Skip to content
آگاه ثبت » وبلاگ و مقالات » مقالات ثبت برند » ثبت برند آنلاین در یزد

ثبت برند آنلاین در یزد

ثبت برند آنلاین در یزد
ثبت برند به صورت آنلاین در یزذ

شهر یزد، دیار خانه‌های خشتی ایران محلی جذاب و مطلوب برای داشتن یک شرکت صنعتی و تجاری است که شرایط مناسبی برای سودآوری و ایجاد فرصت‌های شغلی برای افراد مختلف دارد. این شهر به واسطه بافت تاریخی و سنتی خود گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کند که این امر باعث شده است کسانی که به دنبال تاسیس شرکت و سرمایه‌گذاری در امور مختلف هستند، این شهر را به عنوان یک محل مناسب برای انتقال سرمایه خود مدنظر قرار دهند. اما نکته مهم در این زمینه این است که اگر قصد تاسیس و یا تداوم فعالیت شرکت خود در شهر یزد را دارید، بهتر است هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت برند خود بصورت آنلاین و اینترنتی اقدام کنید.

ثبت برند آنلاین در یزد باعث می‌شود شما بتوانید به لحاظ قانونی جلوی سوءاستفاده از نام و اعتبار برند خود را توسط افراد دیگر بگیرید. این کار در دنیای امروز بسیار ضروری است، زیرا افراد بسیاری وجود دارند که تمایل دارند بدون زحمت و صرفا از طریق سوءاستفاده از نام دیگران، به سود مالی برسند. بنابراین بهتر است نسبت به ثبت برند آنلاین در یزد اقدام کنید تا جلوی این واقعه را بگیرید. ثبت برند ( نام تجاری و علائم تجاری) را یک امر حیاتی و بسیار مهم برای خود قلمداد کنید، زیرا بسیاری از مشتریان به اعتبار نام برند شما همچنان به شما وفادار مانده‌اند و اگر این اعتبار دچار خدشه شود، شما مشتریان مهم خود را از دست خواهید داد.

مدارک ثبت برند آنلاین در یزد

مدارک لازم برای ثبت برند به صورت آنلاین در یزد

ثبت برند آنلاین در یزد مستلزم ارائه مدارک مورد نیاز برای این کار است. اما باید به این نکته دقت داشته باشید که مدارک ثبت برند توسط شخص حقوقی با شخص حقیقی متفاوت است و شما باید از این تفاوت آگاهی داشته باشید تا بتوانید مدارک مورد نیاز برای ثبت برند بر اساس شرایط خود را به درستی تهیه و ارائه کنید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند اینترنتی در یزد توسط شخص حقیقی

  • تصویر مدارک شناسایی شامل شناسنامه و کارت ملی
  • تصویر کارت بازرگانی ( در مواردی که در برند از حروف لاتین استفاده شده است، این مدرک ضروری است (
  • تصویر مجوز فعالیت شرکت که شامل این موارد باید باشد:جواز تاسیس، پروانه بهره‌برداری، پروانه ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و به طور کلی گواهی فعالیت که نشانه نوع فعالیت شرکت باشد و نهادهای نظارتی و حاکمیتی آن را صادر کرده باشند (
  • یک نمونه از برند تجاری که در اندازه‌های ۱۰ در ۱۰ تهیه شده باشد

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند آنلاین توسط شخص حقوقی:

  • تصویر مدارک شناسایی مالک شرکت شامل شناسنامه و کارت ملی
  • عکسی از روزنامه تاسیس شرکت و اطلاعات مربوط به تازه‌ترین تغییراتی که در شرکت ایجاد شده است ( دورترین تاریخ مربوط به این تغییرات باید کمتر از دو سال باشد(.
  • تصویر مجوزی که فعالیت شرکت منطبق با آن است و شامل این موارد است: جواز تاسیس، پروانه بهره‌برداری، پروانه ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و به طور کلی گواهی مربوط به فعالیت شرکت، صادر شده از طرف نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی ).
  • کارت بازرگانی( مدرک مورد نیاز برای برندی که از حروف لاتین در آن بهره گرفته شده است).
  • ارائه مدارکی در زمینه نوع فعالیت شرکت
  • تصویر 10 نمونه گرافیکی یا کپی از برند مورد درخواست در اندازه‌های 10 در 10 سانتی‌متر.
  • ارائه نمونه گرافیکی از برندی که به صورت سه بعدی طراحی شده است، از شش زاویه متفاوت.
  • ارائه مدارک مربوط به حق تقدم در صورت درخواست متقاضی برای انجام این کار، همزمان با واگذاری اظهارنامه یا ظرف ۱۵ روز پس از واگذاری آن.
  • ارائه برگه‌ مربوط به قوانین و شرایط استفاده از برند.
  • ارائه رسیدی که نشان دهد هزینه‌های ثبت برند آنلاین در یزد توسط متقاضی پرداخت شده است.

هزینه ثبت برند آنلاین در یزد

ثبت برند آنلاین در یزد چقدر هزینه دارد

اگر بخواهید به صورت حضوری برند خود را ثبت کنید، هزینه آن ممکن است بیش از 2 میلیون و 500 هزار تومان شود، که بخشی از این هزینه مربوط به به تهیه فرم‌های اداری و همچنین کپی گرفتن از مدارک متعددی است که برای ثبت برند نیاز است. اما در صورتی که به ثبت برند آنلاین در یزد فکر می‌‌کنید، در واقع از نظر مالی به سود خود کار کرده‌اید. چرا که ثبت برند به صورت آنلاین هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد، زیرا در این صورت شما دیگر نیازی به تهیه فرم و پر کردن آن به صورت کاغذی نخواهید داشت و همچنین نیازی به گرفتن کپی از مدارک نیست.

هزینه ثبت برند آنلاین در یزد حدود دو میلیون تومان است که با ثبت درخواست خود بصورت اینترنتی و آنلاین در این شهر، از پرداخت هزینه رفت و آمد به اداره‌های دولتی نیز رهایی خواهید یافت.

آموزش ثبت برند آنلاین در یزد

یادگیری مراحل انجام ثبت برند آنلاین در یزد بسیار آسان است و فقط کافی است شما از نحوه فعالیت در اینترنت و کار کردن با سایت‌های دولتی آگاه باشید. شما باید با مراحل انجام این کار به طور دقیق آشنا باشید. ابتدا باید نام مناسبی برای برند خود برگزینید تا در زمینه نام برند مشکلی از سوی اداره ثبت برند مطرح نشود. پس از آن نوبت به استعلام این مورد می‌رسد که آیا از برند شما قبلا توسط شرکت یا شخص دیگری استفاده شده است یا خیر. در این مورد می‌توانید از کارشناسان ما در شرکت آگاه ثبت کمک بگیرید. صفحه استعلام برند سایت ما در این مورد به شما کمک خواهد کرد تا مطمئن شوید که برند شما جدید است و توسط شرکت دیگری از آن استفاده نمی‌شود.

در عین حال اگر قصد این را دارید که مراحل ثبت برند آنلاین را به درسی فرا بگیرید، در این مورد نیز سامانه آگاه ثبت به کمک شما خواهد آمد. کارشناسان ما در زمینه آموزش این مسائل تبحر کافی دارند و هر گونه نگرانی شما را درباره یادگیری این مسئله به طور کامل برطرف خواهند کرد. از سوی دیگر اگر تمایل و یا فرصت انجام این کار توسط خود را ندارید، برای ثبت برند آنلاین نیز می‌توانید به کارشناسان شرکت ما اعتماد کنید تا در اسرع وقت این کار را برای شما انجام دهند.

مدت زمان ثبت برند آنلاین در یزد

زمان مورد نیاز برای ثبت برند آنلاین در یزد سه ماه در نظر گرفته می‌ّشود. شما می‌توانید روی این زمان حساب کنید، اما به شرطی که مدارک خود را به طور کامل و بدون وجود کوچکترین نقصی در سایت مربوطه بارگذاری کنید. چرا که حتی کمترین و جزئی‌ترین نقص که ممکن است از نظر شما بی‌اهمیت باشد، می‌تواند به طور کلی کار شما را به تعویق بیاندازد و باعث دردسر شما شود. در آن صورت مجبور خواهید بود مراحل کار را از ابتدا انجام دهید و به این ترتیب وقت شما تلف خواهد شد. پس در زمینه تهیه مدارک بسیار دقیق عمل کنید و تمام جزئیات را بررسی کنید تا مدارک شما کامل به دست مقامات زیربط برسد.

انواع برندهای قابل ثبت بصورت اینترنتی در یزد

برندهای قابل ثبت آنلاین در یزد

انواع مختلف برندهای قابل ثبت در شهر یزد به این شرح است: برند شخصی، برند شرکتی و برند لاتین. تفاوت بین برندها از این نظر مهم است و شما باید نسبت به این مورد دقت نظر داشته باشید. برای اینکه بهتر با این مفاهیم آشنا شوید، بخش پایانی مقاله ما را از دست ندهید.

ثبت برند شخصی به صورت آنلاین در یزد

برند شخصی به گونه‌ای است که متعلق به یک شخص است و از روی نام آن فرد گرفته شده است. این نوع برند باید به گونه‌ای نامگذاری شود که شان و اعتبار شخص و شرکت مزبور حفظ شود و در عین حال مشتری پس از شنیدن نام برند جذب آن شود.

ثبت برند شرکتی به صورت آنلاین در یزد

برند شرکتی معمولا به برندی گفته می‌شود که نام آن از روی نام اصلی شرکت گرفته شده است و صاحبان شرکت نیز آن نام را پذیرفته‌اند. این نوع برند از نوع برند حقوقی است و برای ثبت آن مدارک خاصی مورد نیاز است.

ثبت برند لاتین به صورت آنلاین در یزد

در صورتی که در برند خود از حروف لاتین استفاده کرده‌اید، برند شما از نوع برند بین المللی و لاتین است. در عین حال نحوه استفاده از حروف باید بر اساس عرف و شرایط فرهنگی جامعه ما باشد و نباید برخلاف موازین فرهنگی انتخاب شود. البته این را هم مدنظر داشته باشید که باید برای ثبت برند لاتین، نسبت به تهیه کارت بازرگانی اقدام کنید.

مشاوره رایگان در سامانه آگاه ثبت

در این مقاله از سامانه ثبت شرکت و برند آگاه، قصد داشتیم به بررسی کامل در باره شرایط، قوانین، آموزش و هزینه های ثبت برند آنلاین و اینترنتی در شهر یزد، اطلاعات جامعی را به کاربران گرامی ارائه دهیم. با این حال شما می توانید برای دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر، اقدام به ثبت درخواست برای مشاوره رایگان با کارشناسان حقوقی و متخصص در این زمینه، بصورت رایگان کنید. برای این کار کافیست از طریق فرم درج شده در این صفحه یا شماره تلفن های ما، اطلاعات خود را ارسال نمایید تا با شما تماس بگیریم.

برای انواع برند در یزد فرم را ارسال کنید

  • 13 − 5 =

هزینه ثبت برند آنلاین و اینترنتی در یزد چقدر است؟

تعرفه های ثبتی برای داشتن یک علامت یا نام تجاری حقیقی و حقوقی، بر اساس نوع برند، نحوه پیگیری مراحل و عواملی این چنین تعیین می شود. برای دریافت اطلاعات دقیق در باره قیمت ها با ما در تماس باشید.

آیا با ثبت درخواست بصورت اینترنتی نیازی به مراجعه حضوری نیست؟

خیر شما با ثبت درخواست خود از طریق سامانه ما نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *