ثبت برند اسباب بازی

طریقه ثبت برند دستمال کاغذی

اسباب بازی دارای برند، یک ابزار تفریحی و سرگرمی برای کودکان و خردسالان می باشد که تولید کننده آن اقدام به ثبت برند اسباب بازی کرده و محصولات خود را در سر تا سر بازار به فروش می رساند. دنیای کودکان پر است از بازی با وسایل مختلف و به عنوان یکی از ضروری ترین نیاز های آنها شناخته می شود، از این رو خانواده ها در این حوزه توجه بسیاری را به خرج می دهند تا کمبودی شامل فرزاندانشان نشود. کسب و کار های مختلف نیز با هدف فعالیت در این زمینه که نیاز به ثبت علامت تجاری خود دارند، در این مسیر قدم گذاشته و با یکدیگر به رقابت می پردازند. در این مقاله از وبلاگ آگاه ثبت، قصد داریم به مدارک مورد نیاز، هزینه ثبت برند ، شرایط و مراحلی که باید گذراند تا یک برند ثبت شود، بپردازیم.

مراحل ثبت برند اسباب بازی

ثبت برند دستمال کاغذی چه مراحلی دارد

برند یا علامت تجاری، یک نشان منحصر به فرد و خاص می باشد که کلیه محصولات یا خدمات برند ایکس را با آن می شناسند. از مهم ترین نکات در ثبت برند اسباب بازی عدم تکراری بودن آن می باشد، یعنی اگر برند ایکس ثبت شده باشد، شما دیگر قادر به ثبت همان نشان تجاری نمی باشید و باید یک نام یکتا و خاص انتخاب کنید که هیچکس قبل از شما آن را نگرفته باشد. برای آسان شدن این کار، فرآیندی به نام استعلام برند توسط آگاه ثبت فراهم شده است که از طریق آن می توانید برند هایی که از قبل ثبت شده اند را مشاهده کنید. با داشتن یک علامت تجاری در حوزه اسباب بازی، می توانید باعث رشد فروش محصولات و افزایش وفاداری مشتریان به خود، شوید. البته از اصول بازاریابی نیز نباید غافل شد.

مزایای ثبت برند اسباب بازی در ایران یا خارج

نشان تجاری در سر تا سر دنیا با نام برند شناخته می شود و مزیت های خود را دارد. شما با داشتن یک برند می توانید بصورت جدی و متمرکز وارد حوزه رقابتی در زمینه اسباب بازی شده و نام خود را در میان برند های معروف، مطرح کنید. از طرف دیگر هر نشان تجاری که خود را رشد دهد و ارزشش افزایش پیدا کند، در هر لحظه قابل فروش می باشد، یعنی شما می توانید برند خود را با بهترین قیمت به فروش بگذارید. حفظ ارزش و منافع مادی و معنوی کالا و خدمات شما از دیگر مزیت های داشتن یک علامت تجاری در زمینه اسباب بازی می باشد. برای این کار باید مدارک مورد نیاز آن را به دقت تهیه کرده و با راهنمایی مشاورین آگاه ثبت، فرآیند ثب برند خود را آغاز کنید.

مدارک لازم ثبت برند اسباب بازی

ثبت برند دستمال کاغذی چه مدارکی لازم دارد

کلیه علامت های تجاری که در زمینه وسایل بازی برای کودکان قصد ثبت شدن دارند، باید مدارک ثبت برند به شرح زیر را تهیه کنند. لازم به ذکر است که اشخاص شامل افراد حقیقی و حقوقی می شوند.

  • ارائه کپی کارت ملی و شناسنامه
  • ارائه کارت بازرگانی ( این کارت توسط آگاه ثبت نیز صادر می شود ) در صورت استفاده از حروف انگلیسی یا لاتین در برند شما
  • ارائه کلیه جواز های فعالیت مثل پروانه تاسیس و ساخت
  • ارائه تصویر برند ( در صورت 3 بعدی بودن باید در حالت 2 بعدی از شش زاویه از آن عکس تهیه شود.)

برای افراد حقوقی :

  • ارائه کارت ملی و شناسنامه از کلیه افرادی که دارای حق امضاء می باشند
  • ارائه روزنامه و آگهی ثبت شرکت به همراه آخرین تغییرات
  • تهیه مجوز های لازم برای فعالیت مثل جواز تاسیس و کسب و پروانه بهره برداری و..
  • تهیه تصویر برند طبق شرایط ذکر شده
  • تهیه مدارکی مبنی بر فعالیت در این حوزه
  • ارائه رسید های پرداخت مالی

هزینه ثبت برند اسباب بازی

ثبت برند دستمال کاغذی چقدر هزینه دارد

برای پرداخت قیمت و هزینه ثبت برند اسباب بازی باید به دو جنبه توجه کرد. ابتدا اینکه آیا این مراحل را می خواهید بصورت شخصی طی کنید یا اینکه قصد واگذاری به موسسه حقوقی آگاه ثبت را دارید. بصورت کلی برای پرداخت هزینه های مورد نیاز برای ثبت برند در زمینه اسباب بازی باید حق وکالت وکیل، فیش های واریزی برای بخش های مختلف دولتی و موارد دیگری را در نظر بگیرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در باره هزینه ها و تعرفه ها می توانید بصورت 24 ساعته با مشاوران ما در آگاه ثبت در ارتباط باشید.

مدت زمان ثبت برند اسباب بازی

ثبت برند دستمال کاغذی چقدر طول میکشد

از نظر زمانی با توجه به اینکه آیا این مراحل را خودتان انجام می دهید یا به موسسه حقوقی آگاه ثبت واگذار می کنید، می تواند اختلاف زیادی وجود داشته باشد. چرا که اگر در یکی از مراحل، مدارک شما ناقص باشد یا با کم و کاستی مواجه شوید، از نظر زمانی مراحل اداری شما به تعویق خواهد افتاد. اما بصورت کلی پس از استعلام برند، تهیه مدارک، چاپ آگهی، ارسال مدارک و تائید آنها، بازه ای بین 2 الی 3 ماه کاری زمان مورد نیاز است. برای سریع تر ثبت شدن برند اسباب بازی خود می توانید با آگاه ثبت در ارتباط باشید.

جمع بندی

ثبت برند اسباب بازی برای تولید و عرضه محصولات در بازار های داخلی و بین المللی، می تواند باعث افزایش شناخت بین مشتریان و تاجرانی که در این زمینه کار می کنند، شود. با ثبت علامت تجاری خود در این زمینه باعث حفظ حق و حقوق معنوی و مادی محصولات خود می شوید و با پیشرفت کار خود، قادر به اعطای نمایندگی و حتی فروش برند خود می باشید که از مهم ترین مزایای این امر به حساب می آید. آگاه ثبت با مشاوران و کارشناسان حقوقی خود می تواند بصورت 24 ساعته به کلیه سوالات شما کاربران گرامی پاسخ دهد.

تعرفه ثبت برند اسباب بازی چقدر است؟

برای محاسبه تعرفه و هزینه ثبت برند در این زمینه می توانید از طریق شماره تلفن یا ایمیل آگاه ثبت، با ما در ارتباط باشید.

انواع روش های ثبت برند اسباب بازی کدام اند؟

ثبت برند بصورت شخصی یا از طریق موسسه حقوقی آگاه ثبت، دو روش برای این کار می باشد که هر کدام مزایای خاص خود را دارد.

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…