ثبت شرکت مهاجرتی

ثبت شرکت مهاجرتی برای تاسیس موسسات مرتبط، نیازمند داشتن آگاهی لازم، قوانین، مدارک و شرایط کلی آن می باشد. امروزه بسیاری از افراد در کشور های مختلف به دلایل تحصیلی، کاری و .. قصد دارند تا به کشوری خاص مهاجرت کرده و برای همین به شرکت هایی که در این حوزه فعالیت می کنند، مراجعه می کنند.

با ثبت شرکت مهاجرتی می توان راهنمای مناسبی برای این افراد بوده و با ارائه خدمات مربوطه، اقدام به کسب در آمد کرد.در این بخش از وبلاگ آگاه ثبت قصد داریم تا مراحل و قوانین ثبت این نوع شرکتها آشنا شویم و در صورت داشتن سوالات بیشتر یا نیاز به راهنمایی با افراد متخصص، می توانید از طریق ایمیل یا تماس تلفنی و فرم های ارتباط با ما، نظرات یا پرسش های خود را مطرح کنید، ما در سریع ترین زمان پاسخ گوی شما عزیزان هستیم.

طریقه ثبت شرکت مهاجرتی

ثبت شرکت مهاجرتی برای تاسیس موسسات مرتبط، نیازمند داشتن آگاهی لازم، قوانین، مدارک و شرایط کلی آن می باشد. امروزه بسیاری از افراد در کشور های مختلف به دلایل تحصیلی، کاری و .. قصد دارند تا به کشوری خاص مهاجرت کرده و برای همین به شرکت هایی که در این حوزه فعالیت می کنند، مراجعه می کنند. با ثبت شرکت مهاجرتی می توان راهنمای مناسبی برای این افراد بوده و با ارائه خدمات مربوطه، اقدام به کسب در آمد کرد.

در این بخش از وبلاگ آگاه ثبت قصد داریم تا مراحل و قوانین ثبت این نوع شرکتها آشنا شویم و در صورت داشتن سوالات بیشتر یا نیاز به راهنمایی با افراد متخصص، می توانید از طریق ایمیل یا تماس تلفنی و فرم های ارتباط با ما، نظرات یا پرسش های خود را مطرح کنید، ما در سریع ترین زمان پاسخ گوی شما عزیزان هستیم.

ثبت شرکت مهاجرتی چیست؟

تاسیس شرکت های مهاجرت و ثبت آن نیازمند طی کردن مراحل مربوطه و داشتن آگاهی لازم در این زمینه می باشد. ثبت شرکت مهاجرتی به کلیه اقداماتی گفته می شود که با گذراندن آن می توانید مجوز های قانونی مربوطه برای این امر را گرفته و بصورت رسمی فعالیت خود را در این حوزه آغاز کنید.

در این امر بهتر است تا با دانش لازم و کافی وارد شده تا به نتیجه ای مناسب و منطقی دست پیدا کنید، چرا که در هر بازاری رقیب های زیادی وجود دارد، از این رو می توانید کلیه مراحل قانونی ثبت شرکت مهاجرتی را از طریق آگاه ثبت پیگیری کنید.

برای اطلاع از هزینه ثبت شرکت کلیک کنید.

محل دریافت مجوز های لازم برای ثبت شرکت مهاجرت

دریافت مجوز شرکت مهاجرتی

همانطور که گفته شد برای ثبت شرکت، بصورت کلی باید مجوزهای مربط آن را دریافت کنید تا فعالیت خود را بصورت رسمی و قانونی آغاز کنید. از این رو شرکت های مهاجرتی که در زمینه اعزام دانشجو به کشور های خارجی فعالیت می کنند، با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سر و کار داشته و باید تائیدیه های لازم را از آن دریافت کنند.

گروه دیگری که در حوزه دریافت اقامت از روش های مختلف فعالیت می کنند باید پیگیر فعالیت های خود از وزارت امور خارجه باشند و جواز های لازم را از آن جا اخذ کنند. در حوزه کاریابی و مهاجرت کاری نیز از سازمان مربوطه یعنی وزارت کار و تعاون، می توان موارد را پیگیری و بررسی کرد.

برای ثبت برند کلیک کنید.

سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی برای شرکت مهاجرتی

فرض کنید شما در نقش یک شخصی هستید که قصد مراجعه به شرکت های مهاجرتی را دارید، در این زمان بهترین کار این است که ابتدا از قانونی بودن آن مطمئن شده و سپس اقدام به دریافت مشاوره کنید. سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی که مرتبط با سازمان ثبت اسناد و املاک می باشد، بهترین محل برای استعلام قانونی بودن فعالیت یک شرکت مهاجرتی می باشد.

گریزی به انواع ثبت شرکت مهاجرتی

طریقه ثبت شرکت مهاجرتی

همانطور که در وبلاگ آگاه ثبت بررسی شده است، دو نوع از معروف ترین و آسان ترین روش های ثبت شرکت در ایران، شرکت سهامی خاص و یا مسئولیت محدود می باشد. شرکت های مهاجرتی را نیز می توان تحت یکی از این دو عنوان ثبت کرده و آغاز به کار کرد. اگر اطلاعی از ثبت شرکت سهامی خاص یا ثبت شرکت با مسئولیت محدود ندارید، پیشنهاد می شود تا به مقالات قبلی ما مراجعه کنید یا از طریق تماس با مشاوران آگاه ثبت، راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

شرکت های مهاجرتی سهامی خاص

ثبت شرکت مهاجرتی به صورت سهامی خاص

ثبت شرکت مهاجرت با سهامی خاص، مانند بسیاری از شرکت های دیگر، شرایط خاص خود را داشته و یکی از آسان ترین روش های ثبت می باشد. همانطور که از نام آن پیداست، سهامی خاص یعنی سرمایه این نوع شرکت ها به شکل سهام در آمده و مانند سهامی عام قابل ارائه در بازار بورس و اوراق بهادار نمی باشد. اما می توان آن ها را به افراد شرکت یا سایر افراد فروخت یا واگذار کرد.در این امر مدارک زیر مورد نیاز می باشد که پیش از هر کاری بهتر است آن ها را تهیه کرد.

مدارک لازم برای ثبت شرکت مهاجرتی

ثبت شرکت مهاجرتی چه مدارکی لازم دارد

  • ارائه کپی مدارک شناسایی ( کارت ملی و شناسنامه تمامی افراد شرکت)
  • ارائه مشخصات تمامی افراد هیئت مدیره و بازرسین
  • تهیه و تنظیم اساس نامه شرکت، اظهار نامه و اقرار نامه
  • دریافت مجوز های لازم از سازمان های مربوطه با توجه به حوزه فعالیت

شرکت های مهاجرتی با مسئولیت محدود

ثبت شرکت مهاجرتی در ایران با مسئولیت محدود، با هزینه و سرمایه کم امکان پذیر بوده که یکی از مزایای آن به حساب می آید. تفاوتی که به نسبت سهامی خاص دارد این است که : دیگر سهامی قابل عرضه و واگذاری به افراد نمی باشد. همانطور که از نام این شرکت پیداست، هر فرد بر اساس میزان سرمایه ای که وسط گذاشته است، مسئولیت مربوطه را دارد، نه کمتر و نه بیش تر. برای ثبت شرکت مهاجرتی در قالب مسئولیت محدود باید مدارک زیر را تهیه کنید.

  • مدارک لازم برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در حوزه مهاجرت
  • ارائه مدارک شناسایی ( کپی کارت ملی و شناسنامه کلیه افراد شرکت)
  • تهیه و تنظیم اساس نامه و اظهار نامه
  • دریافت مجوز های لازم از سازمان های مربوطه

مزایای ثبت شرکت مهاجرتی در ایران

پیش از اقدام به مراحل ثبت این نوع شرکت ها باید با مزیت ها و قابلیت هایی که در اختیار شما قرار می دهد آشنا شوید. شرکتهای مهاجرتی بر اساس راهنمایی و ارسال افراد مختلف یک کشور به سایر کشور ها بر اساس قوانین و مقررات، ثبت می شوند.

افرادی که قصد مهاجرت دارند، نیاز به مشاوره های مختلف در باره شرایط کشوری که قصد سفر به آن را دارند، داشته و قطعا به یک شرکت مهاجرتی مراجعه می کنند. شما در ازای حق مشاوره، ارسال و فراهم کردن شرایط لازم برای مراجعه کننده می توانید با دریافت هزینه، سود مناسبی را کسب کنید و خود را در عرصه های بین المللی نیز معتبر و معروف کنید.

جمع بندی

امروزه افراد زیادی قصد مهاجرت به کشور های مختلف بر اساس شرایط خود را دارند و ثبت شرکت مهاجرتی، امکانیست که در صورت داشتن آگاهی و علاقه لازم به آن، می توانید به آن روی بیاورید. آگاه ثبت با تجربه ثبت هزاران شرکت در حوزه های مختلف، می تواند از صفر تا صد این مسیر را برای شما ترسیم کرده و با استفاده از تجربه کارشناسان ما، در سریع ترین زمان ممکن با قیمت مناسب، شرکت خود را ثبت کنید.

به شرکتی که با دریافت مجوز های لازم در حوزه مهاجرت افراد بر اساس: کار، تحصیل، سرمایه گذاری و .. فعالیت می کند، شرکت مهاجرتی گفته می شود.

بصورت کلی این نوع شرکت ها را می توان در قالب سهامی خاص و یا مسئولیت محدود ثبت کرد و در هر 2 نوع، هزینه ثبت منطقی و مناسب می باشد که می توانید برای بررسی دقیق تر با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…