ثبت موسسه رفع موهای زائد و زیبایی

ثبت موسسه رفع موهای زائد

طریقه ثبت موسسه رفع موهای زائد

رفع موهای زائد زیر مجموعه موسسات خدماتی است که با عنوان زیبایی و لیزر فعالیت می کنند، بنابراین شما اگر می خواهید در موسسه خود به این فعالیت مشغول شوید باید موسسه را تحت عنوان موسسه زیبایی و لیزر به ثبت برسانید، البته باتوجه به برخی از قوانین در صورتی که موسسه شما صرفا به ارائه خدمات مربوط به رفع موهای زائد مبادرت کند می توانید این عنوان را برای ثبت موسسه درخواست دهید.

درواقع فعالیت موسسات زیبایی و لیزر شامل موارد ذیل است:

  • خدمات مرتبط با آرایش و زیبا سازی چهره
  • خدمات مرتبط با زیبایی پوست و مو
  • خدمات مرتبط با تزریقاتی همانند ژل، بوتاکس و …
  • خدمات مرتبط با از بین بردن موهای زائد با استفاده از دستگاه‌های لیزر (نکته حائز اهمیت این است که برای کار با لیزر مستلزم اخذ گواهی معتبر مرتبط با آن خواهید بود)
  • خدمات مرتبط با رفع لکه، جوش، کک و مک و مواردی از این نظر
  • کاشت مو که همانند کار با دستگاه های رفع موهای زائد نیازمند اخذ گواهی معتبر از سازمان های ذی ربط است

همانطور که مشاهده می کنید خدمات مربوط به رفع موهای زاید یک گواهی مرتبط نیاز دارد تا موسسات زیبایی بتوانند در کنار سایر خدمات این گزینه را هم انجام دهند.

همین حالا ثبت شرکت کنید

مدارک لازم ثبت موسسه رفع موهای زائد

برای ثبت موسسه رفع موهای زائد چه مدارکی لازم است

  • ارائه مدارک شناسایی تمامی اعضای هیئت مدیره و شرکای موسسه اعم از کارت ملی و شناسنامه
  • ارائه دو فرم تکمیلی از اظهارنامه مرتبط با موسسات غیر تجاری
  • ارائه دو فرم تکمیلی از اساسنامه مرتبط با موسسات غیر تجاری
  • چنانچه سهامداران موسسه زیبایی و لیزر اشخاص حقوقی باشند، ارائه یک نسخه کپی از آخرین تغییرات موسسه مانند درج در روزنامه رسمی الزامی است
  • ارائه برگه اصل وکالتنامه و یا برگه کپی برابر اصل در صورتی که امور مربوطه به وکالت واگذار شده است
  • ارائه برگه اصل قیم نامه و یا نسخه کپی برابر اصل در صورت نیاز

شرایط ثبت موسسه رفع موهای زائد

  • فضای ساختمان و محلی که برای فعالیت موسسه در نظر گرفته می شود باید وضعیت بهداشتی پذیرفته شده ای داشته باشد و مراجعه کنندگان و کارکنان در فضای موجود با مسائل بهداشتی مواجه نشوند.
  • ساختمان یک موسسه زیبایی باید در کوچه های فرعی و دور از فضای شلوغ خیابان ها انتخاب شود.
  • دستگاه های لیزر و سایر دستگاه های مربوط به فعالیت های زیبایی یا درمانی برای رفع موهای زائد باید دارای تاییدیه از وزارت بهداشت باشند.
  • نیروهای مربوط به انجام فعالیت های رفع موهای زائد باید مجوز لازم را دریافت کرده باشند.
  • بهتر است در محیط موسسه حتما از مشاوره یک پزشک متخصص بهره مند شوید.
  • محیط مورد نظر باید کاملا آرام و بدون تنش باشد.
  • وسایل و امکانات ضروری برای پیشگیری از حوادث و یا کاهش میزان خسارات ناشی از حوادث را در محیط موسسه فراهم کنید.

هزینه ثبت موسسه رفع موهای زائد

هزینه ثبت موسسه رفع موهای زائد بسیار بالاست، چرا که نیازمند تجهیزات گران قیمت است و شما تا زمانی که تمام تجهیزات و امکانات ضروری را فراهم نکنید قادر به ثبت موسسه نخواهید بود.

در تهران تقریبا به یک سرمایه یک میلیارد تومانی نیاز دارید تا بتوانید موسسه زیبایی را با حداقل امکانات ممکن ثبت کنید. البته اگر قصد دارید در موسسه خود صرفا به رفع موهای زائد بپردازید قطعا هزینه های شما هم کاهش خواهد یافت

با این حال خرید دستگاه لیزر مشمول پرداخت هزینه ای بسیار بالاست که البته امروزه امکان خرید آن ها به صورت قسط بندی شده وجود دارد.

باتوجه به اینکه در شهرهای کوچکتر می توانید با هزینه کمتری یک ساختمان را اجاره کرده و همچنین تجهیزات کمتری را هم خریداری کنید می توانید با پرداخت هزینه های کمتر در مقایسه با شهر تهران، موسسه رفع موهای زائد را ثبت کنید.

هم اکنون می توانید جهت دریافت مشاوره جهت چگونگی ثبت موسسه زیبایی و لیزر یا ثبت موسسه رفع موهای زائد با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان ما شما را در راستای ثبت یک موسسه قانونی یاری خواهند نمود.

مسائل پیش از ثبت موسسه رفع موهای زائد

اکنون که تصمیم گرفته اید چنین موسسه ای را تشکیل دهید باید به نکات ذیل دقت کنید:

  • موسسات مربوطه در حالت عادی صرفا برای ارئه خدمات زیبایی فعالیت می کنند و مشمول خدمات پزشکی نمی شوند.
  • تجویز دارو در این موسسات ممنوع است.
  • موسساتی که با حضور یک پزشک با تخصص مرتبط تشکیل شده اند در صورت دریافت مجوز قادر به ارائه مشاوره و تجویز دارو خواهند بود.
  • ثبت موسسه با ثبت برند متفاوت است. جهت ارتباط بیشتر با مشتریان باید برند خاصی را به ثبت برسانید که مرتبط با فعالیت شغلی شما و فعالیت های موسسه است.
  • نصب تابلو برای معرفی موسسه در گرو ثبت آن است. هرگونه فعالیت زیبایی و درمانی بدون دریافت مجوز پس از ثبت موسسه غیر قانونی قلمداد می شود و پیگرد قانونی دارد.

ثبت برند رفع موهای زائد
طریقه ثبت برند موسسه رفع موهای زائد

اکنون که تصمیم جدی به ثبت موسسه رفع موهای زائد گرفته اید باید مقدمات ثبت یک برند را هم فراهم کنید تا هرچه سریع تر به دنیای رقابت و جذب مراجعه کنندگان وارد شوید. عدم توجه به ثبت برند باعث می شود شما برای همیشه در یک انزاوی خود ساخته قرار گرفته و فرصت پیشرفت را از دست بدهید. در این خصوص باید از قوانین مربوط به ثبت علائم تجاری استفاده کنید البته ثبت برند بسیار راحت تر و کم هزینه تر از ثبت یک موسسه است.

کارشناسان ما در گروه … می توانند شما را علاوه بر چگونگی ثبت موسسه رفع موهای زائد در خصوص چگونگی ثبت برند نیز یاری کنند. شما می توانید نام ها پیشنهادی را به آدرس اینترنتی وب سایت … ارسال نموده و نظرات خود را در خصوص برند مورد نظر با کارشناسان ما در میان بگذارید تا یک یا چند گزینه از بهترین نام ها و علائم موجود را به شما پیشنهاد دهند.

این کار برای ایجاد ارتباط با مشتری از اهمیت بسیاری برخوردار است. هزینه مربوط به ثبت برند رفع موهای زائد با هزینه ثبت موسسه رفع موهای زائد متفاوت است و به صورت جداگانه و در دو زمان متفاوت اخذ می گردند.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.


جهت مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…