانیم یک رقم مشخص  به شما اعلام کنیم شما می توانید با کارشناس های ما در سامانه  آگاه ثبت تماس بگیرید و یا این که از طریق پیام با آن ها صحبت کنید تا آن ها هزینه ی ثبت برند را به شما اعلام کنند و هم جنین مشخص کنند که چه قدر از این مبلغ قرار است به حساب اداره ی ثبت شرکت واریز شود پس همین حالا تماس بگیرید.

جمع بندی

برند خوب و با کیفیت یک نشان تجاریست که در قالب تصویر یا اسم، بیشترین ارتباط معنایی را با حوزه فعالت و کاری شما داشته باشد. از مشخصات برند با کیفیت و خوب می توان به ماندگاری در ذهن افراد، انتقال پیام در کوتاه ترین زمان در باره حوزه فعالیت و ثبت آسان وسریع آن بصورت قانونی اشاره کرد. ما در آگاه ثبت با ارائه خدمات ثبت برند حقیقی یا حقوقی در سریع ترین زمان، بیش از هزاران برند تجاری خوب و با کیفیت را در سر تا سر ایران و کشور های خارجی ثبت کرده ایم. برای دریافت مشاوره رایگان برای انتخاب برند خود می توانید با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

منظور از یک برند خوب چیست؟

برندی که وظیفه انتقال پیام و حوزه کاری شما را در سریع ترین زمان در قالب تصویر یا یک اسم به کاربر منتقل کند.

آیا می توان یک برند ثبت شده را خریداری کرد؟
بله با قابلیت خرید برند های ثبت شده در آگاه ثبت می توانید نشان تجاری دلخواه خود را تهیه کنید.

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…