محصولاتی که بیشترین ثبت برند را در دوران کرونا داشتند

محصولات پر فروش در کرونا

تقریبا دو سالی است که از آمدن کرونا می گذرد و همه ی ما می دانیم که این ویروس کوچک چگونه جهان به این بزرگی را فلج کرد. تصور کنید که با آمدن آن دیگر کسی به رستوران ها نرفت، کسی وارد سینما و یا ورزشگاه ها نشد، باشگاه های ورزشی بسته شدند، تمام مغازه ها بسته شد و و و . با آمدن کرونا خیلی از کسب و کار ها تا مرز ورشکستگی رفتند و خیلی های دیگر به طور کامل از بین رفتند. حتما شما نیز است  داستان  معروف را شنیده اید که روزی دکان یک نجار آتش گرفت اما فردای آن روز آن مرد دکان ذغال فروشی باز کرد. خیلی از افراد نیز مانند آن مرد نجار از فرصت پیش آمده استفاده کردند و از وضع پیش آمده نهایت استفاده را بردند ما در این مقاله از موسسه حقوقی آگاه ثبت قصد داریم تا در رابطه با محصولاتی که بیشترین ثبت برند را در دوران کرونا داشتند با یک دیگر صحبت کنیم پس با ما همراه باشید تا ببینیم چه اتفاقی در این دو سال اخیر در حوزه ثبت برند یا همان نشان تجاری افتاده است.

محصولاتی که بیشترین ثبت برند را در دوران کرونا داشتند کدامند؟

ما مقداری توضیح در کنار هر کدام از این محصولات اضافه می کنیم تا علت این بیش تر شدن را بهتر لمس کنید.

۱_  ثبت برند فروشگاه های اینترنتی

ثبت برند محصولات در زمان کرونا

قطعا خود شما هم به خاطر دارید که همه ی ما مدت زیادی قرنطینه بودیم و تمام فروشگاه هایی که فروش اقلام غیر ضروری داشتند تعطیل شده بودند و این کمی زندگی را برای افراد دشوار می کرد تا این که برای از افراد سعی کردند از طریق سایت های اینترنتی و یا اینستاگرام محصولات خود را بفروشند. با این روش هر فردی فروشگاه های مورد علاقه ی خود را در تلفن همراه خود داشت و می توانست خرید خود را از طریق تلفن همراه انجام بدهد.  محدودیت در رفت و آمد موجب شد که افراد زیادی به سمت این نوع خرید و فروش روی بیاورند و این باعث کسب سود افراد شد. البته این کم شدن حضور مردم در خیابان موجب شد تا کرونا تا مقداری کنترل شود.

۲_ ماده های ضد عفونی کننده

به جرات می توان گفت که روز های اول کرونا که هنوز هیچ درمان و هیچ واکسنی برای این بیماری نبود الکل ها و مواد ضد عفونی کننده نقش خیلی پر رنگی در حفظ جان مردم داشتند. در آن روز ها و یا ماه های اول شیوع این بیماری نه تنها ما بلکه کل جهان با یک سری کمبود مواجه بودیم زیرا هیچ کس تصور بروز چنین مشکلی را نمی کرد.

آن ها روز ها تمام موجودی الکل و مواد ضد عفونی کننده رو به اتمام بود و خیلی از افراد تصمیم گرفتند که این کمبود را جبران کنند. البته که جبران این کمبود به همین راحتی ها هم نبود و کسانی که قصد چنین کاری را داشتند باید مجوز می گرفتند و برای آن نیز باید شرکت خود را ثبت می کردند از این رو الکل و ماده های ضد عفونی کننده جز محصولاتی بودند که بیشترین ثبت برند را در دوران کرونا داشتند .

۳_ شوینده ها

یکی دیگر از محصولاتی که بیشترین ثبت برند را در دوران کرونا داشتند به شوینده ها تعلق می گیرد. شست و شو ی دائم و ضد عفونی کردن تمام وسیله ها، اشیاء و حتی خوراکی ها موجب شد تا مصرف انواع شوینده ها چندین برابر شود و این باعث شد تا بیش تر موجودی کارخانه ها تمام شود و خیلی از افراد نیز وارد عرصه ی تولید شدند و برند خود را ثبت کردند و الان حدود دو سالی است که به صورت جدی به فعالیت خود ادامه می دهند. البته که این برند ها حتی بعد از کرونا نیز پا برجا می مانند و با قدرت زیاد به فعالیت خود ادامه می دهند زیرا آن ها در این روز های سخت کنار مردم بوده اند و میزان تولیدات خود را چندین برابر کرده اند تا نیاز جامعه را رفع کنند.

۴_ کلاس های آنلاین در دوران کرونا

ثبت برند آنلاین در دوران کرونا

قطعا نمی شد که این همه مدت بدون آموزش و برگزاری کلاس ها گذراند. خیلی از آموزشگاه ها زبان، آموزشگاه های موسیقی ،کلاس های فنی ، کامپیوتر و یا حتی کلاس های کنکور در آن چند ماه تعطیل شدند اما خیلی از افراد بیکار ننشستند و کلاس های مجازی خود را فورا جایگزین کردند به گونه ای که امروز بیش تر کلاس ها به صورت آنلاین و غیر حضوری است و البته باید خدمتتان عرض کنیم که این غیر حضوری بودن کلاس ها یک سری مزیت هم داشتند.

 تصور کنید که شما در شهرستان زندگی می کنید اما کلاسی که قصد شرکت در آن داشتید در شهر خود اساتید خوبی نداشت اگر کلاس ها حضوری بود شما نمی توانستید هر روز مسافت های طولانی را طی کنید و بر کلاس استاد مورد علاقه ی خود حاضر شوید اما با روی کار آمدن کلاس های مجازی این امکان برای خیلی از افراد فراهم شد.

۵_  تولید دست کش، ماسک و لباس های مخصوص

الان دو سالی است که ماسک جز جدایی ناپذیر زندگی بشر شده است و تقریبا نود درصد افراد از آن استفاده می کنند. طوری که اگر کسی ماسک نداشته باشد به چشم دیگران فرد عجیب و غریبی به نظر می رسد. یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از ابتلا به کرونا دست ندادن به دیگر افراد و هم چنین تماس مستقیم نداشتن با اشیا است که دست کش ها این کار را به خوبی انجام می دادند. خیلی از افراد تلاش کردند که در آن زمان کمبود را جبران کنند و الحق که موفق هم شوند و برند خود را ثبت کردند. ما در این مقاله به محصولاتی که بیشترین ثبت برند را در دوران کرونا داشتند پرداختیم اما باید به این نکته اشاره کنیم که هنوز هم دیر نشده است و شما می توانید از زمان استفاده کنید و برند خود را ثبت کنید و از مزیت های ثبت برند بهره مند شوید و از طریق آن کسب درآمد کنید.

جمع بندی

بیشترین ثبت برند در دوران کرونا مربوط به کسب و کار هایی بوده است که در حوزه تسهیل زندگی و تهیه لوازم مورد نیاز مردم فعالیت داشته اند. به عنوان مثال در حوزه بهداشت اولین و پر اهمیت ترین برند ها ثبت شده است و در زمینه اینترنت و فروشگاه های اینترنتی نیز بسیاری از کسب و کار های اینترنتی امروزه برند و نشان تجاری خود را ثبت کرده اند. اگر شما نیز دوست دارید تا برند خود را ثبت کنید، می توانید از طریق صفحه ثبت برند آگاه ثبت، اقدام به مطالعه موارد و مدارک مورد نیاز کرده و از طریق ارتباط با ما در سریع ترین زمان نشان تجاری خود را داشته باشید.

سوالات متداول

هزینه ثبت برند برای هر کسب و کار متفاوت است؟

هزینه ثبت برند بستگی به تعداد طبقات برند، هزینه حق الثبت، نحوه انجام مراحل و شرکت یا موسسه حقوقی که مراحل را برای شما پیگیری می کند دارد. برای اطلاع دقیق از هزینه ها با ما در تماس باشید.

آیا در وبسایت شما می توان شرکت و برند را باهم ثبت کرد؟

از مهم ترین خدمات آگاه ثبت در دوران پیش و پس از کرونا، ثبت شرکت و ثبت برند بوده است و شما می توانید با خیالی راحت امور حقوقی خود را به ما واگذار کنید.

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…