ثبت شرکت آنلاین در شیراز

سایت ثبت شرکت آنلاین در شیراز

شیراز مهد شعر و ادب ایران است و یکی از قطب‌های گردشگری مهم و اصلی در ایران به شمار می‌رود. این شهر جاذبه‌های توریستی بسیاری دارد که این مسئله باعث شده است هر سال میلیون‌ها نفر از این شهر بازدید کنند. این جاذبه‌ها باعث شده است بسیاری از افراد به فکر ثبت شرکت در این شهر بیفتند، اما به واسط فاصله زیاد شیراز با شهرهای دیگر، امکان ثبت شرکت حضوری برایشان وجود ندارد. به همین دلیل ما به شما استفاده از شیوه ثبت شرکت آنلاین در شیراز را پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید با این کار تا حد زیادی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و به آسانی یک شرکت معتبر با سوددهی بالا در مرکز استان فارس داشته باشید.

مدارک ثبت شرکت آنلاین در شیراز

مدارک لازم برای ثبت شرکت آنلاین در شیراز

بر اساس قانون تصویب شده مربوط به امور تجاری در ایران، ثبت هر شرکتی به مدارک خاص خود نیاز دارد. اگرچه برخی از این مدارک ثبت شرکت بین بعضی از شرکتهای تجاری و غیر تجاری در شیراز یکسان است، اما نحوه تهیه و تنظیم این مدارک با هم تفاوت دارد. از سوی دیگر برخی از این مدارک باید توسط افرادی آماده شوند که از نظر حقوقی تخصص و تجربه انجام این کار را دارند، چرا که وجود کمترین نقص در مدارک باعث خواهد شد در کار شما وقفه ایجاد شود و مدارک برگشت داده شود. در عین حال به دلیل فراهم شدن شرایط برای ثبت شرکت آنلاین شما نیازی به مراجعه حضوری ندارید می توانید تمام مدارک را به صورت اینترنتی تکمیل و ارسال کنید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت سهامی خاص به صورت آنلاین در شیراز

  • تکمیل اساسنامه شرکت که توسط همه سهامداران امضا شده باشد
  • تکمیل اظهارنامه شرکت که همه سهامداران آن را امضا کرده باشند
  • صورت‌جلسه مجمع عمومی موسسین شرکت که همه سهامداران و بازرسان شرکت آن را امضا کرده باشند.
  • ارائه مدارک مربوط به معرفی م مدیران، بازرسان و به طور کلی اعضای شرکت
  • کپی شناسنامه و کارت ملی برابر اصل شده تمامی مدیران، سهامداران و بازرسان شرکت و اعضای هیئت مدیره
  • ارائه رسید بانکی که نشان‌دهنده پرداخت حداقل ۳۵% سرمایه اولیه شرکت است

مدارک لازم برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود به صورت آنلاین در شیراز

  • تقاضانامه ثبت شرکت در استان فارس
  • شرکت‌نامه رسمی شرکت
  • اساسنامه شرکت
  • صورت‌جلسه مجمع عمومی موسسین و هیئت‌مدیره شرکت
  • فتوکپی شناسنامه و کارت ملی همه شرکا و مدیران شرکت
  • ارائه آگهی در روزنامه رسمی برای افراد حقوقی
  • ارائه تقویم‌نامه سرمایه غیر نقدی توسط شرکای شرکت ( در صورتی که تمام یا بخشی از سرمایه شرکت غیر نقدی باشد، شرکت برای اخذ مجوز معرفی خواهد شد)

هزینه ثبت شرکت آنلاین در شیراز

همانطور که در قسمت هزینه ثبت شرکت لبست و تعرفه ها را مشاهده کردید، ثبت شرکت به صورت حضوری در شیراز ممکن است بین 2 میلیون تا 3 میلیون تومان هزینه نیاز داشته باشد. این هزینه با توجه به تعداد اعضا و حداقل سرمایه تغییر می‌کند. اما هزینه ثبت شرکت آنلاین در مرکز شعر و ادب ایران هزینه‌ای به مراتب کمتر می باشد.

چرا که شما دیگر نیازی به تهیه کپی از مدارک و همچنین تهیه فرم‌های مختلف برای درج اطلاعات خود ندارید و از سوی دیگر به دلیل ثبت شرکت اینترنتی در شیراز، دیگر هزینه رفت و آمد پرداخت نخواهید کرد. این مسئله باعث می‌شود افراد زیادی نسبت به ثبت شرکت آنلاین تمایل پیدا کنند. در عین حال این نکته را مدنظر داشته باشید که هزینه خدمات اصلی شامل هزینه اداره ثبت شرکت باید پرداخت شود و تفاوتی در این زمینه میان ثبت شرکت حضوری یا آنلاین وجود ندارد.

مدت زمان ثبت شرکت آنلاین در شیراز

زمان ثبت شرکت در شیراز به صورت حضوری بین 25 تا 35 روز است. اما در صورتی که برای ثبت شرکت آنلاین در این شهر اقدام کنید، مدت زمان مورد نیاز برای ثبت شرکت شما کاهش خواهد یافت و حداکثر 14 روز طول خواهد کشید. در عین حال این مسئله تا حد زیادی بستگی به این دارد که شما مدارک خود را به موقع و به طور کامل تحویل دهید و هیچ نقصی در مدارک شما نباشد. در غیر این صورت مدارک شما برگشت داده می‌شود و مجبور خواهید بود زمان بیشتری را برای این کار صرف کنید که این می‌تواند به ضرر شما باشد.

آموزش انجام مراحل ثبت شرکت آنلاین در شیراز

راهنما و طریقه ثبت شرکت آنلاین در شیراز

بسیاری از افراد نحوه کار کردن با اینترنت و ثبت اطلاعات در سایت‌های مختلف اداری و دولتی را می‌دانند و به راحتی می‌توانند این کار را انجام دهند. اما ممکن است برخی از افراد این موارد را بلد نباشند و به همین دلیل هنگام انجام کار با مشکلات زیادی مواجه شوند.

در صورتی که تمایل به ثبت شرکت آنلاین در شیراز را دارید و قصد دارید نحوه کار کردن با اینترنت و ثبت اطلاعات در سایت اداره مربوطه را فرا بگیرید، ما در شرکت آگاه ثبت آماده ارائه خدمات به شما در این زمینه هستیم. شما می‌توانید با تماس با کارشناسان ما تمامی اطلاعات مربوط به نحوه انجام این کار را به طور کامل فرا بگیرید و انجام دهید.

در عین حال یادگیری این کار چندان مشکل نیست و نیازی نیست زمان زیادی را برای آن صرف کنید. شما می‌توانید با صرف مدت کوتاهی و با کمک کارشناسان شرکت آگاه ثبت تمامی مراحل مربوط به ثبت شرکت آنلاین را انجام دهید و منتظر نتیجه بمانید.

اما در صورتی که تمایل داشتید به دلایل مختلف این کار را توسط افراد دیگر انجام دهید، ما در شرکت آگاه ثبت آماده هستیم که تمامی مراحل ثبت شرکت آنلاین را برای شما به صورت کامل پیش ببریم، فقط کافی است شما مدارک شناسایی خود را در اختیار ما قرار دهید و با خیالی آسوده به انتظار انجام کارها در سریع‌ترین زمان ممکن باشید.

مشاوره رایگان برای ثبت برند آرد

عدم آگاهی از شرایط و قوانین ثبت برند آرد باعث خواهد شد شما نتوانید به موقع کارهای مورد نیاز در این زمینه را انجام دهید و ممکن است به دلیل آگاه نبودن از مدارک ضروری برای این کار، زمان شما از دست برود و مجبور شوید هزینه‌های بیشتری برای این منظور بپردازید. بنابراین اکیدا توصیه می‌شود در این مورد با افراد آگاه به طور کامل مشورت کنید تا از تمامی قوانین مربوط به ثبت برند آرد آگاهی کامل داشته باشید. به همین جهت می توانید از طریق مشاوره رایگان ثبت برند آگاه ثبت، با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

انواع شرکت‌های قابل ثبت به صورت آنلاین در شیراز

ثبت انواع شرکت آنلاین در شیراز

بر اساس قوانین تجاری در ایران شرکت‌های مختلفی در مرکز استان فارص قابل ثبت است که مهم‌ترین این شرکت‌ها شامل ثبت شرکت سهامی خاص، ثبت شرکت مسئولیت محدود و ثبت شرکت سهامی عام هستند. همانطور که در بالا اشاره شد، مدارک مورد نیاز برای ثبت هر یک از انواع این شرکت‌ها با یکدیگر متفاوت است و شما با توجه به نوع شرکتی که انتخاب می‌کنید، باید مدارک همان نوع شرکت را تهیه و در سایت اداره مربوطه بارگذاری کنید.

ثبت شرکت سهامی خاص در شیراز بصورت اینترنتی

قوانین شرکت سهامی خاص به این صورت است که این شرکت تعداد اعضای مشخصی دارد و از سوی دیگر سهامداران آن و میزان سهام هر یک از آنان به طور کامل مشخص است. در عین حال هیچ فرد دیگری خارج از مجموعه اعضای شرکت حق داشتن سهام در آن را ندارد.

ثبت اینترنتی و آنلاین شرکت سهامی عام در شیراز

در شرکت سهامی عام غیر از سهامداران اصلی افراد دیگری خارج از بدنه شرکت امکان سرمایه‌گذاری و داشتن سهام در آن را دارند و در این زمینه محدودیتی وجود ندارد.

ثبت شرکت آنلاین و غیر حضوری با مسئولیت محدود در شیراز

افرادی شرکت با مسئولیت محدود را انتخاب می‌کنند که قصد دارند نخستین شرکت تجاری خود را داشته باشند و در عین حال تمایلی به داشتن مسئولیت زیاد در شرکت خود ندارند. در این نوع شرکت حضور دست‌کم دو شریک ضروری است.

مزایای ثبت شرکت آنلاین در شیراز

ثبت شرکت در شیراز اینترنتی

شیراز به عنوان مرکز استان فارس در جنوب ایران دارای آب و هوای معتدل و مطبوعی است و در عین حال وجود جاذبه‌های گردشگری و جاذبه‌های متعدد تاریخی، فرهنگی و طبیعی فراوان در این شهر باعث شده افراد بسیاری در تمامی ایام سال به قطب ادب و شعر ایران سفر کنند. با توجه به این مسئله ثبت شرکت در این شهر می‌تواند مزایا و سود مالی بسیاری برای شما به همراه داشته باشد. از جمله فعالیت‌هایی که می‌توان برای ثبت شرکت در این شهر در نظر گرفت، گردشگری، کشاورزی و دامداری است.

مدت زمان ثبت شرکت اینترنتی در شهر شیراز چقدر است؟

فرآیند ثبت در خواست، تهیه مدارک و مجوز ها، پیگیری مراحل، تشکیل پرونده و نهایی شدن بازه ای بین 15 تا 45 روز کاری زمان بر است. برای اطلاع دقیق از مدت زمان می توانید از طریق تماس با سامانه آگاه ثبت، اطلاعات لازم را کسب نمایید.

هزینه ثبت شرکت آنلاین به نسبت حضوری چه تفاوتی دارد؟

این هزینه به دلیل کاهش مراجعه به سازمان های اداری و دولتی، جلوگیری از رفت و آمد و پرداختی های اضافی، بسیار اقتصادی تر و به صرفه می باشد.

برای تاسیس انواع شرکت در شیراز فرم را ارسال کنید

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…