ثبت شرکت در چین

آموزش ثبت شرکت در چین

آیا چند وقتی است که به فکر ثبت شرکت خود در چین هستید؟ این که در حال حاضر در حال مطالعه ی این مقاله هستید یعنی تصمیم گرفته اید یک تکانی به کسب  و کار خود بدهید و آن را توسعه بدهید. برای انجام هر کاری یک سری مخارج و هزینه ها لازم است که در اصل هزینه به حساب نمی آیند بلکه سرمایه گذاری حساب می شوند‌ این که شما مبلغی را خرج ثبت برند خود کنید و یا این که لوگوی مخصوص شرکت خود را بسازید در واقع دادید زیر ساز های ضروری کار را انجام می دهید پس به هیچ عنوان نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

دقت کنید که اگر شرکت خود را ثبت کنید شما تحت حمایت قانون هستید و می توانید کار خود را به آدم های زیادی معرفی کنید و حداقل نیمی از آن ها را به مشتری تبدیل کنید. دریافت وام و تسهیلات از بانک ، دریافت جواز کسب و غیره از مجموعه مزایای ثبت شرکت است لازم به ذکر است که این توضیحات در رابطه با شرایط ثبت شرکت در هر کشوری مثل ایران صدق می کند اما ما امروز این جا هستیم تا در رابطه با ثبت برند در چین با یک دیگر صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

مزایای ثبت شرکت در چین

مزیت ثبت شرکت در چین

اگر قصد دارید برند خود را در دیگر کشور هایی مثل چین ثبت کنید تا انتهای این مقاله را با دقت بخوانید تا درباره ثبت شرکت در چین با یک دیگر صحبت کنیم و بعد از آن به مدارک مورد نیاز برای انجام این کار می پردازیم. زمانی که شما شرکت خود را در یک کشور دیگر ثبت می کنید حقوق جهانی حامی شما می شود و شما در سطح بین المللی شناخته می شوید و به این شکل شما چندین برابر بیش تر از قبل مشتری جذب خواهید کرد

.  زمانی که شما برند خود را در کشور های دیگر ثبت می کنید می توانید کمک  شایانی به صادرات محصولات خود کنید.اگر می خواهید در این کار موفق باشید باید قوانین و مقررات آن کشور را رعایت کنید. همکاران ما این قوانین را به صورت یک لیست برای شما قرار داده اند و شما می توانید آن لیست را با دقت مطالعه کنید و بعد از این که با این قوانین بیش تر آشنا شدید نسبت به ثبت شرکت در چین اقدام کنید.

مدارک ثبت شرکت در چین

راهنما ثبت شرکت در چین

قطعا شما برای ثبت شرکت چه در ایران و چه کشور های دیگر به یک سری مدارک نیاز دارید البته که مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در ایران و دیگر کشور ها یک تفاوت های جزئی دارد اما خب ما امروز به مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در چین می پردازیم.

  • شما ابتدا باید بابت برای ثبت شرکت درخواست بین المللی بدهید ‌
  • کپی مصدق کارت ملی و شناسنامه مدیر ها و کسانی که حق امضا دارن  را ارائه بدهید.
  • معرفی نامه با سر برگ شرکت به علاوه امضا مدیر ها و کسانی که حق امضا دارند و هم چنین مهر شرکت برای شخص حقوقی ارائه داده شود و چنان چه وکیل شرکت مراجعه کند باید وکالت نامه دادگستری را به همراه داشته باشد.
  • اصل گواهی ثبت علامت تجاری داخل ایران را ارائه دهید و کپی برای رویت و نگه داری آن در پرونده.
  • پر کردن فرم مخصوص به زبان لاتین
  • برگه محاسبه هزینه ارائه داده شود.
  • رسید پرداخت هزینه

سعی کنید تمام مدارک را به صورت کامل تکمیل کنید و آن را برای ارائه حاضر کنید تا کارتان با سرعت بیش تری انجام شود.

نحوه ثبت شرکت در چین

کار را به کاردان بسپارید

خب شاید ثبت شرکت در ایران کار راحت تری به نظر بیاید اما قطعا ثبت شرکت در دیگر کشور ها دشوار به نظر می رسد. نا بلدی قوانین ، زبان و خیلی دیگر از مسائل موجب کند شدن کار می شوند اما اگر شما از همین ابتدا کار را به کار دان بسپارید دیگر هیچ کدام از این مشکلات برای شما پیش نمی آید شما می توانید کار خود را به موسسه ما بسپارید و خیال خود را راحت کنید. ما در آگاه ثبت، چندین سال است که جمعی از حرفه ای ترین ها را گرد یک دیگر آورده ایم و در این زمینه فعالیت می کنیم‌ تمامی افراد کادر ما متخصص بوده و آموزش های لازم را برای انجام کار را دیده اند و چندین سال هم هست که تجربه های لازم را کسب کرده اند. 

حتی اگر نمی توانید نامی مناسب با زبان چینی برای شرکت خود انتخاب کنید که در دیگر زبان ها حتی زبان فارسی راحت باشد و یا این که برای پیدا کردن نام ایرانی نیز می توانید روی ما حساب کنید و این کار را به گونه ای تخصص انجام بدهید تا برای همیشه در یاد ها بمانید و علاوه بر آن تمامی کار ها بر عهده ی ما است شما تنها کافی است قرار داد خود را امضا کنید و هزینه های موجود را بپردازید اگر مایل هستید بیش تر در رابطه با هزینه ی ثبت شرکت در چین بدانید ما را در بخش پایانی این مقاله همراهی کنید.

هزینه ی ثبت شرکت در چین چه قدر است

ثبت شرکت در چین چقدر هزینه دارد

هزینه ثبت شرکت به چندین عامل بستگی دارد و شما می توانید آن ها را از کارشناس های ما بپرسید. برای فهمیدن این هزینه تنها کافی است تلفن همراه خود را بردارید و قیمت دقیق را از کارشناس های ما بپرسید. ما تنها می توانیم بگوئیم که شما به طور تقریبی هزینه تایید نام را بپردازید و بعد از آن نیز فرد گرفتن اوراق ثبت اداره نیز باید هزینه ای بپردازید و  اخذ آگهی احداث به همراه مهر برجسته و حق الزحمه کارشناس های ما نیز هزینه بر هستند و شما می توانید این مقاله را پرداخت کنید و با خیال راحت شرکت خود را ثبت کنید. حواستان باشد که دلایل  زیادی برای ثبت شرکت وجود دارد پس به هیچ عنوان سعی نکنید تا این کار را به پشت گوش بیندازید زیرا این کار از لحاظ اقتصادی خیلی به نفع شما است.

روش های ثبت شرکت در کشور چین

برای تاسیس شرکت های تجاری در کشور چین، روش های مختلفی وجود دارد و از مرسوم ترین آنها استفاده از وکلای حقوقی یا موسسات حقوقی می باشد که کار و تخصصشان در این زمینه است. شما می توانید بصورت شخصی نیز، مراحل را پیگیری کنید که نیاز به شناخت کافی از کشور چین داشته و با مراحل قانونی آن باید آشنا باشید. از همین رو اگر قصد دارید تا پیگیری ثبت شرکت را توسط آگاه ثبت انجام دهید، می توانید همین حالا با شماره تلفن های درج شده با ما در تماس باشید.

سوالات متداول

هزینه ثبت شرکت در چین چقدر است؟

برای تاسیس و راه اندازی یک شرکت، هزینه ها بر اساس نوع شرکت: ثبت شرکت سهامی خاص ، عام، ثبت شرکت با مسئولیت محدود و .. تعیین می شود. برای اطلاع از نرخ دقیق قیمت ها در امروز، بهتر است با ما در تماس باشید.

آیا موسسه حقوقی شما صفر تا صد ثبت شرکت در چین را انجام  می دهد؟

بله! ما در آگاه ثبت از مهم ترین خدماتمان ثبت شرکت در کشور های ایران و خارجی می باشد.

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…