ثبت شرکت مشاوره

نحوه ثبت شرکت مشاوره

دلایل زیادی وجود دارد تا شما شرکت خود را ثبت کنید. ما امروز قرار است در این مقاله از وبلاگ آگاه ثبت، به طور مفصل درباره ثبت شرکت مشاوره با یک دیگر صحبت کنیم.  لازم به ذکر است که افراد به شرکتی که ثبت شده است بیش تر اعتماد می کنند و همین امر موجب می شود که شما فروش بیش تری داشته باشید . افراد شرکت هایی که ثبت شده اند را بیش از به رسمیت می شناسند. شما می توانید با ثبت شرکت خود در مناقصه های مختلف شرکت کنید و از راه آن به سود عالی برسید. خب اجازه بدهید انواع شرکت را برای شما نام ببریم و سپس درباره هر کدام از آن ها به صورت تکی صحبت کنیم و در آخر نکات تکمیلی را درباره ثبت شرکت مشاوره اضافه کنیم.

معرفی انواع شرکت ها برای ثبت در حوزه مشاوره :

  • شرکت سهامی خاص
  • شرکت سهامی عام
  • شرکت تضامنی
  • شرکت تعاونی
  • شرکت غیر تجاری
  • شرکت با مسئولیت محدود

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت مشاوره

ثبت شرکت مشاوره در تهران

مدارک لازم برای ثبت شرکت تنها شناسنامه و کارت ملی اعضای شرکت است. دقت کنید که شرکت باید حداقل دو سهامدار و هم چنین دو بازرس داشته باشد.  البته اگر شرکا جز شرکت مسئولیت محدود است به بازرس هم نیازی نیست. برای ثبت یک شرکت به حداقل یک میلیون ریال پول نقد نیاز دارید و حداقل ۳۵ درصد آن نقد به حساب شرکت واریز شود. شایان ذکر است که برای ثبت شرکت خود به آدرس و کد پستی نیاز دارید و بعد از انجام این مراحل باید ثبت مجوز بگیرید.

مراحل ثبت شرکت مشاوره چگونه است

قوانین ثبت شرکت مشاوره

برای مراجعه ی اول ثبت شرکت مشاوره و یا هر شرکت دیگری شما باید مدارک خود را تکمیل و آن ها را برای سامانه ثبت شرکت ها ارسال کنید و بعد از آن که کار های اولیه را انجام دادید و نام و مدارک تایید شدند مدارک را تنظیم و ارسال کنید. وکیل شرکت باید مدام این مراحل را پیگیری کند تا کار با سرعت بیشتری انجام شود بعد از آن نیز نوبت به دریافت شماره ثبت و روزنامه رسمی می رسد. باید خدمتتان عرض کنیم که از زمان دریافت شناسه تا شماره ثبت حدود ۱۰ روز طول می کشد و بعد از ان هم یک هفته زمان نیاز است که آگاهی تاسیس در روزنامه رسمی ثبت شود. در بخش های بعد به هزینه این کار و سپس تک تک شرکت ها می پردازیم پس با دقت مطالعه کنید.

هزینه ی ثبت شرکت مشاوره

باید به این نکته اشاره کنیم که نوع فعالیت شما و شرکتی که قصد به ثبت رساندن آن را دارید در که این هزینه ثبت شرکت خیلی موثر است.  شما ابتدا باید مشخص کنید که شرکتی که دارید در جه زمینه ای فعالیت می کند و علاوه بر آن چه نوع شرکتی است اگر مایل هستید بیش تر درباره شرکت های مختلف بدانید با ما همراه باشید.

ثبت شرکت های مشاوره سهامی خاص و عام

آموزش ثبت شرکت مشاوره

در مقاله های قبل راجع به ثبت شرکت سهامی خاص و ثبت شرکت سهامی عام کامل صحبت شده . لازم به ذکر است که میزان سرمایه در این شرکت ها با میزان سهام برابر است و شما هر قدری که در شرکت سرمایه گذاری کنید به همان اندازه در آن شرکت سهیم هستید. برای تاسیس این شرکت ها به حداقل ۳ سهامدار احتیاج است و ۲ نفر نیز باید بازرس شرکت باشند. حواستان باشد که این بازرس ها نباید با یک دیگر نسبت فامیلی داشته باشند.  در شرکت های عام نیز به این شکل هستند که سرمایه شرکت از طریق فروش سهام تامین می شود اما ۲۰ درصد از سرمایه را باید موسس های شرکت بپردازند و ۳۵ درصد آن را نیز باید نقدا به حساب شرکت واریز کنند. حداقل سرمایه برای تاسیس یک شرکت عام ۵ میلیون تومان است و اعضای این شرکت نیز باید ۵ نفر باشند.

ثبت شرکت مشاوره با مسئولیت محدود

برای تاسیس این شرکت دو نفر هم کافی است. دقت کنید که هر شریک به اندازه سرمایه ای که وسط می گذارد در مقابل بدهی ها و مسائل شرکت مسئول است برای تحویل سرمایه به ارائه سند هم نیازی نیست. لازم نیست حتی هیت مدیره جز شرکا باشند و یا این که هر سال معرفی شوند. در رابطه با شرکت های غیر تجاری نیز باید اضافه کنیم که این شرکت ها خدماتی برای ارائه دارند. شرکت مشاوره ای نمونه ی بارزی از این نوع شرکت ها است. این شرکت ها به دو دسته تقسیم می شوند.

  1. این گروه فقط برای منابع مالی کار نمی کنند و چیزی را بین اعضای خود تقسیم نمی کنند گمان می کنیم که خیریه ها مقال خوبی باشند.
  2. این گروه منافع مالی را بین اعضای خود تقسیم می کنند و همه از آن نفع می برند. مانند موسسه های مختلف

نکاتی درباره رابطه با ثبت شرکت مشاوره

ثبت شرکت مشاوره در ترکیه

دقت کنید زمانی که شرکت خود را ثبت می کنید و یک برند برای خود مشخص می کنید در واقع شعار شرکت و هدف شرکت را به مشتری معرفی می کنید. این که شما شرکت خود را ثبت کنید و برای برند شدن خود تلاش می کنید رفته رفته باعث می شد که سطح کاری شما بالا برود و بعد از مدتی خود را در میان بهترین های حرفه ی خود ببینید اما باید حتما این نکته را باز تو کنیم که اگر فقط می خواهید یک نام ثبت کنید این کار را انجام ندهید زیرا این که فقط یک شرکت ب  روی کاغذ داشته باشید اصلا به درد شما نمی خورد و مطمئن باشید اگر برای بهتر شدن آن تلاش نکنید بعد از یک مدت کوتاه از دور خارج می شوید و رقیب های کار کشته جای شما را می گیرند.

کار را به کاردان بسپارید

ما در آگاه ثبت، چندین سال است که در این زمینه فعالیت می کنیم و شرکت های زیادی را به ثبت رسانده ایم اگر به دنبال جایی هستید که صفر تا صد کار را به آن ها بسپارید می توانید روی ما حساب کنید ما یک تیم حرفه ای داریم به صورت کاملا اصولی کار خود را انجام می دهند و تمام تلاش خود را می کنند تا این کار را با مناسب ترین قیمت به مشتری های خود ارائه بدهند.

سوالات متداول

هزینه ثبت شرکت مشاوره در ایران با خارج یکسان است ؟

یکی از مهم ترین عواملی که در تعیین هزینه ثبت شرکت، تاثیر گزار است، نرخ و واحد پول هر کشور می باشد و بر این اساس هزینه تاسیس شرکت در ایران با خارج متفاوت است.

بهترین روش برای ثبت شرکت مشاوره چیست؟

از نظر زمانی و هزینه شما می توانید با استفاده از راهنمایی کارشناسان و مشاوران آگاه ثبت خدمات خود را پیگیری وشرکت را به ثبت برسانید.

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…