Skip to content
آگاه ثبت » وبلاگ و مقالات » مقالات ثبت شرکت » ثبت شرکت پرستاری

ثبت شرکت پرستاری

 

شرکت های تجاری که در مقالات آگاه ثبت با آنها آشنا شدیم، انواع مختلفی دارند که از مهم ترین آنها می توان به: شرکت سهامی خاص و عام، شرکت با مسئولیت محدود و شرکتهای تضامنی یا تعاونی اشاره کرد. ثبت شرکت خدمات پرستاری در کشور ایران، به دلیل اهمیت بالای مسائل بهداشتی و پزشکی، می تواند موضوعی سود ساز و کاربردی باشد که برای این کار باید پیش نیاز های آن را بدانیم. از جمله مهم ترین پیش نیاز ها برای ثبت شرکت در حوزه خدمات پرستاری می توان به مدارک مورد نیاز، هزینه ثبت شرکت، شرایط و مدت زمان آن اشاره کرد. برای دریافت این اطلاعات تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با کلیاتی در این باره آشنا شوید. در ابتدا بهتر است تا به تعریفی از واژه ثبت شرکت در حوزه پرستاری بپردازیم.

ثبت شرکت پرستاری چیست؟

 

برای تاسیس شرکت در تمامی کشور ها به خصوص ایران شرایط و ضوابط خاصی وجود دارد که باید آن ها را رعایت کرد. به مجموعه ای از این فعالیت های حقوقی یا حقیقی که باعث می شود تا شما بتوانید شرکت پرستاری خود را در ایران ثبت کنید، ثبت شرکت خدمات پرستاری گفته می شود. این اقدامات می تواند شامل: تهیه مدارک مورد نیاز، پرداخت هزینه و تعرفه های آن، نحوه انجام مراحل را تشکیل دهد. در ابتدا به مدارکی که برای تاسیس این نوع شرکت مورد نیاز است می پردازیم.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت خدمات پرستاری

 

بصورت کلی بسته به نوع شرکتی که قصد دارید آن را ثبت کنید، مدارک مورد نیاز ثبت شرکت نیز ممکن است متفاوت باشد. اما بصورت کلی شما به موارد زیر برای پیگیری امور حقوقی خود نیاز خواهید داشت و برای دریافت راهنمایی در این باره می توانید همه روزه با کارشناسان آگاه ثبت در تماس باشید.

  • تهیه کارت ملی و شناسنامه کلیه سهامداران و مدارک شناسایی بصورت کلی
  • تهیه یک رو نوشت از شناسنامه شرکای شرکت
  • تهیه اساس نامه و تقاضانامه شرکت
  • دریافت مجوز های لازم و مورد نیاز
  • تهیه آگهی ثبت شرکت و آخرین تغییرات
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه کیفری

روش های ثبت شرکت پرستاری

 

بصورت کلی برای تاسیس شرکت های تجاری در ایران دو روش وجود دارد.

ثبت شرکت بصورت شخصی

در این روش شما با تهیه مدارک و دریافت اطلاعات مورد نیاز، بصورت شخصی می توانید برای پیگیری امور حقوقی خود اقدام کنید تا نهایت شرکت شما به ثبت برسد. در این روش شما از نظر زمانی و حقوقی ممکن است به دلیل تجربه پایین با چالش های زیادی مواجه شوید، اما از مزایای آن هزینه کمتر به نسبت استفاده از یک موسسه حقوقی می باشد.

ثبت شرکت با کمک موسسه حقوقی

زمانی که افراد حقیقی یا حقوقی به دلایل خاصی قادر به پیگیری مراحل ثبت شرکت خود نمی باشند، این امور را به موسسه های حقوقی مثل: آگاه ثبت واگذار می کنند. این روش از نظر هزینه اندکی گران تر از روش اول است، اما به دلیل تجربه و تخصص بالای وکلای حقوقی، کار شما در مدت زمان کمتری به نسبت روش اول انجام می شود و نتیجه آن نیز بهتر خواهد بود.

مزایای تاسیس شرکت پرستاری

 

بهداشت و حوزه درمان و سلامت همیشه در کشور های دنیا، موضوعی بسیار مهم بوده و افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، از در آمد های زیادی برخوردار می باشند. اگر قصد دارید تا در زمینه ارائه خدمات پرستاری مثل اعزام پرستار به منازل افراد و مواردی این چنین فعالیت کنید، می توانید همین حالا از طریق راه های ارتباطی با آگاه ثبت در تماس باشید. با ثبت این شرکت ها می توانید در شهر های مختلف ایران، سطح وسیعی از افراد را پوشش داده و در آمد زیادی کسب کنید. همچنین مزایایی مثل دریافت وام، دریافت شماره تماس های چند رقمی، افزایش ارتباطات و در آمد از دیگر مزیت های این شرکتها می باشد.

بهترین نوع شرکت برای فعالیت در حوزه پرستاری

 

ثبت شرکت با مسئولیت محدود به عنوان سریع ترین و بهترین راه برای این نوع شرکت ها می باشد که می توانید از این روش شرکت خود را تاسیس کنید. شرکت های سهامی نیز انواع مختلفی دارند که اگر قصد ثبت اینگونه شرکتها را دارید می توانید از طریق مقالات مرتبط یا شماره تلفن های ثبت شده، اطلاعات لازم را کسب کنید.

هزینه ثبت شرکت خدمات پرستاری در ایران و خارج

 

هزینه ثبت شرکت توسط موسسه حقوقی آگاه ثبت با بهترین و اقتصادی ترین رقم ها تعیین می شود تا کاربران ما هیچگونه فشار اقتصادی را متحمل نشده و به هدف خود برسند. تعرفه تاسیس شرکتها در انواع مختلف بستگی به شهر، خدمات، نحوه انجام امور حقوقی و قانونی دارد که بصورت کلی رقم بالایی ندارد و با هزینه های اندکی می توان آن را انجام داد.

جمع بندی

ثبت شرکت خدمات پرستاری می تواند سطح وسیعی از حوزه های درمان و بهداشت را پوشش داده و با اعزام پرستاران یا افراد متخصص در این زمینه به منازل، ساختمان پزشکان و اماکن پرستاری، در آمد زیادی را کسب کرد. با تاسیس شرکت در انواع مختلف، مزیت های زیادی نصیب یک کسب و کار می شود و در ادامه این مقاله باید گفت که بصورت 24 ساعته هر گونه سوال یا نیاز به راهنمایی دارید می توانید با آگاه ثبت در تماس باشید.

ثبت شرکت پرستاری چیست؟

شرکتی که به صورت سهامی یا مسئولیت محدود یا انواع مختلف آن در کشور ایران یا خارج تاسیس می شود و می تواند بصورت قانونی فعالیت کند را شرکت پرستاری و اقدامات لازم را ثبت شرکت می نامند.

هزینه ثبت شرکتها در ایران چقدر است؟

تعرفه و قیمت هایی که برای این امر باید پرداخت کرد، بستگی به شرایط مختلفی دارد که می توانید با ما در تماس باشید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

 

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *