ثبت برند در ساری

نحوه ثبت برند در ساری

خطه شمالی کشور ایران به خصوص استان مازندران و پایتخت آن یعنی ساری، به دلیل آب و هوا، امکانات و مزایایی که برای راه اندازی کسب و کار های مختلف در این زمینه دارد، یکی از انتخاب های مهم فعالین اقتصادی برای ثبت برند می باشد. ثبت علامت تجاری در ساری می تواند باعث حفظ حق و حقوق شما شده و مالکیت یک سرویس یا خدمات از نظر معنوی و حقوقی آن برای شما حفظ شود.

آگاه ثبت با ارائه کلیه امور مربوط به ثبت برند، می تواند اقدامات لازم را برای شما انجام داده و در سریع ترین زمان نشان تجاری شما را به ثبت برساند. در این مقاله از وبلاگ موسسه حقوقی آگاه ثبت قصد دارید به مواردی مثل: مدارک مورد نیاز، شرایط، قوانین و هزینه های مربوط به ثبت برند در ساری اشاره کنیم و برای دریافت اطلاعات لازم می توانید این متن را تا انتها مطالعه نمایید.

ثبت برند در ساری چیست؟

طریقه ثبت برند در ساری

مردمی که در استان مازندران یا شهر ساری زندگی می کنند، یا عده ای که به دلایل خاص قصد فعالیت در این بخش را دارند، به منظور ارائه یک محصول یا محافظت از حق و حقوق یا مالکیت آن، باید اقدام به ثبت نشان تجاری در این شهر کنند. به فعالیت های حقوقی و قانونی که به دو روش فردی و با استفاده از یک وکیل، قابل انجام است و منجر به ثبت برند شما در سامانه مالکیت معنوی کشور می شود، ثبت علامت تجاری یا همان برند در ساری گفته می شود. برای طی کردن این مسیر باید کلیه شرایط لازم، مدارک و هزینه های مربوطه را فراهم کرده تا به راحتی و در چندین مرحله بتوانید یک برند منحصر به فرد در این شهر ثبت نمایید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند در ساری

ثبت برند در ساری چه مدارکی لازم دارد

  • ما در موسسه آگاه ثبت به منظور ثبت نشان تجاری شما در این شهر، نیاز به مدارک شناسایی از جمله: شناسنامه، کارت ملی داریم. این مدارک را می توانید بصورت کپی یا ارسال عکس تحویل ما داده تا کارشناسان ما پروسه را پیگیری نمایند.
  • ارائه مجوز های لازم کسب و کار شما که از معروف ترین آنها می توان به جواز کسب و تاسیس یا پروانه های بهره برداری، اشاره کرد.
  • ارائه نمونه ای از برند یا لوگوی مورد نظر در ابعاد 6 سانتی متر در 6 سانتی متر
  • تهیه کارت بازرگانی در صورت لاتین بودن علامت تجاری شما از دیگر مدارک مورد نیاز برای ثبت در شهر ساری می باشد.

برای ازلاعات کامل راجع به مدارک ثبت برند وارد مقاله مربوطه شوید.

هزینه ثبت برند در ساری چقدر است؟

یکی از مهم ترین و بارز ترین مواردی که فعالین در این زمینه به آن توجه می کنند و به دنبال آن هستند، هزینه ثبت برند در ساری می باشد. برای اینکه بدانیم تا این هزینه ها صرف چه اموری می شود و بر اساس چه معیار هایی تعیین می شود، باید در نظر داشته باشیم که عواملی مثل: هزینه حق الثبت، چاپ آگهی در روزنامه رسمی که می تواند بر اساس تعداد کلمات و صفحات و رنگی بودن آن در هزینه تاثیر گزار باشد، هزینه هایی که صرف دریافت مجوز های لازم می شود، بر اساس تعداد طبقات برند، نحوه انجام امور حقوقی همگی از عواملی هستند که در این موضوع نقش پر رنگی دارند.

تعرفه ها نیز سالانه بر اساس شرایط رکود و تورم، ممکن است متفاوت باشد که با این حال، در موسسه حقوقی آگاه ثبت سعی می کنیم تا با ارزان ترین قیمت، کلیه خدمات شما را در سریع ترین زمان انجام و به ثبت برسانیم. برای دریافت اطلاعات دقیق تر در باره قیمت ها می توانید از طریق فرم یا شماره تلفن های درج شده در وب سایت، با ما در تماس باشید.

روش های ثبت برند در ساری

بهترین ثبت برند در ساری

به صورت کلی دو روش برای ثبت علامت تجاری در این شهر وجود دارد که یکی از آنها، اقدام به صورت فردی و دیگری با استفاده از راهنمایی و مشورت یک وکیل یا موسسه حقوقی معتبر می باشد. این اقدامات نیز شاخه بندی شده و می توان برند را برای افراد حقیقی یا حقوقی به ثبت رساند که تفاوت های اندکی در مدارک مورد نیاز و مراحل آن ها وجود دارد. در صورت تمایل برای پیگیری امور حقوقی شما توسط آگاه ثبت، می توانید همین حالا از طریق فرم های مربوطه درخواست خود را اعلام کرده و کارشناسان ما در سریع ترین زمان با شما تماس می گیرند. اگر هم از مراحل قانونی آن آشنا هستید، می توانید با صرف هزینه کمتر کلیه امور را به دست گرفته و انجام دهید.

تفاوت ثبت برند و لوگو در شهر ساری

علامت تجاری یا همان برند، از نظر ثبت تفاوت زیادی با لوگو یا یک طرح ندارد و کلیت آن یکسان است. فقط در هنگام انتخاب یک نام یا لوگو باید از قابلیت استعلام برند آگاه ثبت استفاده نمایید تا نشان تجاری شما از پیش ثبت نشده باشد و در مراحل آن با مشکلی مواجه نشوید. همچنین برای در نظر گرفتن یک لوگو یا برند، از قوانین ثبت برند نیز مطلع باشید و اسم هایی که مخالف قوانین هستند را انتخاب نکنید تا در مراحل اداری و حقوقی خود به مشکل بر نخورید. برای راهنمایی بیشتر از طریق فرم درج شده در صفحات ما اطلاعات خود را وارد کرده تا شما را راهنمایی کنیم.

جمع بندی

ثبت برند در ساری یکی از اصلی ترین خدمات حقوقی موسسه آگاه ثبت می باشد که می توانید با ارزان ترین هزینه و قیمت، در سامانه مالکیت معنوی آن را تثبیت نمایید. اگر قصد دارید تا برای کسب و کار یا محصول خود یک نشان تجاری در ساری ثبت کنید، باید مدارک، هزینه، قوانین و مراحل آن را به خوبی مطالعه کرده تا در سریع ترین زمان بتوانید به خواسته خود رسیده و صاحب علامت تجاری در ایران شوید. همچنین برند های بین المللی یا مادرید را نیز می توانید با استفاده از راهنمایی مشاوران ما از بخش مربوطه به ثبت برسانید و از مزایای آن بهره مند شوید.

تفاوت ثبت برند آنلاین و حضوری در ساری چیست؟

با ثبت برند بصورت اینترنتی یا آنلاین می توانید در سریع ترین زمان بدون نیاز به مراجعه حضوری خدمات خود را پیگیری کنید.

آیا موسسه حقوقی آگاه ثبت مجوز معتبر ارائه می دهد؟

خدمات موسسه ما بصورت حضوری، غیر حضوری برای به ثبت رساندن شرکت یا برند شما در سامانه های رسمی کشور می باشد.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.


جهت مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…