ثبت شرکت صادرات میوه

نحوه ثبت شرکت صادرات میوه

ثبت شرکت صادرات میوه یکی از شرکت‌های تجاری می‌باشد که در کشور ایران و سایر کشورهای دنیا یکی از پر بازده ترین  و پر سود ترین کسب و کار های شناخته شده می باشد. به منظور ثبت شرکت صادرات میوه باید قوانین و مقررات خاصی را رعایت کنید یکی از این قوانین اطلاع از شرایط  تاسیس شرکت مدارک مورد نیاز هزینه‌های پرداخت وسایر عوامل می باشد. موسسه حقوقی آگاه ثبت کلیه امور مربوط به ثبت شرکت در حوزه صادرات  انجام می گیرد و شما می توانید در کمترین زمان امور حقوقی خود را از طریق ما پیگیری و به ثبت برسانید در ادامه به معرفی واژه شرکت صادرات میوه می‌پردازیم.

 ثبت شرکت صادرات میوه چیست؟

طریقه ثبت شرکت صادرات میوه

بررسی شرایط و قوانین ثبت شرکت به واژه شرکت صادرات بپردازیم. به صورت کلی این شرکت ها مجموعه از افرادی و شرکا تأسیس می‌شوند که تمرکز اصلی فعالیت آنها بر روی خرید و فروش و صادرات میوه می باشد. به روش های مختلفی می توان این نوع شرکت ها را در ایران و خارج از کشور با هزینه های متفاوت ثبت کرد پس یک شرکت صادرات میوه شدن به صورت کاملا قانونی به فعالیت در حوزه صادرات پردازد این امر نیاز به تهیه مدارک مورد نیاز و طی کردن مراحل خاصی می باشد.

مزایای ثبت شرکت صادرات میوه

دلیل موقعیت جغرافیایی ایران و چهار فصل بودن کشورمان تولید میوه های متفاوتی نواحی سرد مرطوب خشک به راحتی برای کشاورزان ما امکان پذیر است. محصولاتی که در این زمینه تولید می شوند می توانند در داخل یا خارج کشور به فروش برسد که هر کدام مزایای خود را دارد.  به صورت جدی و با دانش کافی در این زمینه فعالیت کنید می توانید از طریق بسیار مهم خود را افزایش دهید. همچنین می توان با ایجاد اشتغال زایی در اقتصاد کشور نیز نقش بسیار مهمی داشت.  با تاسیس شرکت می توانید از مزایای بسیار مهمی جدا از کسب درآمد استفاده کنید مهمترین آنها دریافت وامهای بانکی با نرخ  بهره پایین، برندسازی، اعطای نمایندگی در سرتاسر ایران و …  می باشد.

شرکت های صادرات میوه
سایت ثبت شرکت صادرات میوه

فرآیند تاسیس شرکت های تجاری به چند شکل صورت میگیرد اسم های متفاوتی با یکدیگر دارند به عنوان مثال شرکت های سهامی که در انواع سهامی عام و سهامی خاص تقسیم می شوند پر طرفدار ترین آنها می باشند. شرکت دیگری که می خواهیم درباره آن صحبت کنیم  ثبت شرکت با مسئولیت محدود در حوزه  صادرات میوه  می باشد. این دو شرکت زمان هزینه مدارک مورد نیاز به عنوان ساده ترین و بهترین  روشهای راه اندازی یک شرکت تجاری میباشند برای اطلاع از نحوه راه‌اندازی آنها می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته  با مشاوران ما در آگاه سبز در تماس باشید.  در ادامه به بررسی مدارک مورد نیاز برای این شرکت ها خواهیم پرداخت پس تا انتهای این مقاله  همراه ما باشید.

مدارک ثبت شرکت صادرات میوه در ایران

ثبت شرکت صادرات میوه چه مدارکی میخواهد

پیش از بررسی مدارک لازم باید اشاره کنیم که در برنامه این نوع شرکت ها به واژه صادرات و واردات میوه اشاره شود. دریافت کارت بازرگانی که از مهمترین خدمات آگاه ثبت می باشد. از ملزومات به دلیل فعالیت در حوزه صادرات می باشد. اشاره کردیم دو شرکت سهامی و مسئولیت محدود بیشتر در این حوزه فعالیت می کند از همین رو به بررسی مدارک مورد نیاز برای آنها می پردازیم برای شرکت‌های سهامی شما به موارد زیر داری تا مدارک و شرایط آن را تکمیل نمایید.

شما به حداقل ۳ نفر به عنوان سهامدار نیاز دارید و دو نفر به عنوان بازرس قوانین نباید از اعضای شرکت شما باشند.

برای حداقل آورده نقدی مبلغ ۱۰۰ هزار تومان را در نظر بگیرید و از کل سرمایه شرکت شما باید ۳۵ درصد آن بانک پرداخت شود.

مدارک لازم نیست شامل گواهی می باشد که تاکید کند شما این سرمایه را به بانک پرداخت کرده اید. مدارک دیگر شامل مجوزهای مربوط به حوزه فعالیت شما میباشد. مدارک شناسایی مثل کارت ملی و شناسنامه کلیه سهامداران و افرادی که در شرکت فعالیت می‌کنند نیز یکی دیگر از موارد بسیار مهم می باشد. دریافت گواهی عدم سوء پیشینه کیفری ارائه یک کارنامه امضا شده و درصورت اینکه توسط یک وکیل حقوقی پیگیری می‌شود نیاز به ارائه اصل وکالتنامه نیز دارید این موارد مربوط به مدارک و شرایط ثبت شرکت صادرات میوه به صورت سهامی میباشد.

مقاله پیشنهادی: لیست کامل مدارک ثبت شرکت 

مدارک و شرایط ثبت شرکت صادرات میوه به صورت مسئولیت محدود

این نوع شرکتها که بین حداقل دو نفر یا تعداد بیشتری تشکیل می شود هر فرد بر اساس میزان سرمایه خود مسئولیت داشته و بیشتر از آن مسئولیتی شامل نمی شود. یکی از مهمترین مواردی که در این نوع شرکت ها باید توجه کرد شدن ذکر عبارت با مسئولیت محدود در نام شرکت می باشد هر فرد در این نوع شرکت ها دارای حق رای بر اساس میزان سرمایه خود می باشد.  از نظر تعداد افراد نیاز به حداقل دو نفر برای سرمایه گذاری و تاسیس این شرکت می باشد مورد نیاز نیز حداقل ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است  و برخلاف شرکت‌های سهامی باید کل سرمایه به صورت یکجا به بانک پرداخت شود.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت صادرات میوه با مسئولیت محدود

  • ارائه شناسنامه و کارت ملی سهامداران به همراه کپی
  • گواهی سوء پیشینه
  • ارائه لازم برای فعالیت
  • تنظیم و تهیه یک اقرارنامه به همراه امضا

نحوه دریافت کارت بازرگانی برای ثبت شرکت صادرات میوه

ثبت شرکت صادرات میوه به اروپا

به منظور دریافت اطلاعات لازم برای اخذ کارت بازرگانی می‌توانیم مربوطه در وب سایت ما مراجع و در سریعترین زمان کار دریافت کنید برای افرادی که در حوزه صادرات و واردات فعالیت می کنند  و کار آنها با گمرک  می باشد الزامی است. با دریافت این کارت شما می‌توانید ویزای تجاری دریافت کرده و در اتاق بازرگانی نیز عضو شوید این کارت نیز شرایط خاص خود را دارد به عنوان مثال شما باید حداقل ۲۴ سال قانونی سن داشته باشید در حوزه بازرگانی مرتبط کرده باشید آن نیز داشتن مدرک تحصیلی رشته مرتبط با حوزه تجارت می باشد در موارد نیز مثل آشنا بودن با مقررات بین‌المللی در حوزه گمرک و تجارت سرمایه مورد نیاز برای فعالیت در این زمینه یک تعهد برای استفاده بازرگانی می باشد.

هزینه ثبت شرکت صادرات و واردات میوه

هزینه ثبت شرکت در ایران به نسبت سایر کشورها بسیار ارزان تر و اقتصادی تر می باشد بسته به نوع شرکت شما و مختلفی مثل مکان شرکت تعداد کارمندان هزینه های مصرفی هزینه حق وکالت و عوامل این چنین نرخ و تعرفه های ثبت شرکت تعیین می شود با این حال برای دریافت اطلاعات بیشتر در این می توانید از طریق راه های ارتباطی با مشاوران ما در آگاه ثبت ارتباط باشید.

مدت زمان ثبت شرکت صادرات میوه

برای تعیین زمان  این کار باید مشخص کنید که خودتان قصد دارید تا امور را به دست گرفته و پیگیری کنید یا می خواهید با استفاده از یک موسسه حقوقی یا وکیل با تجربه خود را به ثبت برسانید قاعدتاً اگر روش اول را انتخاب کنید از نظر زمانی و هزینه تفاوت های چشم روش دوم خواهید داشت و در صورت استفاده از روش دوم می‌توانید در سریعترین زمان شرکت تاسیس کنید چرا که تجربه نمایش سرعت میشود.

جمع بندی

صادرات میوه در کشورهای مختلف دنیا به عنوان یکی از مهمترین روشهای کسب درآمد شناخته شده است چرا که لزوم استفاده از میوه های مختلف برای دنیا بسیار مشخص و واضح است هر کشوری بر اساس نیاز و سلیقه مردم  میوه های خاصی را سفارش داده و اگر در یک حوزه به صورت تخصصی و حرفه‌ای فعالیت کنید علاوه بر کسب درآمد از طریق ثبت شرکت ارتباطات خود را گسترش داده و برند سازی و ثبت برند نیز کنید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر یا اگر سوالی دارید می توانید از طریق فرم های درج شده در  صفحات ما یا از طریق و شماره‌های تلفن ما چالش های ذهنی خود را در سریعترین زمان برطرف کنید.

هزینه ثبت شرکت صادرات و واردات میوه چقدر است؟

برای محاسبه قیمت ثبت شرکت میتوانید با ارتباط باشید تا بر اساس تعرفه های روز نرخ های تعیین شده را به شما اعلام کنیم.

آیا ثبت شرکت صادرات میوه در تمام شهرهای ایران امکان پذیر است؟

آگاه ثبت با فراهم کردن امکان تاسیس شرکت های تجاری در تمام شهرها و کشورهای دنیا امور حقوقی شما را با بهترین کیفیت تضمین کرده و شرکت مورد نظر خود را در شهر دلخواه ثبت کنید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.


جهت مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…