شرایط ثبت برند کاغذ دیواری و هر آنچه باید بدانید

طریقه ثبت برند کاغذ دیواری

امروزه شرکت های بسیار زیادی در حوزه ارائه خدمات مربوط به دکوراسیون منزل فعالیت می کنند و همین مسئله باعث شده تا این شرکت ها همواره به دنبال آن باشند تا به کسب و کار خود اعتبار بخشیده و با رسمی کردن آن بتوانند مشتریان بیشتری را جذب خود کنند. در این بین افرادی که در حوزه طراحی تولید، عرضه و نصب کاغذ دیواری فعالیت می کنند همواره این سوال بسیار مهم را مطرح می کنند که به منظور ثبت برند باید به چه نکاتی توجه داشت و چگونه می توان این فرایند را به بهترین شکل ممکن انجام داد. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به مراحل ثبت برند کاغذ دیواری انداخته و در رابطه با آن توضیحات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید تا در رابطه با این موضوع بسیار مهم صحبت کنیم.

شرایط ثبت برند کاغذ دیواری

ثبت برند کاغذ دیواری چه شرایطی دارد؟

اگر بخواهیم به این سوال بسیار مهم پاسخ دهیم که به منظور ثبت برند کاغذ دیواری باید چه شرایطی داشت و چه مواردی را مدنظر قرار داد، می توان به نکات زیر اشاره کرد:

  • یک برند یا علامت تجاری باید به نحوی باشد که در آن ابتکار و یا نوآوری وجود داشته باشد.
  • برند مورد استفاده برای کاغذ دیواری باید علامتی باشد که سابقه ثبت و استفاده توسط دیگران را نداشته باشد.
  • علامت تجاری برای ثبت برند کاغذ دیواری باید با سایر علامت ها تفاوت و فرق داشته باشد.
  • علامت تجاری برای ثبت برند باید از صداقت و شفافیت برخوردار باشد و به هیچ عنوان در آن از اسم های عام و یا گمراه کننده استفاده نشود.
  • علامت تجاری باید اقتصادی باشد و قابلیت تولید مجدد و تکثیر داشته باشد.
  • علامت تجاری باید قابل ثبت باشد و حمایت حقوقی نیز داشته باشد.

توجه به این نکات به شما کمک می کند تا با دید جامع و کاملی نسبت به شرایط بتوانید این فرآیند را به بهترین شکل ممکن انجام داده و اقدام به فعالیت به عنوان یک شرکت رسمی در حوزه کاغذ دیواری کنید.

برای ثبت برند دکوراسیون داخلی کلیک کنید

مدارک لازم برای ثبت برند کاغذ دیواری

پس از این که شما را با شرایط لازم برای ثبت برند کاغذ دیواری آشنا کردیم، باید به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که در راستا طی کردن مراحل ثبت لازم است تا مدارک گوناگونی را جمع آوری کرده و این مدارک را ارائه دهید.

البته مسئله مهم این است که مدارک ثبت برند کاغذ دیواری با توجه به حقیقی و یا حقوقی بودن شخص متفاوت است و لازم است تا پیش از جمع آوری این مدارک به این مسئله مهم توجه داشته باشید.

در راستا بررسی این مسئله باید گفت که اگر قصد دارید تا برند خود را به عنوان یک شخص حقوقی به ثبت برسانید یا به عنوان یک فرد حقیقی قصد فعالیت در حوزه عرضه کاغذ دیواری را دارید، توجه به این موارد به شما کمک می کند تا با دید مناسبی اقدام به فعالیت در این فضا کنید.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند کاغذ دیواری اشخاص حقیقی

در همین راستا اگر بخواهیم شما را با مدارک مورد نیاز برای ثبت برند کاغذ دیواری به عنوان یک شخص حقیقی آشنا کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کپی کارت ملی و کپی شناسنامه فردی که قصد دارد تا برند خود را به ثبت برساند
  • کارت بازرگانی به نام شخص، در شرایطی که علامت مورد استفاده دارای کلمات انگلیسی و یا حروف لاتین است
  • در صورت نیاز باید کپی از مجوزهای فعالیت نظیر پروانه ساخت، پروانه بهره برداری و… ارائه شود
  • ارائه ۱۲ قطعه عکس از برند طراحی شده یا علامت تجاری در اندازه ۶ * ۶ سانتی متر
  • ارائه اصل و یا کپی از مجوز مربوطه
  • امضای وکالتنامه در شرایطی که امور ثبت توسط وکیل صورت می گیرد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند کاغذ دیواری اشخاص حقوقی

  • کپی کارت ملی و کپی شناسنامه دارندگان حق امضا در شرکت و اعضای هیئت مدیره
  • کپی کارت بازرگانی اگر از حروف لاتین در برند استفاده شده است
  • ارائه ۱۲ قطعه از برند یا علامت تجاری به اندازه ۶ * ۶ سانتی متر
  • امضای وکالتنامه اگر امور ثبت از سوی وکیل انجام می شود.
  • در صورت نیاز باید کپی از مجوز فعالیت نظیر پروانه ساخت، پروانه بهره برداری و… را ارائه دهید
  • ارائه کپی روزنامه رسمی با توجه به آخرین تغییرات

جمع آوری این مدارک و ارائه آن ها به شما کمک می کند تا به راحتی بتوانید اقدام به ثبت برند کاغذ دیواری کنید.

بهترین روش برای ثبت برند کاغذ دیواری

حالا که نگاهی به شرایط و مدارک مورد نیاز برای ثبت برند انداخته و شما را با این موارد آشنا کردیم، ممکن است این سوال بسیار مهم برای شما مطرح شود که چگونه می توان در سریع ترین زمان ممکن اقدام به ثبت برند کرد و به سرعت در این فضا فعالیت نمود.

ثبت برند کاغذ دیواری توسط سامانه آگاه

به منظور بررسی این مسئله بسیار مهم باید گفت که امروزه موسسات حقوقی گوناگونی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا در این حوزه کمک کنید.

این موسسات حقوقی با داشتن نیروهای متخصص و خبره فضایی را فراهم کرده اند تا افرادی که قصد ثبت برند کاغذ دیواری را دارند تنها با ارائه مدارک به این موسسات بتوانند به هدف خود دست پیدا کنند.

نکته مهم این است که در این موسسات مراحل ثبت برند کاغذ دیواری به صورت کامل توسط متخصصین و افراد خبره انجام می پذیرد.

به همین دلیل است که امروزه افرادی که قصد دارند تا در سریع ترین زمان ممکن و به سرعت اقدام به ثبت برند کاغذ دیواری خود کنند، بتوانند با کمک این موسسات گام های لازم به منظور رسیدن به این هدف را بدون هیچ چالش خاصی و در سریع ترین زمان ممکن طی کنند.

پیشنهاد ما این است که اگر قصد دارید تا در مدت زمان کوتاهی اقدام به ثبت برند کنید و همچنین اگر تا به حال تجربه طی کردن مراحل ثبت برند را ندارید، می توانید به سراغ این موسسات حقوقی آمده و از آن ها کمک بگیرید، چرا که با انجام این کار می توانید در وقت خود به طرز چشمگیری صرفه جویی کرده و به راحتی برند خود را در حوزه کاغذ دیواری به صورت رسمی و قانونی به ثبت برسانید.

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…