ثبت شرکت در ماکو

طریقه ثبت شرکت در ماکو

ثبت شرکت در ماکو توسط آگاه ثبت، به راحتی توسط کارشناسان و وکلای متخصص در سریع ترین زمان با بهترین قیمت، امکان پذیر است. شهرستان ماکو که در استان آذربایجان غربی قرار گرفته است، به عنوان یکی از مناطق آزاد ایران شناخته می شود. ثبت شرکت در مناطق آزاد یکی از خدمات موسسه حقوقی آگاه ثبت می باشد می باشد که می تواند شرکت تجاری شما را در تمامی مناطق آزاد ایران از جمله ماکو، به ثبت برساند.

این شهرستان از نظر مساحت، بیشترین سهم از مناطق آزاد را در اختیار داشته که خود، ویژگی قابل تاملی می باشد و بهتر است تا با شرایط ثبت شرکت، مزایا و هزینه ثبت شرکت در این شهرستان، اگاه شویم. در این مقاله قصد داریم به بررسی تمام نکات کلیدی و کاربردی از جمله : مدارک مورد نیاز، مدت زمان، هزینه، و امکاناتی که در اختیار شما قرار می گیرد، صحبت کنیم.

جاذبه های شهرستان ماکو برای ثبت شرکت

ثبت شرکت در ماکو آذربایجان

استان آذربایجان غربی و شهرستان ماکو، به عنوان یکی از قدیمی ترین مناطق ایران شناخته می شوند که از نظر داشتن جاذبه های گردشگری، مناطق خوش آب و هوا، مناظر زیبا و بنا های تاریخی قدیمی، مقصد بسیاری از توریستان خارجی می باشد. ثبت شرکت در ماکو به عنوان یک منطقه آزاد و غیر بندری، دستی باز در برابر قوانین و مقررات را برای شما فراهم می کند و بسیاری از سرمایه گذاران و افراد را به این سمت جذب می کند. علاوه بر این، مزایای دیگری نیز در اختیار شما قرار می گیرد که در ادامه باهم بررسی خواهیم کرد.

منظور از مناطق آزاد مثل ماکو در ایران

ثبت شرکت در منطقه آزاد ماکو

ثبت شرکت در منطقه های آزاد کشور ایران شامل چندین بخش می شود که آگاه ثبت به ترتیب قابلیت ثبت شرکت در ماکو، چابهار، کیش، اروند، بندر انزلی، ارس و سلفچگان را برای شما فراهم کرده است. این مناطق با داشتن مزایای خاص خود مثل انتقال ارز بدون محدودیت، شرایط کاری و قانونی ایده آل، دریافت وام و تسهیلات، دریافت خدمات بانکی و بیمه، قابلیت اشتراک با سهام داران داخلی یا خارجی، به عنوان یکی از ساده ترین روش های ثبت شرکت تجاری شناخته می شوند.

مزایای تاسیس شرکت تجاری در ماکو

ثبت شرکت در ماکو چه مزایایی دارد

با ثبت شرکت در شهرستان ماکو از مزایای بسیار زیادی بهره مند خواهید شد که شامل موارد زیر می باشد:

  • فراهم شدن واردات کالا
  • بهره مندی از موقعیت مناسب جغرافیایی و اقتصادی منطقه
  • نزدیکی به جاده های اصلی ارتباط بین ایران و اروپا
  • بهره مندی از معافیت گمرک
  • عدم پرداخت مالیات

نزیک بودن به مرز بازرگان به عنوان یکی از شاه راه های اقتصادی کشور

نحوه ثبت شرکت در منطقه آزاد ماکو از نوع سهامی خاص

به منظور تاسیس شرکت باید مراحل، مدارک و شرایط خاصی را در نظر بگیرید تا در سریع ترین زمان با کمترین هزینه و اتلاف وقت، به هدف خود برسید. برای این کار شرایط کلی زیر را باید فراهم کنید، در صورت داشتن هر گونه سوال می توانید با مشاورین آگاه ثبت بصورت رایگان در ارتباط باشید.

  • فراهم کردن حداقل سرمایه برای ثبت، به مبلغ صد هزار تومان
  • حضور پنج فرد به عنوان عضو شرکت، بصورتیکه 3 نفر به عنوان هیئت مدیره و 2 نفر به عنوان بازرس تعیین شوند.
  • تهیه صورت جلسه مجمع با امضای سهامداران
  • کپی شناسنامه و کارت ملی برابر اصل شده اعضای هیئت مدیره و سهامداران
  • تهیه گواهی بانکی

آموزش ثبت شرکت با مسئولیت محدود در ماکو

شرکت با مسئولیت محدود که یکی از ساده ترین روش های ثبت شرکت می باشد، نیازمند شرایط زیر می باشد.

  • حضور 2 نفر به عنوان عضو
  • تهیه حداقل میزان سرمایه یعنی 100 هزار تومان
  • ارائه اساس نامه شرکت به همراه فرم چاپ شده و تقاضا نامه رمسی
  • ارائه صورت جلسه مجمع
  • تهیه کپی کارت ملی وشناسنامه تمام افراد
  • معرفی افراد حقوقی در روزنامه رسمی

پس از فراهم کردن شرایط و مدارک مورد نیاز، باید مراحل خاصی را طی کنید تا به هدف نهایی خود برسید، این مراحل شامل:

  1. دریافت مجوز فعالیت اقتصادی در این شهرستان
  2. تهیه و تکمیل مدارک و تحویل به اداره و سازمان ثبت شرکتها
  3. ثبت شرکت در دفتر های مربوطه
  4. هزینه حق الثبت و ارائه به سازمان
  5. دریافت آگهی برای واحد صادر کننده مجوز

جمع بندی

مراحل، شرایط، مدارک مورد نیاز و هزینه ثبت شرکت در ماکو، سوالاتیست که بسیاری از کاربران روزانه از ما می پرسند و در این مقاله از وبلاگ آگاه ثبت، قصد داشتیم تا به شما یک دید کلی در این باره بدیم. شهرستان ماکو به دلیل شناخته شدن به عنوان یکی از مناطق آزاد ایران، پتانسیل های تجاری بسیار زیادی دارد و سرمایه گذاران داخلی و خارجی زیادی به این مسیر قدم گذاشته اند. بهره مندی از مزایا و شرایطی مثل معافیت از مالیت و اقتصادی بودن آن، بسیاری از فعالین اقتصادی را به این سمت جذب می کند.

از طرف دیگر نزدیکی به کشور ترکیه و قاره اروپا، باعث می شود تا در امور صادرات و واردات، بتوان حرفی برای گفتن داشت و از مزیت های آن استفاده کرد. در صورت سوالات بیشتر می توانید از طریق فرم های درج شده در وبسایت، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. برای اطلاعات از چگونگی ثبت شرکت در ترکیه کلیک کنید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…