ثبت شرکت در دبی

طریقه ثبت شرکت در دبی

ثبت شرکت در دبی و امارات چگونه است و چه مراحلی را باید طی کنیم؟ این سوال یکی از مهم ترین پرسش هاییست که کاربران آگاه ثبت، زمانی که قصد ثبت یک شرکت تجاری را در کشور امارات دارند، از ما می پرسند. برای ثبت هر نوع شرکت تجاری در ایران یا کشور های خارج از آن، یک سری پروتکل ها و روند های قانونی در نظر گرفته شده است که با گذراندن آنها می توانید بصورت قانونی و اصولی فعالیت کاری خود را تحت عنوان یک شرکت با برند ثبت شده، آغاز کنید.

به منظور این کار نیازمند تهیه مدارک لازم و هزینه مربوطه برای روند های قانونی می باشید و می توانید آن را توسط یک موسسه قانونی و حقوقی پیگیری کنید تا بدون هیچ مشکلی شرکت خود را ثبت نمایید.

معرفی شهر دبی در امارات

ثبت شرکت بازرگانی در دبی

پیش از پرداختن به موضوع ثبت شرکت در دبی بهتر است تا نگاهی سریع به این شهر داشته باشید تا در تصمیم خود مصمم شوید. شهر دبی به عنوان عروس خلیج فارس شناخته می شود و بزرگترین شهر کشور امارات است که سالانه افراد زیادی با اهداف تجاری یا تفریحی به آن سفر می کنند.

دبی از نظر آب  و هوایی گرم و شرجی می باشد که در فصول زمستان و پاییز، آب و هوایی معتدل و مناسب دارد. این شهر امروزه مقصد بسیاری از گردشگران از سر تا سر دنیا می باشد و در زمینه های مختلف مانند : نفت، ساخت و فروش املاک با شرایط مناسب، رستوران های پرطرفدار و محبوب، بصورت جدی فعالیت می کند.

ثبت شرکت در دبی چیست و چه مزایایی دارد؟

امکانات ثبت شرکت در دبی

بصورت کلی زمانی که ما یک شرکت را ثبت می کنیم، بسته به نوع آن و کشوری که در آن قرار داریم، کلیه فعالیت ها و اقدامات ما بصورت قانونی انجام می شود و می توانیم تمامی مراحل آن را بصورت کاملا شفاف و واضح پیگیری و ثبت کنیم. با این کار مزایای بسیار زیادی در اختیار شرکت ما قرار گرفته که می توان با یک مدیریت مناسب و بهینه از آن ها به بهترین شکل استفاده کرد.

برای مثال از مهم ترین مزیت های ثبت شرکت در دربی می توان به: دریافت اقامت، دریافت وام، مجاز بودن به صادرات و واردات بسته به نوع شرکت و محصول شما و … اشاره کرد. همانطور که می دانید امروزه ارزش پول کشور امارات و دلار، بسیار بیشتر از ریال ایران بوده که می توان با ترسیم یک مسیر هوشمندانه به کسب در آمد دلاری با ثبت شرکت در امارات و دبی رسید.

مزایای ثبت شرکت در امارات و دبی

لازم است بدانید که مزیت های ثبت شرکت در امارات فقط به این موارد ختم نمی شود و افرادی که اقدام به طی کردن این مراحل کنند می توانند به قابلیت های زیر دست پیدا کنند.

  • بهره مندی از بازار رقابتی و با کیفیت
  • اعتبار بالای بانک های دبی و دارا بودن سیستم قانونی
  • عدم پرداخت مالیات برای شرکت های سهامی
  • تعرفه و شرایط مناسب برای دریافت املاک در این کشور

رشد سریع تکنولوژی و تبدیل شدن به یکی از قطب های تجاری و گردشگری به زودی

برای اطلاع از چگونگی ثبت شرکت سهامی عام و ثبت شرکت با مسئولیت محدود کلیک کنید.

برای ثبت شرکت در دبی چه مدارکی لازم است؟

ثبت شرکت در دبی چه مدارکی دارد

به منظور ثبت آسان و سریع شرکت تجاری خود در کشور امارات باید مدارک معتبر زیر را تهیه نمایید.

  1. ارائه کپی کارت ملی و شناسنامه
  2. ارائه مشخصات فردی سهامداران شرکت و کلیه کارکنان آن
  3. تهیه و اسکن پاسپورت
  4. تائیدیه آدرس سکونت توسط یک قبض به روز و معتبر با ارائه ترجمه آن
  5. انتخاب یکی از انواع ثبت شرکت در دبی مانند: ثبت شرکت سهامی خاص ، عام، با مسئولیت محدود و …

انواع مجوز برای ثبت شرکت در دبی

همانطور که اطلاع دارید به منظور ثبت شرکت در امارات، باید مجوز های لازم را دریافت نمایید که 3 تا از مهمترین آنها عبارتند از:

  • مجوز های حرفه ای یا professional license
  • مجوز های تجاری یا commercial license
  • مجوز های صنعتی یا industrial license

مجوز حرفه ای یا professional

ثبت شرکت تجاری در دبی

این دسته از مجوز ها برای ثبت شرکت در دبی، به شرکت هایی داده می شود که در حوزه علم و دانش و فعالیت های آکادمیک فعالیت می کنند و نیاز به تخصص بالایی نسبت به سایر شرکتها و کسب و کار ها دارند. به عنوان مثال شرکت هایی که در حوزه مشاوره، حسابداری، اینترنت، وکالت و .. کار می کنند نیاز به این نوع مجوز ثبت شرکت در دبی دارند. و افراد در حوزه سنی 18 تا 60 سال قادر به ثبت این گروه از شرکتها در امارات می باشند.

مجوز تجاری در دبی

همانطور که از نام این نوع مجوز مشخص است، دریافت آن مربوط به حوزه های تجاری مانند واردات، صادرات و فروش محصول یا خدمات شرکت شما می باشد. محصولاتی مانند: مواد غذایی، وسایل نقلیه، پوشاک و این دسته، نیاز به دریافت مجوز تجاری برای ثبت شرکت در امارات و دبی دارند. جالب است بدانید با فعالیت در این حوزه می توانید ویزای پارتنر دریافت کرده و از نظر محدودیت سنی شما نیاز به داشتن حداقل 18 و حداکثر 60 سال دارید.

همچنین میتوانید ثبت برند نیز از طریق آگاه ثبت انجام دهید.

دریافت مجوز صنعتی برای ثبت شرکت در دبی

فعالیت های صنعتی که قصد ثبت شرکت در امارات را دارند، باید اقدام به دریافت این نوع جواز های رسمی کنند. این نوع کسب و کار ها را می توان در انواع : تولید مواد غذایی یا دارویی، موارد صنعتی مثل نفت و گاز و … یاد کرد و نیاز به تهیه یک مکان مناسب برای امور اداری و شرکتی دارد.

هزینه ثبت شرکت در دبی

هزینه ثبت شرکت های تجاری در کشور امارات با توجه با فاکتور های مختلفی تعیین می شود، با این حال شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در آگاه ثبت در تماس باشید تا بصورت کامل شما را راهنمایی کنند. همچنین برای مشاهده لیست هزینه ثبت شرکت کلیک کنید.

مراحل و اقدامات ثبت شرکت در امارات

  • تهیه و بررسی پرونده
  • صدور مجوز های قانونی با توجه به حوزه فعالیت شما
  • آغاز به کار و دریافت اقامت در دبی

جمع بندی

ثبت شرکت در دبی و امارات، می تواند برای کسب و کار و تجارتی که در نظر دارید، بسیار سود ساز و مفید واقع شود. از این رو بهتر است برای این کار، با استفاده از دانش افراد متخصص و آگاه پا در میدان گذاشته تا بتوانید با قیمت پایین و مدت زمان اندک، مجوز های لازم را دریافت کرده و شرکت خود را ثبت نمایید.

برای ثبت شرکت های تجاری در امارات 3 نوع مجوز صنعتی، حرفه ای و تجاری صادر می شود.

با توجه به شرکت مورد نظر شما و حوزه کاری، هزینه ها بین 8 تا 20 هزار دلار متغیر می باشد.

شرکت با مسئولیت محدود، یکی از بهترین روش ها برای این کار می باشد.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

 

 

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…