Skip to content
آگاه ثبت » وبلاگ و مقالات » مقالات ثبت برند » لیست برندهای آماده فروش

لیست برندهای آماده فروش

لیست برندهای آماده فروش

پس از ثبت شرکت و شروع هر کسب و کار، اولین کاری که باید نسبت به آن اقدام کنید ثبت یک برند و نام تجاری برای شرکت و کسب و کار مورد نظر است. برای ثبت برند، دو راه پیش روی شما خواهد بود. راه اول اقدام به ثبت برند جدید از طریق اداره ثبت شرکت‌هاست که نیازمند اطلاعات کافی در این زمینه است و معمولا راهی زمانبر است، و راه دوم خرید یک برند آماده است که بسیاری از مراحل زمانبر راه اول را نخواهد داشت. برای اقدام به خرید برند آماده لازم است لیست برندهای آماده فروش را در سایت‌های مختلفی که در حوزه ثبت برند و شرکت فعالیت می‌کنند را دقیق بررسی کرده و انتخابی درست از بین لیست برندهای آماده فروش داشته باشید. در ادامه با آگاه ثبت همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در ارتباط با لیست برندهای آماده فروش و همچنین مزایای انتخاب و خرید یک برند از لیست برندهای آماده فروش را با شما در میان بگذاریم.

 

لیست برند آماده فروش چیست؟

همانطور که اشاره کردیم، بسیاری از وب‌سایت‌ها و شرکت‌های فعال در زمینه ثبت برند و ثبت شرکت، یک لیست برندهای آماده فروش در وب‌سایت خود قرار می‌دهند و شما قادر به انتخاب و ثبت برند از میان آن‌ها خواهید بود. لیست برندهای آماده فروش در وب‌سایت‌ها معمولا طبق دسته‌بندی موضوعی و طبقات هر برند، به چند دسته تقسیم می‌شوند که این دسته‌بندی‌ها به شرح زیر هستند:

  • لیست برند در حوزه مواد غذایی و خوراکی
  • لیست برند در حوزه نوشیدنی و مایعات خوراکی
  • لیست برند در حوزه آرایشی و بهداشتی و شوینده
  • لیست برند در حوزه کاشی و سرامیک و مصالح
  • لیست برند در حوزه دستمال کاغذی و سلولزی
  • لیست برند در حوزه کود و ملزومات کشاورزی
  • لیست برند در حوزه ظروف و مصنوعات پلاستیکی
  • لیست برند در حوزه رستوران و کافی شاپ
  • لیست برند در حوزه پوشاک و کیف و کفش
  • لیست برند در حوزه حمل و نقل
  • لیست برند در حوزه لوازم خانگی

 

لیست برندهای آماده فروش

 

چگونه از لیست برند آماده فروش انتخاب کنیم؟

در انتخاب یک برند به منظور اقدام به خرید برند آماده لازم است نکاتی را در نظر بگیرید. پیش از هر چیزی لازم است موضوعیت برند خود و طبقه آن را انتخاب کنید. برای این کار می‌توانید از لیست طبقات برندها کمک بگیرید.

در مرحله بعد و پس از انتخاب حوزه کاری باید به دنبال برندی مناسب با بیشترین بازدهی در لیست برندهای آماده فروش باشیم.

پیش از انتخاب یک برند مناسب، لازم است بودجه خود را برای خرید یک برند آماده مشخص کنید. بدیهی است که برندهای شناخته‌شده در بازار و جامعه هزینه بیشتری خواهند داشت. پس اگر بودجه بالایی ندارید از بین برندهای کمتر شناخته شده انتخاب کنید.

برای اینکه بفهمید یک برند تا چه اندازه فعالیت داشته و یا فعالیت آن پیش از فروش به شما چطور بوده است، می‌توانید حساب اینستاگرام برند را بررسی کنید. معمولا حساب اینستاگرام اکثر برندها آیینه‌ای از فعالیت آن برند می‌باشد. پس تحقیق درباره آن را فراموش نکنید.

پس از انتخاب برند مورد نظرتان از لیست برندهای آماده فروش می‌توانید با گرفتن مشاوره نهایی از افراد متخصص در این زمینه و تایید آن‌ها، نسبتا به خرید برند آماده اقدام کنید.

فراموش نکنید که اگر برند انتخابی شما پیش از فروش به شما فعالیت صحیحی نداشته و موفق به جلب رضایت مشتریان نشده است، همین موضوع می‌تواند تاثیر منفی در کسب و کار شما باشد. پس برای داشتن انتخابی هرچه بهتر، حتما با فردی متخصص در این زمینه مشورت کنید و با داشتن آگاهی کامل نسبت به پیش زمینه آن اقدام به خرید برند آماده از لیست برندهای آماده فروش کنید.

 

خرید برند آماده از لیست برند آماده فروش چه مزایایی دارد؟

به طور کلی خرید برند آماده از بسیاری از جهات بهتر و مقرون به صرفه‌تر است. وب‌سایت‌ها و شرکت‌هایی که در زمینه خرید و فروش برند فعالیت می‌کنند، می‌توانند کمک بسیاری به شما در انتخاب برند مورد نظرتان کنند و همین موضوع می‌تواند منجر به نتیجه‌گیری بهتر و سریع‌تر کسب و کار شما شود.

برخی دیگر از مزایای خرید برند آماده از لیست برندهای آماده فروش عبارتند از:

  • مراحل ثبت برند جدید بسیار زمانبر و تخصصی می‌باشند، خرید برند آماده می‌تواند موجب صرفه‌جویی در زمان شود وتنها با حضور طرفین خرید و فروش برند در دفتر اسناد رسمی منتقل شود.
  • ثبت برند جدید نیازمند پروانه فعالیت شامل جواز تاسیس یا پروانه بهره‌ برداری می‌باشد و در صورتی که برند درخواستی شما لاتین باشد باید کارت بازرگانی نیز به اداره ثبت شرکت‌ها و علائم تجاری ارائه شود. به همین خاطر خرید برند آماده از لیست برندهای آماده فروش به دلیل عدم نیاز به پروانه فعالیت و کارت بازرگانی می‌تواند انتخاب بهتری برای داشتن برند باشد.
  • خرید برند آماده این اطمینان را به شما می‌دهد که برند مورد نظر شما پیشتر به ثبت رسیده و آگهی شده است. پس امکان رد شدن آن وجود نخواهد شد. در صورت وجود مشکل در ثبت برند و یا رد آن توسط اداره ثبت شرکت‌ها و علائم تجاری، علاوه بر زمان بسیار زیادی که از فرد گرفته می‌شود، هزینه زیادی نیز در بر خواهد داشت.
  • برندی که قبلا به ثبت رسیده و آگهی شده است نسبت به یک برند جدید شناخته شده تر است و می‌تواند نتایج بهتری در بازار به ارمغان آورد و به نوعی پیشرفت کسب و کار شما را تضمین کند. پس انتخاب و خرید یک برند از لیست برندهای آماده فروش می‌تواند نکته مثبتی در جهت ترقی برند شما در جامعه باشد.
  • کارشناسان فعال در زمینه خرید و فروش برند آماده در شرکت‌ها و وب‌سایت‌های خرید و فروش برند، آماده دادن مشاوره و راهنمایی به شما در این زمینه خواهند بود و می‌توانند مناسب‌ترین برند در حوزه کاری‌تان را از لیست برند آماده فروش به شما پیشنهاد دهند و منجر به نتیجه‌گیری هرچه بهتر شما از برند مورد نظر شوند.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *