Skip to content
آگاه ثبت » وبلاگ و مقالات » رتبه بندی شرکت » خرید و فروش شرکت های آماده به آسانی آب خوردن!

خرید و فروش شرکت های آماده به آسانی آب خوردن!

خرید و فروش آنلاین شرکت

 

یکی از راه ها برای صرفه جویی در وقت کسانی که نمیتوانند پیگیر کارهای ثبت شرکت شوند و فرصت این کار را ندارند، خرید شرکت آنلاین می باشد. برای خرید و واگذاری شرکت به صورت آنلاین، افراد باید در زمینه مورد نظر اطلاعات کافی را به دست آورده و سپس بدون اینکه زمان زیادی برای ثبت شرکت بگذارند یا هزینه ثبت شرکت برای این کار صرف کنند، در کسب و کار خود به هدف و نتیجه موردنظرشان در کمترین زمان دست پیدا کنند. البته نکاتی را باید قبل از خرید و فروش شرکت آماده و آنلاین رعایت کنید که ما در این مطلب آن ها را بیان می کنیم.

 

سوالاتی که اول راه باید پاسخ بدیم!

زمان کافی برای ثبت شرکت ندارید؟

می خواهید کسب و کار خودتان را  شروع کنید ولی به دنبال بهترین راه هستید؟

می خواهید در کمترین زمان به بیشترین بازدهی برسید؟

شما می توانید شرکت ثبت شده خریداری کنید.

 

آیا ورشکسته شده اید و به فکر انحلال شرکت خود می باشید؟

نمی خواهید هزینه های انحلال شرکت را بپردازید؟

شما می توانید شرکت ثبت شده خود را بفروشید یا واگذار کنید.

 

خرید شرکت

اگرقصد ثبت شرکت دارید اما وقت کافی برای گذراندن مراحل ثبت ندارید می توانید شرکت هایی که قبلا ثبت شده اند و یا دارای رتبه بندی هستند را به صورت آنلاین خریداری نمایید..

در هنگام خرید شرکت باید قبل از هرچیز به نوع شرکت اعم از شرکت با مسئولیت محدود، شرکت سهامی خاص و…، نوع رتبه شرکت یا همان گرید شرکت، محل شرکت، مدت تاسیس شرکت، میزان کارکرد شرکت، دارا بودن کد اقتصادی و نداشتن بدهی های مالیاتی توجه داشته باشید.

 

فروش شرکت یا واگذاری

صاحبان شرکت ها ممکن است به دلایل مختلف قصد ادامه فعالیت شرکت خود را نداشته باشند.آن ها می توانند به جای انحلال شرکت، با رعایت قوانین و شرایط موجود شرکت خود را به صورت کاملا آنلاین بفروشند (واگذار نمایند) و از خریدار پول دریافت نمایند.

در صورتی که انحلال شرکت دارای مراحل مختلفی می باشد که در صورت واگذاری شرکت نیازی به طی این مراحل نمی باشد.

خریدار هم درمدت زمان کمی صاحب شرکت می شود و می تواند کسب و کار خود را گسترش دهد و در مناقصات و مزایده ها شرکت نماید.

با فروش شرکت و واگذاری آن تمام مسئولیت ها و امور شرکت به فرد خریدار واگذار می شود. و اعضای فعلی خارج می شوند و اعضای جدید که شرکت را خریداری نموده اند وارد می شوند.

از تاریخ فروش شرکت، تمام مسئولیت ها به طور کامل به خریداران و اعضای جدید شرکت سپرده می شود.

 

 

خرید شرکت آنلاین

 

مزایای خرید شرکت آنلاین چیست؟

  • در وقت و هزینه صرفه جویی می شود.
  • هزینه های ایاب و ذهاب حذف می شود.
  • نیاز به اخذ کد اقتصادی نمی باشد.
  • به اخذ گواهی مالیات بر ارزش افزوده نیازی نیست.
  • داشتن گواهی عدم سوء پیشینه الزامی نیست.
  • بدون اتلاف وقت و هزینه صاحب دارایی ها و سهم الشرکه شرکت می شوید.
  • نیازی به اخذ مجوز برای شرکت نمی باشد.
  • اگر شرکت دارای رتبه بندی باشد نیازی به صرف وقت و هزینه برای اخذ رتبه بندی نمی باشد.
  • اگر شرکت خریداری شده دارای کارکرد خوب باشد می توان از پیشینه خوب و حسن سابقه آن برای کسب و کار خود استفاده نمود.
  • اگر شرکتی که خریده اید دارای رتبه باشد می توانید به راحتی در مزایده ها و مناقصات شرکت نمایید.

 

مزایای فوق العاده ی فروش شرکت

  • در صورت فروش و واگذاری شرکت، نیازی به گذراندن مراحل طولانی و پر هزینه انحلال نمی باشد.
  • در وقت و هزینه صرفه جویی می شود.

 

مدارک مورد نیاز برای خرید و فروش شرکت

  1. کپی شناسنامه و کارت ملی تمامی اعضا و سهامداران فعلی و جدید شرکت
  2. کپی روزنامه رسمی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت

 

خب حالا خرید و فروش آنلاین  تو آگاه ثبت چه مزیت فوق العاده ای برامون داره؟

تا اینجا از خرید و فروش شرکت و مزایای اون براتون گفتیم؛ ولی شاید به این فکر کنید که ما شرکتمون رو به کی بفروشیم یا شرکت چه کسی رو خریداری کنیم؟

موسسه ی حقوقی آگاه ثبت این امکان رو به صورت آنلاین برای شما فراهم کرده و با ورود به این صفحات میتونید درخواست فروش شرکت آنلاین و یا درخواست خرید شرکت آنلاین رو ثبت بکنید و نگران چگونه و چیجوری فروختن و خریدن نباشید.

 

هزینه خرید و فروش آنلاین شرکت به چه صورت است؟

هزینه خرید و فروش آنلاین شرکت ثبت شده به موارد مختلفی مثل نوع شرکت، محل شرکت، نوع رتبه بندی شرکت، کارکرد شرکت، دارابودن کد اقتصادی، نداشتن بدهی مالیاتی و…بستگی دارد.

در شرکت های دارای رتبه بندی هرچقدر از زمان حضور مهندس در شرکت بیشتر باقی مانده باشد، هزینه خرید یا فروش آن بیشتر می شود. نوع شرکت اعم از شرکت سهامی خاص،مسئولیت محدود و…می باشد.

 

آیا تمامی شرکت ها به یک قیمت قابل خریداری هستند ؟

برای فروختن و خرید شرکت آنلاین با رتبه بندی نمی‌توان قیمت مشخصی در نظر گرفت، زیرا قیمت شرکت ثبت شده به موارد مختلفی که به آن‌ها اشاره کردیم بستگی دارد. مثلا قیمت شرکت رتبه دار با قیمت شرکت بدون رتبه بندی بسیار متفاوت می‌باشد. بنابراین قیمت شرکت آماده به صورت توافقی و با توجه به نظر خریدار و فروشنده تعیین و نقل و انتقال شرکت انجام می‌گیرد.

بنابراین قیمت شرکت آماده یا ثبت شده با توافق فروشنده و خریدار مشخص و نقل و انتقال انجام می شود.

برای اینکه از هزینه ها اطلاعاتی کسب نمایید می توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی آگاه ثبت تماس حاصل نمایید و از مزایای خرید و فروش شرکت به صورت آنلاین بهره مند شوید.

 

فروش و واگذاری شرکت

 

 

اصلا چرا رتبه بندی شرکت ها؟

قبل از هر چیز لازمه یکم از رتبه بندی براتون بگم پس اینطور بیان میکنم که، از مهم ترین کارهایی که هر شرکت و یا کسب و کاری باید پس از تاسیس و راه اندازی خود آن را  به دست آورد و اخذ کند، رتبه بندی می باشد. رتبه بندی برای هر شرکتی فواید بسیار زیادی را به همراه دارد که به عنوان مثال میتوان برای شما اینطور گفت که شما با کسب گرید و رتبه مناسب شرکت خود، می توانید از نقاط ضعف و قوت خود با خبر شوید و تمام تلاش خود را جهت رشد و تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف و نواقص خود به کار بگیرید.

هم چنین شما با دانستن و مطلع بودن از رتبه شرکت خود، می توانید استراتژی ها و اهداف بلند مدتی را برنامه ریزی کنید و در کمترین زمان ممکن بتوانید به دستاوردهای مورد نظر خود برسید و در مسیر پیشرفت، قدم بردارید.

 

آمار نشان داده که 86% از افرادی که قصد ثبت شرکت را دارند در اواسط این مسیر، به علت پیچیده بودن آن دست از کار می‌کشند. ثبت شرکت یکی از مسائل ثبتی است که برای یک متخصص امور ثبتی کار ساده ای می‌باشد. به شما پیشنهاد می‌کنیم با مطالعه مقاله ثبت شرکت به یک متخصص امور ثبت شرکت تبدیل شوید و ثبت آنلاین شرکت را به خوبی پیش برید. در ضمن لازم به ذکر است که در این مسیر، آگاه ثبت همواره با مشاوره رایگان تلفنی کنار شما خواهد بود.

 

لیست شرکت های جهانی با رتبه های بالا

 

رتبه بندی شرکت ها به شکل مختصر

برای اینکه در مناقصات و مزایده ها شرکت نمایید باید شرکتتان دارای رتبه بندی باشد.شرکت ها از نظر رتبه بندی به دسته های مختلفی شامل موارد زیر تقسیم می شوند.

  • رتبه بندی شرکت انبوه سازان
  • رتبه بندی شرکت پیمانکاری
  • رتبه بندی شرکت مشاوران
  • رتبه بندی شرکت انفورماتیک
  • رتبه بندی شرکت EPC

 

رتبه بندی شرکت های مشاور

شرکت ها ی مشاور به رتبه ۲،۱ و۳ گروه بندی می شوند.بالاترین رتبه ۱ و پایین ترین رتبه ۳ می باشد.

شرکت های مشاوران شامل گروه های راه و ترابری،شهرسازی و معماری،مهندسی آب،پست و مخابرات،انرژی،مطالعات کشاورزی،نفت و گاز،صنعت،معدن،تخصص های مشترک می باشند.

 

رتبه بندی شرکت های انفورماتیک

رتبه بندی شرکت های انفورماتیک شامل تولید و پشتیبانی موارد سخت افزاری mainframe، تولید و ارائه بخش های رایانه ای غیر mainfraime ،تولید و ارائه دستگاه های جانبی،تولید و ارائه قطعات جانبی و ملزومات،تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارش کاربر،خدمات شبکه های اطلاع رسانی،تولید و ارائه و پشتیبانی پکیج های نرم افزاری مثل نرم افزار های محتوا محور،شبکه داده های مخابراتی و رایانه ای،تامین امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات،آموزش و پژوهش در حوزه انفورماتیک،ارائه و پشتیبانی نرم افزارهای پایه،سیستم ها و ابزارها،مشاوره و طرح ریزی و نظارت بر اجرای پروژه های انفورماتیکی،سیستم های اتوماسیون صنعتی و سازمانی،خدمات پشتیبانی در حوزه های انفورماتیک،ارائه سیستم های ویژه می باشد

 

رتبه بندی شرکت های پیمانکاری

شرکت های پیمانکاری از رتبه 1 تا 5 رتبه بندی می شوند که بالاترین رتبه متعلق به مرتبه 1 می باشد. رشته های شرکت های پیمانکاری در ادامه برشمرده شده است:

کشاورزی، صنعت و معدن، مرمت آثار باستانی، ارتباطات، کاوش های زمینی، نفت و گاز، ساختمان، تاسیسات و تجهیزات، راه و ترابری، آب، نیرو

 

رتبه بندی شرکت های EPC

شرکت های EPC شامل رشته های رشته طرح و ساخت آب، رشته طرح و ساخت ساختمان، رشته طرح وساخت راه و ترابری، رشته epc آثار تاریخی و فرهنگی، رشته طرح و ساخت کشاورزی می باشد.

 

خرید و فروش شرکت های دارای رتبه بندی چگونه است؟

بعضی از صاحبان شرکت ها به دلایل مختلفی ممکن است شرکت خود را که حتی دارای رتبه بندی بالایی نیز می باشد را واگذار نمایند.

برخی از افراد دیگر هم که قصد ایجاد شرکت دارند می توانند برای اینکه در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایند شرکت های دارای رتبه بندی را به صورت آنلاین خریداری نمایند.

آن ها بعد از توافق در مورد هزینه ها و سایر مسائل می توانند به خرید و فروش شرکت آنلاین بپردازند.

 

 

نکته خرید و فروش شرکت

 

نکات مهم برای خرید و واگذاری شرکت آماده به صورت آنلاین

اگر تا اینجا از این کار پیچیده خیلی سر در نیاوردید، اصلا نگران نباشید؛ این نکات را با دقت مطالعه کنید

  1. بررسی نوع شرکت (بامسئولیت محدود، سهامی خاص و …)
  2. مدت زمانی که شرکت تاسیس شده است
  3. مکان شرکت
  4. نوع و پایه رتبه شرکت
  5. میزان کارکرد شرکت
  6. داشتن کد اقتصادی شرکت
  7. عدم وجود بدهی مالیاتی برای شرکت

 

مواردی که بیان کردیم، در قیمت خرید، فروش و واگذاری شرکت آنلاین نیز، تاثیر می گذارد؛ بنابراین برای آن نمیتوان قیمت مشخصی تعیین کرد. قیمت شرکت آماده با توافق فروشنده و خریدار شرکت مشخص می شود.

اگر بخواهیم مزایای خرید و فروش شرکت آنلاین را به صورت خلاصه بیان کنیم، موارد زیر مزیت های آن می باشد.

 

تمامی تعرفه ها و هزینه ثبت شرکت را در مقاله ای برای شما بیان کرده ایم، تا متقاضیان به این تعرفه ها دسترسی داشته باشند و بتوانند این هزینه هارا مدیریت کنند؛ ولی لازم به ذکر است که معیار های زیادی در تعیین هزینه ثبت شرکت دخیل است مثلا اگر شرکت تان کوچک باشد، هزینه روزنامه رسمی یک قیمت است، اگر شرکت تان بزرگ باشد ، هزینه روزنامه رسمی گران تر خواهد شد. نه تنها روزنامه رسمی بلکه هزینه های دیگر نظیر وکیل، آگهی های ثبتی، واریزی های قانونی و … نیز نسب به نوع شرکت، تعداد اعضا، موضوعات شرکت و … متغیر و متفاوت خواهد بود.

 

هنگام خرید شرکت باید به چه نکاتی دقت کرد؟

اگر می‌خواهید یک خرید و فروش آنلاین عالی داشته باشید باید قبل از هر چیز باید به:

  1. نوع شرکت (شرکت با مسئولیت محدود، شرکت سهامی خاص و…)
  2. نوع و پایه‌‌ رتبه شرکت (گرید شرکت)
  3. مدت تأسیس شرکت ، محل شرکت
  4. میزان کارکرد شرکت

همچنین به دارا بودن کد اقتصادی و نداشتن بدهی مالیاتی توسط آن شرکت توجه داشته باشید.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت انواع شرکت ها و شرایط خرید یا فروش شرکت آنلاین و واگذاری شرکت به صورت کاملا اینترنتی، می توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی آگاه ثبت تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان تلفنی ما بهره مند شوید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۰ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *