Skip to content
آگاه ثبت » وبلاگ و مقالات » مقالات ثبت برند » ثبت برند در اصفهان

ثبت برند در اصفهان

طریقه ثبت برند در اصفهان

ثبت برند در اصفهان، به عنوان یکی از شهر های پر جمعیت و محبوب کشور ایران، مراحل و قوانین خاص خود را دارد که سعی می کنیم در این بخش از وبلاگ آگاه ثبت، آن را بررسی کنیم. ثبت برند تجاری در اصفهان برای رسمیت بخشیدن به کسب و کار های افراد حقیقی و حقوقی و شرکت های تجاری، صورت می پذیرد و عده ی زیادی از فعالین این حوزه، قصد پیگیری مراحل خود را از یک مرجع معتبر و با راهنمایی های مفید و کاربردی دارند.

آگاه ثبت با هدف تسریع مراحل ثبت برند تجاری شما در شهر اصفهان، در کنار شما خواهد بود و می توانید از خدمات ما استفاده نمایید.

مراحل ثبت برند در شهر اصفهان

ثبت برند در اصفهان چه مراحلی دارد؟

همانطور که گفته شد برای رسمیت بخشیدن و قانونی کردن مراحل یک شرکت یا یک کسب و کار، باید برند خود را در شهر اصفهان، طبق مراحل پیش رو ثبت نمایید. از این رو پس از انتخاب نام تجاری خود، بر اساس ضوابط و قوانین انتخاب برند، باید اقدام به ثبت آن نمایید.

برای این کار ابتدا وارد وبسایت مالکیت معنوی می شوید و اطلاعات خود را طبق مدارک، در آن وارد می نمایید. همینطور می توانید شروع این مراحل را به کارشناسان ما بسپارید و با خیالی راحت، پیگیر نتیجه آن در سریع ترین زمان ممکن باشید.

اسکن مدارک

به منظور پیگیری دقیق تر و برای اثبات اعتبار مدارک، شما باید کلیه فایل ها و اسناد مورد نیاز به منظور ثبت برند در اصفهان را اسکن نمایید و در گام بعدی به بازبینی و تایید اطلاعات خود بپردازید. سپس با دریافت یک کد رهگیری و یک پسورد، می توانید مراحل بعدی را از پنل کاربری خود، پیگیری نمایید.

بررسی مدارک و اسناد توسط کارشناسان

پس از انجام مراحل بالا، کلیه مدارک ثبت برند و اسناد شما بررسی شده و نتیجه نهایی ثبت برند در اصفهان، برایتان ارسال می شود که این نتایج شامل موارد زیر می باشد.

  • پرونده شما رد شده ( رد پرونده ) : این پیغام در صورتی برای شما نمایش داده می شود که در هنگام درج اطلاعات، دقت لازم را نداشته باشید و یا از قوانین ثبت برند، اطلاع نداشته باشید و یک برند ثبت شده را انتخاب کرده باشید.
  • پیغام اخطار نقص در سامانه مالکیت معنوی: در صورتیکه در سامانه با این پیام مواجه شدید، نگران نباشید و این بدان معناست که شما ظرف یک مدت 30 روزه باید نقصی جزئی در مدارک و پرونده خود را برطرف نمایید.
  • دریافت پیغام آگهی نوبت اول: در صورتیکه با این پیام در سامانه مالکیت معنوی برای ثبت برند در اصفهان مواجه شدید، یعنی با درخواست شما موافقت شده و در گام بعدی باید نسبت به تکمیل و ارسال مدارک اقدام نمایید. پرداخت هزینه روزنامه رسمی و حق ثبت مراحل بعدی هستند که بصورت اینترنتی باید آن را انجام دهید تا مراحل ثبت برند مورد نظر شما به تعویق نیفتد.

انواع ثبت برند در اصفهان

هزینه ثبت برند در اصفهان

شهر اصفهان به دلیل قابلیت های توریستی و گردشگری که دارد، مکان خوبی برای ثبت شرکت یا برند خاص می باشد و با کمی فعالیت بصورت جدی، می توانید خود را در سطح کشور و حتی دنیا معروف کنید. از این رو ثبت برند صرفا متعلق به افراد حقوقی یا شرکت های بسیار بزرگ نیست. ثبت برند تجاری در شهر اصفهان در دو حالت: حقیقی و حقوقی امکان پذیر است که به بررسی هر دو می پردازیم.

هزینه ثبت برند چقدر است؟ برای اطلاع از هزینه ثبت علائم تجاری در این شهر می توانید مقاله مرتبط ما در سامانه آگاه را مطالعه نمایید.

ثبت برند حقوقی در اصفهان

در این نوع ثبت علامت تجاری، مدیر عامل یک شرکت قصد ثبت برند خود را به منظور پیگیری فعالیت ها بصورت قانونی و حفظ اعتبار شرکت خود را دارد.

ثبت برند تجاری حقیقی در اصفهان

در این حالت بر خلاف نوع حقوقی آن، تمامی افراد با حوزه های کاری متفاوت می توانند بدون داشتن یک شرکت، اقدام به ثبت برند دلخواه خود کنند که مزیتی بسیار کاربردی می باشد.

چه برند هایی در اصفهان قابل ثبت است؟

ثبت برند در اصفهان به صورت آنلاین

با توجه به حوزه ای که در آن فعالیت می کنید، می توانید در صورت داشتن شرایط مورد نظر، برند خود را در این شهر ثبت کنید. اما باید توجه داشته باشید که همیشه برای ثبت شرکت یا برند در یک شهر خاص، پتانسیل های رشد و حوزه هایی که قوت بیشتری در آن شهر دارد را بررسی نمایید. با این کار می توانید به سرعت کسب و کار خود را رشد داده و عملکرد بهتری داشته باشید.برای مثال در شهر اصفهان، حوزه های صنعتی، خشکبار، غذایی، بافندگی و … بسیار مورد طرفدار می باشند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند حقوقی در اصفهان

ثبت برند در اصفهان چه مدارکی لازم دارد

ثبت برند تجاری در اصفهان نیز همانند سایر شهر ها، نیاز به مدارک خاص خود را دارد و بصورت کلی شامل: کپی مدارک شناسایی مدیر عامل ( در صورت حقوقی بودن شرکت) و تمامی افرادی که امضای مجاز شرکت را در اختیار دارند.

  • ارائه کپی روزنامه رسمی به همراه تغییرات
  • ارائه کپی مجوز تاسیس و مدارک بهره برداری
  • کپی کارت بازرگانی به منظور ثبت برند تجاری در اصفهان در طبقه مربوطه

مدارک مورد نیاز برای ثبت نشان تجاری در شهر اصفهان برای افراد حقیقی

  • ارائه کپی مدارک شناسایی شامل کارت ملی و شناسنامه
  • ارائه کپی کارت بازرگانی در زمانی که در ان از حروف انگلیسی استفاده شده باشد
  • ارائه کپی مجوز قانونی فعالیت که شامل پروانه بهره برداری، ساخت، جواز کسب و .. می باشد
جمع بندی
  • ثبت برند در اصفهان، با اهداف تجاری و قانونی شدن مراحل کاری صورت می گیرد که بهتر است پیش از آن از تجربه کارشناسان آگاه ثبت، بهره مند شده و قوانین مرتبط به آن را بدانید. هزینه ثبت برند در اصفهان نیز بستگی به نوع فعالیت و طبقه مربوطه شما می باشد و برای اطلاع دقیق از قیمت روز می توانید با ما در ارتباط باشید و بصورت رایگان از مشاوره کارشناسان خبره ما بهره مند شوید.

در صورتیکه تا 31 روز بعد از تاریخ روزنامه اول هیچگونه پیغام اعتراضی نسبت به ثبت برند شما در شهر اصفهان دریافت نشود، می توانید اقدام به چاپ آگهی در نوبت دوم نمایید.

کلیه برند های ثبت شده، یک مدت 10 ساله اعتبار داشته و بعد از آن می توان نسبت به تمدید آن اقدام کرد.

کارشناسان آگاه ثبت با کمترین هزینه و سریع ترین زمان ممکن، شما را برای ثبت برند در اصفهان راهنمایی کرده و تا مراحل نهایی همراه شما خواهند بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *