ثبت شرکت در کرج

نحوه ثبت شرکت در کرج

ثبت شرکت در کرج ، به عنوان یکی از پر تردد ترین شهر های ایران و به دلیل نزدیکی با پایتخت، از اهمیت های ویژه ای برخوردار است. برای تاسیس و راه اندازی شرکت های تجاری در این شهر، قوانین و مقررات خاصی در نظر گرفته شده است و اگر تمایل دارید تا این امور را پیگیری کنید، بهتر است تا با مدارک مورد نیاز، هزینه ها و شرایط ثبت شرکت در این شهر آشنا شوید. با راه اندازی شرکت در انواع مختلف: سهامی، مختلط، مسئولیت محدود، تضامنی و… در این شهر، کسب و کار شما بصورت قانونی ثبت شده و می توانید از مزایای تاسیس شرکت بهره مند شوید. سرمایه گذاری در بسیاری از شهر های ایران از جمله کرج در حوزه های صنعتی، تجاری و … بسیار رونق داشته و با اندکی دانش و تجربه می توان در آمد های مناسبی را کسب کرد.

شرایط ثبت شرکت در کرج

طریقه ثبت شرکت در کرج

به کلیه اقدامات و کار هایی که باعث می شود تا شما بتوانید در نوع دلخواه، یک شرکت را در این شهر تاسیس کنید، ثبت شرکت در کرج می گویند. لازمه این امور تهیه مدارک مورد نیاز، پرداخت هزینه ها، تکمیل تعداد نفرات و اطلاع از قوانین و شرایط ثبت می باشد.

با توجه به مزایا و امکاناتی که شرکتهای سهامی و مسئولیت محدود در اختیار شما قرار می دهد، راه اندازی این شرکت درد سر های کمتری داشته و می توان با هزینه های اقتصادی در مدت زمان کمی فعالیت خود را ثبت کرد. همانطور که گفته شد در این مسیر نیاز به تهیه مدارک خاصی می باشد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

مدارک ثبت شرکت در کرج

ثبت شرکت در کرج چه مدارکی میخواهد

شما با توجه به نوع شرکت خود باید مدارک مورد نیاز ثبت شرکت را تهیه کنید، بصورت کلی برای نوع سهامی و مسئولیت محدود که از پر استفاده ترین و آسان ترین روش های راه اندازی یک شرکت تجاری می باشند، مدارک زیر مورد نیاز است.

  1. تهیه مدارک شناسایی و کپی از کارت ملی وشناسنامه اعضای شرکت
  2. تهیه اظهارنامه با امضاء
  3. دریافت مجوز های قانونی مورد نیاز برای فعالیت
  4. تهیه فیش های واریزی به بانک
  5. تاسیس حساب بانکی
  6. پرداخت حداقل هزینه ثبت شرکت در ابتدای فعالیت به بانک
  7. ارائه تقاضا نامه شرکت
  8. تهیه صورت جلسه مجمع عمومی
  9. ارائه وکالت نامه در صورت پیگیری امور حقوقی شما توسط یک وکیل

قوانین ثبت کردن شرکت در کرج

برای راه اندازی و اقدام در این زمینه، باید از قوانین خاصی که در نظر گرفته شده است، مطلع باشید. به عنوان مثال برای راه اندازی شرکت در ایران و شهر کرج کلیه افراد ایرانی و خارجی این قابلیت را دارند. مشخص کردن حوزه فعالیت شرکت و تعیین اعضا مثل : مدیر عامل، هیئت مدیره و بازرسین نیز از مهم ترین نکاتی می باشد که باید توجه کرد. تعیین اسم شرکت نیز بر اساس نوع آن باید مشخص شده که برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با ما در تماس باشید.

هزینه ثبت شرکت در کرج

ثبت شرکت در کرج چقدر هزینه دارد

برای اطلاع از هزینه ثبت شرکت در شهر کرج باید به موارد بسیاری توجه داشته باشید که ساده ترین و بهترین روش برای آن، تماس با مشاوران ما در آگاه ثبت می باشد. با این حال شما باید بر اساس نوع شرکت، گواهی و مجوز های مورد نیاز، تعداد سهامداران، هزینه چاپ آگهی در روزنامه رسمی مثل روزنامه کثیر الانتشار ، اظهار نامه و … تخمین حدودی در باره هزینه های مورد نیاز بزنید. جالب است بدانید موسسه حقوقی آگاه ثبت کلیه امور مربوط به شرکتها را با هزینه بسیار اقتصادی و مناسب انجام می دهد و می توانید همین حالا با ما در تماس باشید.

جمع بندی

ثبت شرکت در شهر کرج امروزه بسیار مورد توجه افرادی که در این شهر زندگی می کنند، واقع شده است. به دلیل نزدیکی به شهر تهران و قابلیت های بسیار زیادی که در این شهر در نظر گرفته شده است، می توان از مزایای آن بهره مند شد. هزینه ها و تعرفه هایی که برای این امور در نظر گرفته شده است، می تواند بر اساس شرایط خاصی تعیین شده و با توجه به نرخ هایی که هر ساله متغییر است، بهتر است تا با کارشناسان ما در تماس باشید تا اطلاعات کاملی در این باره بدست بیاورید.

بهترین روش برای ثبت شرکت در کرج چیست؟

با استفاده از خدمات موسسه حقوقی آگاه ثبت می توانید امور خود را در سریع ترین زمان پیگیری کرده و به نتیجه برسانید.

ثبت شرکت در کرج نیاز به سن قانونی می باشد؟

شرایط سنی بستگی به مدیر عامل داشته و می توانید برای مشخص کردن سمت مد نظر، اطلاعات لازم را از ما دریافت کنید.

نحوه ثبت شرکت در کرج چیست؟

ثبت شرکت در شهر کرج نیز مابقی شهرها است.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.


جهت مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…