Skip to content
آگاه ثبت » وبلاگ و مقالات » دسته‌بندی نشده » متن نامه سلب مسئولیت

متن نامه سلب مسئولیت

متن نامه سلب مسئولیت

 

یکی از مسائل حقوقی که با آن سر وکار دارید، نامه سلب مسئولیت می‌باشد. متن نامه سلب مسئولیت را در این مقاله برای شما بیان می کنیم که از لحاظ قانونی، اهمیت بسیار زیادی دارد. سلب مسئولیت کار مناسبی نیست ولی در صورت لزوم باید آن را تنظیم کرد. این مقاله توسط متخصصین آگاه برای شما تهیه شده که در آن نکات ریزی را بیان می‌کند. یکی از موسسات حقوقی و ثبتی کشور که تمامی امور را به صورت آنلاین و اینترنتی برای شما انجام می‌دهد. همچنین لازم به ذکر است پس از مطالعه سلب مسئولیت می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان ثبت آگاه نیز بهره مند شوید.

 

سلب مسئولیت با تنظیم نامه

 

اینجانب ضمن مطالعه دقیق و پذیرش تمامی موارد ذیل متعهد میگردم.

1) مسئولیت حفظ و نگهداری از نام کاربری و کلمه عبور بعهده اینجانب میباشد و از قراردادن رمز عبور به

دیگران در هر شرایطی خودداری نمایم.

2) جهت مکاتبات طبقه بندی اداری از خدمات پست الکترونیک عمومی نظیر yahoo ، Gmail ، Hotmail و سایر سرویسهای موبایل محور و پیغام رسان نظیر Viber ، Talk و Telegram و امثالهم استفاده ننمایم.

3) استفاده از فیلتر شکن، VPN و نظایر آن جهت دسترسی به سایتها از فضای مجازی اداری ممنوع بوده قانون جرائم و مجازات رایانهای (ماده 6 و از بررسی اطلاعات سایر همکاران خودداری نمایم.)

4) در صورت داشتن وبلاگ و یا وبسایت شخصی و نظایر آن از بروز رسانی آنها در محیط اداری خودداری نمایم.

5) از اتصال ابزارهای ذخیره ساز اطلاعات نظیر  (فلش، فلاپی، هارد و …) بدون مجوز، به رایانه های حاوی اطلاعات اداری خودداری نمایم.

6) از قراردادن اطلاعات شخصی از قبیل فیلم، عکس و … برروی رایانههای اداری خودداری نمایم.

7) در صورت مشاهده هرگونه رخداد مشکوک نظیر سرقت رایانه، نفوذ و … مراتب را در اسرع وقت به حراست منعکس نمایم.

8) در صورت عدم رعایت موارد فوق الذکر و اثبات قصور و همچنین افشای اطلاعات محرمانه سازمان به دیگران و نظایر آن اینجانب مسئولیت آنرا پذیرفته و سازمان مختار است به هر طریق ممکن نسبت به وصول آن اقدام نماید و بدینوسیله حق هرگونه اعتراض در خصوص اقدامات سازمان را از خود سلب قانون مجازات رایانهای(

 

به پایان نامه سلب مسئولیت رسیدیم که در آن متن نامه سلب را برای شما بیان و تمامی مواد آن را ذکر کردیم. متخصصین آگاه ثبت از شما تقاضا دارند تا نظرات خود را درباره این مقاله برای ما بیان کنید.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۱۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *