ثبت شرکت موسسه زبان

ثبت موسسه زبان

ثبت شرکت موسسه زبان انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، ترکی، عربی و … همگی از روشی که در این مقاله قرار است برای شما بررسی کنیم، امکان پذیر می باشد و نیاز نیست برای هر کدام یک روش جدید را در پیش بگیرید.

مزایا و امکاناتی که با ثبت شرکت در آگاه ثبت می توانید بدست بیاورید، در حدی می باشد که همین الان برای این امر اقدام کرده تا سریع تر روال کاری شما پیگیری شود. موسسات زبان مختلفی در سر تا سر ایران مشغول به کسب در آمد و فعالیت بصورت قانونی می باشند و شما هم می توانید عضوی از این جامعه علمی و آموزشی باشید. فقط کافیست از طریق یک تیم حرفه ای با افرادی متخصص روال کاری را پیگیری نمایید.

ثبت شرکت مؤسسه زبان چیست؟

طریقه ثبت موسسه زبان

ثبت شرکت موسسه زبان انگلیسی یا سایر زبان ها، شامل ثبت شرکت آموزشی می باشد و یکی از آسان ترین مراحل را برای تاسیس با کمترین هزینه و قیمت دارا می باشد.

شرکت های زبان عموما نیاز به یک فرد دارند که حداقل به مدت سه سال در آموزشگاه های خصوصی یا آموزش و پرورش ایران، زبان تدریس کرده باشد و از مدرک لیسانس برخوردار باشد تا بتواند مراحل حقوقی این پروسه اداری را طی کند و به راحتی پروانه تاسیس را دریافت نماید.

همین حالا ثبت شرکت کنید.

انتخاب محل موسسه و آموزشگاه زبان برای ثبت شرکت

سایت ثبت موسسه زبان

یکی دیگر از اقداماتی که برای ثبت مؤسسه زبان باید پیگیری کرد، انتخاب محل مناسب برای تاسیس آموزشگاه می باشد. علاوه بر انتخاب یک مکان مناسب، با توجه به رده سنی افرادی که قرار است در این موسسه درس بخوانند ( کودک یا بزرگسال )، شما نیاز به دریافت مجوز های قانونی از آموزش و پرورش برای رده سنی کودک و نوجوان، و وزارت ارشاد برای مقطع سنی بزرگسال دارید. مشاورین آگاه ثبت می توانند در کلیه مراحل شما را راهنمایی کرده و بدون مشکلی شما به ثبت شرکت زبان خود بپردازید.

مدت زمان ثبت آموزشگاه زبان

همانطور که گفته شد، تاسیس یک آموزشگاه زبان خارجی، زیر مجموعه ای از ثبت شرکت آموزشی می باشد و بسته به مدت زمانی که روال قانونی و صدور مجوز ها طول بکشد، دارد به عنوان مثال پس از انتخاب مکان مناسب برای تاسیس موسسه، بین سه الی شش ماه کاری ممکن است زمان ببرد تا مجوز های لازم برای تاسیس آموزشگاه  شما صادر شود.

مدارک و شرایط لازم برای ثبت مؤسسه زبان

ثبت موسسه زبان چه مدارکی لازم دارد

به منظور صدور مجوز های لازم، شرکت ها باید شامل یکی از واحد های فرهنگی باشد که شامل :

  • هنرستان های دولتی یا غیر انتفاعی، مؤسسات فرهنگی که در حوزه فعالیت های آموزشی، بندی از اساس نامه آن ها را شامل می شود.
  • موسساتی که از وزارت فرهنگ و ارشاد مجوز داشته
  • مراکز و بنیاد های فرهنگی
  • ارائه شناسنامه و کپی تمام صفحات آن
  • تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم
  • ارائه آخرین مدرک تحصیلی و رزومه کاری مرتبط
  • تهیه 1 قطعه عکس از شرکای ثبت شرکت زبان
  • تکمیل فرم های مربوطه

گام های صدور مجوز تاسیسی آموزشگاه زبان در ایران

  • ثبت درخواست شما و تشکیل پرونده توسط آموزش و پرورش استان یا وزارت مرتبط
  • تکمیل و بررسی مدارک پرونده
  • ارائه پرسش نامه و جواز تاسیس توسط شخص درخواست کننده
  • دریافت فرم شماره یک و ارسال پرونده به اداره مربوطه برای بررسی
  • انتقال پرونده به مرکز صادر کننده مجوز
  • زیر ساخت یک آموزشگاه زبان

باید بدانید برای تاسیس و ثبت شرکت موسسه زبان انگلیسی یا سایر زبان ها در ایران، صرفا دریافت مجوز کافی نمی باشد و باید به سایر موارد نیز توجه داشت. امکاناتی که در محل مورد نظر برای تاسیس آموزشگاه در نظر گرفته اید، باید تکمیل باشد تا نتیجه مطلوب به شما داده شود. به عنوان مثال محلی را انتخاب کنید که از نظر رفت و آمد عموم مشکلی نداشته باشد. ساختمان مورد نظر از نظر کیفی و استحکام، شرایط لازم را داشته باشد و مواردی از جمله:

  • حفظ و بهبود نکات ظاهری ساختمان
  • دسترسی آسان از طریق وسایل نقلیه
  • محل پارک مناسب
  • توجه به وضعیت و تعداد کلاس ها
  • تهیه خطوط تلفن و شماره های رند برای ماندگاری در ذهن
  • تبلیغات مناسب برای بازدهی بیشتر
  • رعایت نکات ایمنی

برای ثبت شرکت سهامی خاص کلیک کنید

قیمت ثبت موسسه زبان

ثبت شرکت آموزشی با عنوان موسسه زبان، قیمت خاص خود را دارد و بسته به شرایط مختلف ممکن است با رقم های متفاوتی برای شما تمام شود. با این حال برای بررسی دقیق تر  و اطلاع حدودی از قیمت ثبت شرکت زبان، می توانید با مشاوران آگاه ثبت در ارتباط باشید تا تمامی مراحل را برای شما توضیح دهند.

برای اطلاع کامل از هزینه ثبت شرکت و هزینه ثبت برند کلیک کنید.

جمع بندی

با توجه به قوانین تسهیل کننده ای که برای ثبت شرکت و برند در کشور ایران از سال 1400 در نظر گرفته شده است، ثبت شرکت زبان نیز می تواند با شرایط آسان و مناسب انجام شود. موسسات زبان بسته به مکان، تبلیغات، معلمان و مدرسین با تجربه خود می توانند سود خوبی از حوزه آموزشی کشور دریافت کرده و مانند برند های معروف، در سر تا سر ایران شناخته شوند.

ثبت شرکت موسسه زبان جزو مراکز آموزشی در طبقه بندی درج شده می باشند.

فردی که قصد ثبت شرکت و دریافت جواز را دارد باید از نظر سنی 30 سال سن داشته و مدرک لیسانس به همراه تجربه تدریس در مراکز معتبر را داشته باشد.

برای اطلاع از سریع ترین روش و بهره مندی از دانش کارشناسان حقوقی، می توانید با آگاه ثبت در ارتباط باشید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…