ثبت شرکت در هند

شرایط ثبت کردن شرکت در هند

ثبت شرکت در هند به عنوان دومین کشور پر جمعیت دنیا پس از چین، به دلایل بسیار زیادی مورد استقبال و توجه فعالین و تاجران، در زمینه های مختلف قرار گرفته است. شرکت تجاری در کشور هند، به دلیل جمعیت بالا و حوزه های اقتصادی متنوع آن، می تواند با اندکی تخصص و دانش به در آمدی مناسب بر حسب روپیه هند یا دلار و سایر ارز ها برسد. ثبت شرکت با مسئولیت محدود در هند، سهامی خاص یا عام، تعاونی، نمایندگی و .. توسط موسسه حقوقی آگاه ثبت با بهترین شرایط و در کمترین زمان صورت می پذیرد.

پیش از ورود به بحث تاسیس شرکت در این کشور باید در نظر داشته باشید که نیاز به اطلاع از مدارک مورد نیاز، شرایط و هزینه ثبت شرکت در هندوستان خواهید داشت.

معرفی و پیش زمینه ای از کشور هند برای ثبت شرکت

ثبت شرکت در کشور هند

کشور هند با جمعیت بالای 1 میلیارد نفر، به عنوان دومین کشور پر جمعیت دنیا شناخته شده است و افراد مختلفی از سر تا سر دنیا در حوزه های تجاری، اقتصادی، گردشگری و .. در آن مشغول به فعالیت می باشند. شرایط ثبت شرکت در این کشور همانند سایر کشور ها دارای قوانین و اصول خاص خود می باشد. کشور هند یکی از قطب های مهم در زمینه آی تی و فناوری اطلاعات می باشد. به منظور تاسیس شرکت در این کشور بهتر است تا با زبان هندی یا انگلیسی آشنایی لازم را داشته باشید و بتوانید با رعایت اصول بازاریابی و تجاری، از مزایای آن بهره مند شوید.

مزایای ثبت شرکت در هند

هر کشوری که قصد ثبت شرکت در آن را داشته باشید، طبیعتا مزایا و معایب خاص خود را دارد، از این رو کشور هند نیز مزیت هایی را برای تاسیس شرکتهای تجاری در نظر گرفته است. از جمله مزایای این امر می توان به این مورد اشاره کرد که کشور هند، در حوزه های مختلفی مثل حمل و نقل، تکنولوژی، امور بیمه و مخابرات، در حال سرمایه گذاری بصورت عمده می باشد و با در نظر گرفتن آن می توان راهی هوشمندانه را انتخاب کرد.

حضور نیروی جوان در این کشور می تواند برای بسیاری از کسب و کار ها به عنوان یک نیروی محرک قوی شناخته شود و آینده ای روشن برای آن در نظر گرفت. از نظر اقتصادی نیز ثبت شرکت در کشور هند، به دلیل داشتن رتبه سوم از نظر اقتصاد در سرتاسر دنیا، پتانسیل های زیادی را برای رشد خواهد داشت. هزینه و قیمت پایین برق نیز می تواند در حوزه های مرتبط به عنوان یک مزیت شناخته شود.

انواع ثبت شرکت در هند

ثبت شرکت بازرگانی در هند

شرکتها بصورت کلی به چند دسته می توانند ثبت شوند و در سرتاسر دنیا نیز یک قاعده و اصول کلی دارد. از جمله این شرکتها می توان به ثبت شرکت با مسئولیت محدود در هند، در مناطق آزاد، سهامی خاص و عام اشاره کرد. آگاه ثبت در تمامی این موارد می تواند پیگیر امور حقوقی شما باشد و در سریع ترین زمان به نتیجه مطلوب در این زمینه برسید.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود

همانطور که در سایر مقالات آگاه ثبت به این موضوع اشاره کرده ایم، برای ثبت این نوع شرکتها نیاز به حضوری 2 نفر به عنوان مدیر و دو نفر به عنوان سهامدار می باشد.مدارک و شرایط مورد نیاز برای آن نیز در مقاله مرتبط با ثبت شرکت با مسئولیت محدود بررسی شده است.

ثبت شرکت سهامی خاص و عام در هند

در هند، ثبت شرکت تحت عنوان سهامی خاص و عام، بسیار پر طرفدار می باشد و بر اساس نامی که مشخص است، در آن سرمایه افراد به تعدادی سهم تبدیل شده و بین آنها تقسیم می شود. مدارک مورد نیاز برای این کار نیز شامل : تهیه اظهارنامه شرکت سهامی، اساس نامه شرکت، کپی شناسنامه و کارت ملی برابر اصل از تمام افراد شرکت و .. می باشد.

مدارک لازم برای ثبت شرکت در هند

ثبت شرکت در هند چه مدارکی میخواهد

در هنگام تهیه مدارک لازم، دقت کافی را به خرج داده تا در سریع ترین زمان به ثبت شرکت تجاری خود برسید. این مدارک شامل:

  • ارائه اظهارنامه و تقاضانامه
  • تهیه سند ثبت و تاسیس شرکت تجاری
  • ارائه مشخصات فردی کلیه کارکنان و مدیران
  • دریافت نامه از سازمان ثبت شرکتها برای تائید نام
  • تهیه دو قطعه عکس رنگی
  • ارائه آدرس Register شده
  • داشتن دعوتنامه
  • تهیه رسید های پرداختی جهت دریافت ویزا

می باشند. اگر نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر دارید، یا سوالی در این مورد در ذهن شما می باشد، می توانید از طریق تماس، ایمیل و ارسال فرم های وبسایت، بصورت رایگان با کارشناسان آگاه ثبت در ارتباط باشید.

هزینه ثبت شرکت در هند چقدر است؟

ثبت شرکت در هند چقدر هزینه دارد

موضوع قیمت و هزینه ثبت شرکت در کشور هندوستان، بصورت نسبی قابل اندازه گیری می باشد و نمی توان یک رقم دقیق برای آن بیان کرد. اما بهتر است تا با حداقل میزان سرمایه لازم یعنی 100 هزار روپیه، آشنا باشید و بدانید به منظور رسیدگی به امور بازرگانی که نیاز به کد مخصوصی دارید، هزینه ای معادل 350 دلار باید پرداخت نمایید. سایر هزینه ها می تواند بر اساس نوع شرکت، مکان شرکت، هزینه آب و برق، مالیات و … تخمین زده شود.

جمع بندی

ثبت شرکت در هند، به دلیل پتانسیل های بالایی که از نظر اقتصادی و جمعیت دارد، می تواند سکوی پرتابی برای افرادی که با تخصص و علم وارد می شوند، باشد. کشور هند به دلیل تفاوت های نژادی و موقعیت جغرافیایی مناسب در تمامی زمینه ها بخصوص حوزه آی تی و کشاورزی، محل مناسبی برای فعالیت می باشد. آگاه ثبت با تجربه ثبت بیش از هزاران برند و شرکت در این زمینه، می تواند شما را در تمام مراحل راهنمایی کند.

انواع ثبت شرکت در هند کدام اند؟

شرکت های تجاری در هند شامل : سهامی خاص و عام، مسئولیت محدود، منطقه آزاد، تعاونی می باشند.

سریع ترین روش برای تاسیس شرکت در این کشور کدام است؟

استفاده از موسسه حقوقی آگاه ثبت، به دلیل استفاده از کارشناسان و وکلای با تجربه، می تواند سرعت و نتیجه درخواست شما را بهبود بخشد.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…