Skip to content
آگاه ثبت » وبلاگ و مقالات » مقالات ثبت برند » ثبت برند در تهران

ثبت برند در تهران

طریقه ثبت برند ویلاسازی

شهر تهران به عنوان پایخت سیاسی اقتصادی کشور ایران، شرکت های بسیار زیادی را در خود جای داده است و بسیاری از برند های تجاری در آن مشغول به فعالیت و بازاریابی هستند. ثبت برند در تهران به عنوان یکی از مهم ترین اقداماتی که می توان برای حفظ مالکیت معنوی و حقوقی یک کالا یا خدمات، شناخته می شود که یکی از مهم ترین خدمات آگاه ثبت می باشد.

محصولات و خدماتی که نیاز به ثبت برند در شهر تهران دارند، به منظور توزیع، صادرات، واردات یا برند سازی فعالیت خود را آغاز کرده اند که بستگی به هدف هر مجموعه ممکن است، نیاز ها متفاوت باشد. اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که هنوز برند خود را ثبت نکرده اید و نیاز به راهنمایی دارید، در این مقاله می توانید از اطلاعات لازم مثل: هزینه ها، شرایط و قوانین وضع شده آگاه شوید و در صورت نیاز از طریق مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

مدارک لازم برای ثبت برند در تهران

روش ثبت برند ویلاسازی

  • آگاه ثبت می تواند کلیه اقدامات مربوط به ثبت علامت تجاری را با استفاده از کپی مدارک شناسایی مثل کارت ملی و شناسنامه، کارت بازرگانی انجام دهد.
  • ارائه مجوز های لازم در صورت نیاز مثل جواز یا پروانه کسب یا ساخت
  • چاپ آگهی در روزنامه رسمی برای افراد حقوقی

شما می توانید برای افزایش اطلاعات خود در زمینه ثبت علائم تجاری در تهران، به مقاله مدارک ثبت برند مراجعه نمایید تا لیست کاملی از موارد را مطالعه کنید.

در کنار تهیه مدارک مورد نیاز شما در این مسیر با هزینه هایی نیز مواجه خواهید شد که نیاز می باشد تا آنها را پرداخت کنید. برای اطلاعات و لیست قیمت به هزینه ثبت برند مراجعه کنید.

هزینه ثبت برند در تهران

روش ثبت برند ویلاسازی

موسسه حقوقی آگاه ثبت با ارائه کردن امکان مشاوره رایگان ثبت برند در شهر تهران، این قابلیت را برای شما فراهم کرده است تا هر زمانی که می خواهید بصورت 24 ساعته با مشاوران ما در تماس باشید تا شما را بصورت دقیق راهنمایی کنند. از طرفی برای محاسبه هزینه ثبت برند در شهر تهران نیز باید مواردی مثل: چاپ آگهی در روزنامه رسمی، هزینه حق الثبت، پرداخت هزینه وکیل در صورت داشتن و در نظر گرفتن تعداد طبقات برندی که قصد ثبت آن را دارید، در نظر گرفت. با این حال برای محاسبه دقیق نرخ قیمتی می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

مزایای ثبت برند در تهران

روش ثبت برند ویلاسازی

هر نشان یا علامت تجاری که در نظر دارید، پس از به ثبت رسیدن در شهر تهران، در مرحله اول بصورت 10 ساله به شما تعلق داشته و هیچکس نمی تواند آن را برای خود انتخاب و به ثبت برساند.

از طرف دیگر شما با رشد فعالیت و کسب و کار خود می توانید بصورت کاملا قانونی، حق و حقوق خدمات خود را محفوظ کرده و از مزایای آن بهره مند شوید. مورد بعدی برند سازی با استفاده از قوانین بازاریابی می باشد که امکان خرید و فروش برند را برای شما فراهم می سازد. دریافت وام با بهره های مناسب و اقتصادی نیز از دیگر مزیت های ثبت برند در تهران است. در این مسیر باید مدارک مورد نیاز را تهیه نمایید که بصورت خلاصه به آن می پردازیم.

منظور از چاپ آگهی در روزنامه رسمی برای ثبت برند در تهران چیست؟

روش ثبت برند ویلاسازی

شما برای ثبت برند در شهر تهران باید در نظر داشته باشید که در مرحله اول باید استعلام برند را بگیرید. در گام بعدی باید به این نکته توجه کنید که به منظور دریافت اعتراضات به نشان تجاری و آگهی ثبت شده، یک نوبت در روزنامه رسمی آن را منتشر می کنید و در صورت عدم دریافت اعتراض، می توانید آگهی نوبت دوم که به آن 10 ساله نیز گفته می شود را منتشر کنید. پس از ثبت علامت تجاری شما، اعتبار آن به مدت 10 سال می باشد.

مدت زمان ثبت برند در استان تهران

روش ثبت برند ویلاسازی

بازه زمانی که برای ثبت نشان تجاری در این شهر در نظر گرفته می شود بصورت حدودی بین 2 الی 3 ماه می باشد. با این حال بسته به نحوه انجام مراحل و پیگیری شما، ممکن است این زمان کمی متغییر نیز باشد. اگر توسط یک وکیل یا کارشناس کار بلد، اقدام به ثبت کردن علامت تجاری خود در تهران کنید، این روال ممکن است از نظر سرعت با وضعیت بهتری مواجه باشد.

جمع بندی

ثبت برند در تهران را می توانید بصورت آنلاین یا حضوری توسط موسسه حقوقی آگاه ثبت در سریع ترین زمان با بهترین هزینه انجام دهید و از مزایای آن بهره مند شوید. اگر قصد دارید تا نشان تجاری منحصر به فرد خود را داشته باشید، می توانید از طریق اقدامات حقوقی و قانونی، برند شخصی را متناسب با نوع کسب و کار یا خدماتی که ارائه می دهید، در سریع ترین زمان دریافت و به ثبت برسانید. هزینه و تعرفه های این موضوع نیز اقتصادی و نسبتا ارزان می باشد و نیاز نیست از آن نگران باشید.

ثبت برند در تهران چیست؟

زمانی که می خواهیم در باره چیستی این موضوع صحبت کنیم، هدف ما بررسی دلایل و کلیت این اقدام حقوقی می باشد که آن را با نام علامت یا نشان تجاری در کشور ایران و شهر تهران می شناسند. منظور از ثبت برند در پایتخت ایران، اقداماتی است که باعث می شود تا حق و حقوق و مالکیت یک جنس، خدمات، محصول یا فعالیت به نام شخص حقیقی یا حقوقی به ثبت برسد. این اقدام را می توان در 2 حالت انجام داد که یکی از آنها این است که شما به صورت شخصی مراحل حقوقی را پیگیری کنید.

در حالت دوم شما می توانید امور حقوقی ثبت برند در تهران را به یک موسسه حقوقی معتبر واگذار کنید که به دلیل تجربه بالای آنها، نتیجه کار را با کیفیت و سرعت بهتری تجربه خواهید کرد. البته در این مسیر هزینه هایی نیز وجود دارد که مقدار آن مناسب و اقتصادیست.

اعتبار برند ثبت شده در شهر تهران چقدر است؟

پس از چاپ آگهی در نوبت دوم، نشان تجاری شما به مدت 10 سال اعتبار خواهد داشت.

آیا امکان ثبت برند بصورت غیر حضوری در تهران امکان پذیر است؟

شما می توانید بصورت اینترنتی و آنلاین، امور ثبتی و حقوقی خود را توسط ما پیگیری و انجام دهید و از مزایای آن بهره مند شوید.آ

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.


جهت مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *