آیا ثبت شرکت برای خرید و فروش بیت کوین در ایران ممکن است؟

خیلی از افراد در ارتباط با تیم پشتیبانی ما در آگاه ثبت سوال می پرسند که آیا ثبت شرکت برای خرید و فروش بیت کوین در ایران ممکن است ما نیز تصمیم گرفته ایم تا در این مقاله به طور مفصل درباره شرایط ثبت شرکت و بیت کوین با یک دیگر صحبت کنیم.  همان گونه که می دانید بیت کوین جز اولین ارز های دیجیتال است. بیت کوین در واقع پول غیر فیزیکی است و امکان خرید و فروش آن در سراسر دنیا وجود دارد.

نکته ای که در رابطه با بیت کوین ها وجود دارد این است که مسائل سیاسی بر روی آن تاثیری ندارد.  این نوع پول در واقع ذخیره امن به حساب می آید و شما می توانید هر کجای دنیا که باشید به صرافی مراجعه کنید و پول نقد و رایج آن کشور را دریافت کنید.  اگر بخواهید درباره تاریخچه این ارز های دیجیتال بدانید باید اضافه کنیم که در اواخر سال ۲۰۰۸ بود که این ارز ها توسط یک گرده نا شناس وارد بازار شدند و چند ماه بعد کار خود را به صورت رسمی شروع کردند.

خرید و فروش بیت کوین در ایران جرم نیست

خب این طبیعی است که هر چیز جدیدی که وارد بازار شود با عده ای مخالف و عده ای موافق روبرو می شود. امروزه خرید و فروش بیت کوین در ایران جرم نیست و هیچ گونه مجازاتی ندارد اما خب کلاهبرداری،  هک و کار های این چنینی پیگرد قانونی دارد.  تقریبا از ۳۱ تیر ۹۸ بیت کوین در ایران به رسمیت شناخته شد و افراد توانستند به راحتی کار خود را انجام بدهند . امروزه سایت های زیادی این ارز را خرید و فروش می کنند و اگر کار خود را بدون کلاهبرداری  و با وفای به عهد انجام بدهند هیچ مشکلی برای آن ها پیش نمی آید.  اگر مایل هستید بیش تر در رابطه با ثبت شرکت در ایران بدانید ما را در این مقاله همراهی کنید.

ثبت شرکت بیت کوین در ایران

ثبت شرکت بیت کوین

امروزه اگر می خواهید کسب و کار خود را به صورت جدی شروع کنید باید قدم های اول را محکم بردارید.  لازم به ذکر است که اگر از همین ابتدای کار کمی هزینه کنید و با  تفکر پیش بروید بعد ها چندین قدم جلو تر از رقیب های خود خواهید بود. قدم اول برای ایجاد هر شرکتی انتخاب نام مناسب است.  شایان ذکر است که این نام به گونه ای معرف شما خواهد بود و نوع خدماتی که شما برای ارائه دارید و هدفی را که در سر دارید را به مشتری ها و کاربران اعلام می کند.

چنان چه هنوز نامی برای شرکت خود انتخاب نکرده اید می توانید از مشاور های ما در این باره نیز سوال بپرسید آن ها کاملا تخصصی به این موضوع نگاه می کنند و به شما کمک می کنند تا یک نام ساده انتخاب کنید که تلفظ آن برای عموم مردم راحت باشد و همین سادگی نیز کاری کند تا نام شرکت شما در ذهن همه ماندگار شود.

مدارک مورد نیاز را در اسرع وقت آماده کنید

بعد از این که یک نام برای برند خود انتخاب کردید وقت آن رسیده است که ثبت نام اولیه را انجام بدهید. ‌شما می توانید خودتان این کار را انجام بدهید اما خب این کار کلی زمان از شما می گیرد و ممکن است که شما با قوانین و تبصره های این نکته آشنا نباشید شما می توانید کار ثبت شرکت خود  را به تیم ما بسپارید. ما سالیان سال است که در ثبت شرکت ها فعالیت می کنیم و همکاران ما با تمام نکات حائز اهمیت در این مورد آشنا هستند. برای این کار شما تنها کافی است که مدارک خود را تکمیل کنید و به همکاران ما تحویل بدهید و کار را تمام شده بدانید.

بهتر است بدانید که ثبت نام اولیه حداکثر ۴۸ ساعت زمان می برد و تایید نهایی و ثبت شدن بر روی روزنامه رسمی حدود ۲۰ روز ممکن است طول بکشد. اگر تا به این جای کار سوالی ندارید و تنها درگیر هزینه ی ثبت شرکت هستید در بخش بعد با ما همراه باشید تا بیش تر در رابطه با یک دیگر صحبت کنیم.

بر اساس نوع شرکت مورد نظر، لیست مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت متفاوت است. برای همین با مطالعه مقاله مدارک مورد نیاز ثبت شرکت در ایران، می توانید به اطلاعات تکمیلی دست پیدا کنید.

هزینه ی ثبت شرکت ترند ارز دیجیتال چه قدر است

هزینه ثبت شرکت بیت کوین در ایران

در رابطه با هزینه ثبت شرکت ها باید خدمتتان عرض کنیم که ما نمی توانیم که قیمت این کار را به طور دقیق به شما اعلام کنیم . زیرا عوامل متعددی در این امر موثر هستند مثلا این که شرکت شما جز کدام شرکت ها باشد مهم است. در این مدت شما باید یک هزینه ای بابت تایید نام ، هزینه ای دیگر برای اخذ اوراق ثبت اداره ، هزینه ای مجزا برای آگهی تاسیس با مهر برجسته و هم چنین حق الوکاله موسسه بپردازید. 

بخش اعظمی از پولی که می پردازید به حساب اداره ثبت شرکت می رود و تنها حق الوکاله شرکت به حساب ما واریز می شود باید به این نکته نیز اشاره کنیم ما تمام تلاش خود را می کنیم تا این هزینه ها را برای شما کم کنیم تا کم تر متحمل هزینه شوید پس بدون نگرانی کار خود را ما بسپارید. اگر قصد دارید تا قیمت و هزینه دقیق را نیز در یابید، می توانید از طریق تماس با ما اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

کلام آخر

اگر می خواهید به طور قاطع به پاسخ این سوال برسید که آیا ثبت شرکت برای خرید و فروش بیت کوین در ایران ممکن است یا خیر باید از چندین راه مثل تماس تلفنی و یا از طریق اینترنت با مشاور ها و کارشناس های ما تماس بگیرید و هرگونه سوالی که در این باره دارید از آن ها بپرسید تا آن ها با شکیبایی تمام به سوالات شما پاسخ بدهند‌. ما تا جایی که زمان اجازه داد درباره ثبت شرکت ها توضیح دادیم  شما می توانید ما لقی کار را به همکاران ما بسپارید و از مزایای زیر بهره مند شوید .

  • بدین شکل سایر همکاران شما را به رسمیت می شناسند.
  • می توانید خود را به این شکل به افراد بیش تری معرفی کنید.
  • تهیه جواز از دیگر مزیت های ثبت شرکت است.
  • جذب بیش تر و  تحت حمایت قانون قرار گرفتن نیز از دیگر مزایای غیر قابل انکار ثبت شرکت است.

سوالات متداول

ثبت شرکت خرید و فروش بیت کوین در ایران چگونه است؟

با توجه به قوانین موجود در سال 1401، ثبت شرکت برای خرید و فروش بیت کوین خلاف قانون نبوده و شما می توانید با رعایت قوانین موجود، شرکت خود را تاسیس کنید.

هزینه ثبت شرکت در ایران چقدر است؟

ما در صفحه هزینه ثبت شرکت بصورت کامل و جامع در باره هزینه ثبت شرکتها در ایران صحبت کرده ایم و می توانید با مراجعه به آن نرخ های موجود را مطالعه کنید.

دیدگاه های دیگران
مدیریت سایت 2 سال پیش:

کاربر عزیز کلیه اطلاعات راجع به ثبت شرکت ارزهای دیجیتال را بایستی حضورا از بانک مرکزی استعلام نمایید.

احمد 2 سال پیش:

درود بر شما،ادمین گرامی هزینه اولیه یعنی سرمایه‌ای که بایستی برای این شرکت واسه استارت اولیه بزاریم چقدره؟

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…