ثبت شرکت مسئولیت محدود در کیش

جزیره زیبای کیش در خلیج فارس به عنوانی یکی از مناطق آزاد کشور محلی برای تاسیس شرکت‌ در زمینه موارد مختلف است. این جزیره شرایط بسیار مناسب و مطلوبی برای ثبت شرکت دارد، اما یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین انواع شرکت‌های قابل تاسیس در این منطقه، شرکت از نوع مسئولیت محدود است. مسئله ثبت شرکت مسئولیت محدود در کیش برای افراد بسیاری مطلوب و جذاب است و یکی از مهم‌ترین دلایل آن، آسان بودن روند انجام این کار است.

به همین دلیل بسیاری از افراد تمایل دارند که ثبت شرکت مسئولیت محدود در کیش را امتحان کنند و از مزایای آن بهره ببرند. این کار نیاز به آگاهی کامل از شرایط و قوانین دارد و همچنین باید مدارک خاص آن به طور کامل تهیه و ارائه شود. در این مقاله تلاش می‌کنیم این مسئله را به صورت جزئی‌تری بررسی کنیم.

معرفی شرکتهای مسئولیت محدود

قوانین موجود در ایران درباره شرکت مسئولیت محدود به گونه‌ای تنظیم شده است که این نوع شرکت دست‌کم باید دارای دو عضو اصلی باشد. از سوی دیگر مقرر شده است که اعضای این نوع شرکت صرفا به میزان سرمایه آورده خود در شرکت می‌توانند اختیارات و مسئولیت‌های موجود در شرکت را از آن خود کنند.

با توجه به این مطالب داشتن آگاهی کامل از قوانین مربوط به ثبت شرکت مسئولیت محدود قبل از اقدام به تاسیس شرکت، ضروری به نظر می‌رسد. این کار باعث می‌شود شما در روند کارها برای ارائه مدارک به اداره ثبت شرکت‌ها‌، دچار مشکل نشوید. همچنین باید به این نکته دقت کنید که پیش از هر اقدامی ضرورت دارد همه موارد مربوط به فعالیت شرکت را به طور کامل و دقیق مشخص کنید و از سوی دیگر مدارک را به طور کامل تهیه و ارائه کنید.

مدارک ثبت شرکت مسئولیت محدود در کیش

شما برای ثبت شرکت مسئولیت محدود در کیش به مدارک مطرح شده در زیر نیاز دارید:

  • کپی شناسنامه و کارت ملی همه اعضای شرکت
  • شماره تلفن همراه هر یک از اعضای شرکت که باید به نام خود آنان باشد
  • آدرس کامل و دقیق شرکت به همراه کد پستی محل شرکت
  • مدرک تحصیلی. این مدرک فقط در موارد خاص ضروری است، مانند مواردی که شرکت مهندسی است و یا مواردی که منطبق با قانون است و بر اساس قانون در این موارد صدور مجوز بر اساس مدرک تحصیلی ضروری است.
  • معرفی‌نامه مربوط به نمایندگان شرکت. در صورتی که سهامدار و یا اعضای هیئت مدیره شرکت اشخاص حقوقی تلقی شوند، ارائه این مدرک ضروری خواهد بود. علاوه بر این ارائه تصویر روزنامه رسمی آگهی تأسیس یا آخرین تغییرات شرکت نیز در این مورد ضروری است
  • دو نسخه اساسنامه شرکت که همه سهامداران شرکت آن را امضا کرده باشند.
  • دو نسخه تقاضانامه شرکت که توسط همه اعضا و سهامداران شرکت امضا شده باشد.
  • صورتجلسه مجمع عمومی مؤسسان و اعضای هیئت مدیره شرکت که به امضای همه سهامداران رسیده باشد.
  • دو نسخه از شرکت‌نامه شرکت که همه سهامداران شرکت آن را امضا کرده باشند.

همچنین برای مطالعه لیست کاملی از این اسناد، می توانید به صفحه مدارک ثبت شرکت مراجعه نمایید.

شرکت‌نامه به چه صورتی تهیه و ارائه می‌شود؟

بر اساس روال معمول در آغاز کار شرکت‌نامه توسط موسسان و مالکان شرکت به صورت دستی تنظیم می‌شود و سپس به مراجه قانونی برای بررسی ارجاع می‌شود. مرجع قانونی این مدرک را به طور دقیق بررسی می‌کند و سپس آن را در برگه‌ای روی سربرگ آن عنوان شرکت‌نامه درج شده است، ثبت می‌کند. سپس این مدرک به مالکان شرکت ارائه می‌شود تا آن را را به دیگر مدارک ضمیمه کنند و برای اداره ثبت شرکت‌ها ارسال کنند‌.

اساسنامه شرکت حاوی چه نکاتی است؟

اساسنامه شرکت حاوی موارد متعددی از جمله شرایط اداره شرکت، نحوه فعالیت و میزان سرمایه آن است. این موارد باید کامل و به همراه تمامی جزئیات تنظیم و درج شود. تنظیم اساسنامه به گونه‌ای است که باید تمامی موارد مرتبط با میزان اختیاراتی که مدیران شرکت دارند و همچنین و وظایف و مسئولیت‌های آنان، به طور کامل و دقیق تعیین شده باشد. از سوی دیگر مسائل دیگری نیز باید در اساسنامه وجود داشته باشد، از جمله تعداد افراد مورد نیاز برای رسمیت یافتن جلسه شرکت و رای دادن آنان درباره مسائل مهم شرکت، مقدار اختیاری که هر یک از اعضای هیئت‌مدیره برای رای‌دهی در زمینه موضوعات مختلف مطرح شده در شرکت دارند، و میزان مشخص سودی که هر کدام از شرکا می‌تواند از آن استفاده کند.

این نکته را نیز مدنظر داشته باشید که اگر بخشی از سرمایه شرکت به صورت اموال غیرمنقول مانند ملک یا زمینه تامین شده باشد، نیاز به تهیه مدرک دیگری به نام تقویم‌نامه است. این مدرک را کارشناس رسمی دادگستری صادر می‌کند و باید مالکان شرکت آن را ضمیمه مدارک دیگر کنند و به اداره ثبت شرکت‌ها تحویل دهند.

هزینه ثبت شرکت مسئولیت محدود در کیش

مبلغ مورد نیاز برای ثبت شرکت مسئولیت محدود در کیش در حدود دو میلیون تومان خواهد بود. این پول بابت هزینه‌های مختلف مانند حق ثبت شرکت، پاکت پستی، فرم‌های اداری که تکمیل آن‌ها توسط مالکان شرکت ضروری است، کپی از مدارک، و سایر هزینه‌ها صرف می‌شود. همچنین هزینه‌های مربوط به رفت و آمد خود به اداره ثبت شرکت‌ها نیز به این هزینه‌ها اضافه خواهد شد.

اگر قصد دارید اطلاعات جزئی‌تری از موارد مربوط به هزینه‌ ثبت شرکت مسئولیت محدود در کیش را به دست آورید، این بخش از مقاله می‌تواند این خواسته شما را تامین کند:

  • پاکت پستی مخصوص ارسال مدارک به اداره ثبت شرکت‌ها
  • هزینه مورد نیاز برای ارسال مدارک مربوطه از طریق اداره پست
  • هزینه پوشه‌ای که قرار است مدارک در آن برای تحویل به کارشناس اداره ثبت قرار داده شود
  • هزینه مربوط به حق ثبت تاسیس مطابق با مقدار سرمایه شرکت
  • هزینه روزنامه رسمی تاسیس شرکت
  • هزینه پرداخت برای انتشار آگهی در روزنامه کثیرالانتشار
  • هزینه ضروری مربوط به پلمپ دفاتر شرکت مسئولیت محدود

ثبت سریع و فوری شرکت مسئولیت محدود در کیش

شما باید بین 7 تا 15 روز کاری برای ثبت شرکت مسئولیت محدود در کیش زمان در نظر بگیرید که این زمان دقیقا از روزی آغاز می‌شود که شما مدارک را به طور کامل تهیه کرده‌اید و در اختیار اداره ثبت شرکت‌ها قرار داده‌اید. البته در این مورد هیچ نیازی نیست که دغدغه تعداد اعضای شرکت، مقدار سرمایه تعیین‌شده برای شرکت و تعداد شرکا را داشته باشید، زیرا این موارد در زمان ثبت شرکت تاثیری نخواهد داشت. شما پس از پایان یافتن همه مراحل مربوط فعالیت مربوط به ثبت شرکت از سوی اداره مربوطه، ده روز زمان برای پرداخت هزینه روزنامه‌ها خواهید داشت، پس از آن 20 روز به شما برای پرداخت هزینه پلمپ شرکت‌ها فرصت داده شده است، و در پایان شما دو ماه فرصت داردی تا کد اقتصادی شرکت خود را دریافت کنید.

آموزش ثبت شرکت مسئولیت محدود در کیش

مواردی پیش می‌آید که افراد اطلاع کافی درباره روند کار ثبت شرکت مسئولیت محدود در کیش ندارند، به ویژه در زمینه نحوه تکمیل مدارک و انجام مراحل مختلف این کار. اما یادگیری کامل این روند برای شما یک امر ضروری محسوب می‌شود، در واقع تا زمانی که این روند را به طور کامل فرا نگرفته‌اید، نباید نسبت به انجام مراحل آن اقدام کنید، زیرا در روند کار با مشکل زیادی مواجه خواهید شد. مراحل ثبت شرکت مسئولیت محدود به این صورت است که ابتدا باید مدارک را تهیه و سپس در سایت اداره ثبت شرکت‌ها به آدرس بر روی گزینه مسئولیت محدود کلیک کنید. در مرحله بعد فرم اولیه را که مربوط به مشخصات فرد متقاضی است، تکمیل کنید و 5 نام مناسب به ترتیب اولویت برای شرکت خود انتخاب کنید.

در مرحله بعد باید درباره نحوه و مدت فعالیت شرکت، آدرس دقیق پستی، میزان سرمایه و نام و نوع مسئولیت اعضای هیئت‌مدیره به طور دقیق و با جزئیات کامل مطالب را در سایت ثبت کنید. پس از آن باید دیگر شعبه‌های شرکت خود را معرفی و نسبت به بارگذاری اساسنامه و شرکت‌نامه اقدام کنید. پس از این مرحله اداره ثبت شرکت‌ها نام شرکن شما را از میان 5 اسم منتخب ارائه شده توسط شما برمی‌گزیند. سپس شما باید از اوراق اداری پرینت بگیرید و آن‌ها را امضا کنید و در پایان تمامی مدارک را در پاکت قرمز رنگ مخصوص قرار دهید و به اداره ثبت شرکت‌ها در کیش پست کنید. اگر تمایل داشته باشید این امکان برای شما فراهم است که کارشناسان ما را در شرکت آگاه ثبت برای انجام کلیه این مراحل به یاری بطلبید.

کارشناسان ما در سامانه ثبت شرکت آگاه ثبت در زمینه نحوه تکمیل فرم‌ها شما را به طور کامل یاری می‌کنند. ارتباط با کارشناسان ما در این زمینه بسیار موثر خواهد بود. به عبارت دیگر شما در صورت تمایل می‌توانید انجام تمام مراحل ثبت شرکت مسئولیت محدود در کیش را به نیروهای آگاه ثبت واگذار کنید.

مشاوره رایگان ثبت شرکت مسئولیت محدود در کیش

اگر موردی پیش آمد که احساس کردید بهتر است با یک شرکت یا فرد معتبر درباره مراحل مختلف مربوط به ثبت شرکت مسئولیت محدود در کیش مشاوره کنید، در این صورت کارشناسان ما در خدمت شما خواهند بود. کارشناسانی که به تمامی ابزارها و امکانات ضروری و مورد نیاز برای ارائه مشاوره به شما دسترسی مطلوب دارند، و مشاوره ارائه شده از سوی آن‌ها کاملا رایگان خواهد بود. در پایان اشاره به این نکته ضروری است که کارکنان شرکت آگاه ثبت با آخرین و تازه‌ترین تغییرات ایجاد شده در قوانین ثبت شرکت‌ها در کیش آشنایی کامل دارند

شرایط تاسیس این شرکتها در جزیره کیش چیست ؟

تهیه مدارک مورد نیاز، دریافت جواز های لازم، پیگیری مراحل و پرداخت هزینه ها، از اصلی ترین شرایط ثبت شرکت در کیش محسوب می شوند.

آیا امکان پیگیری ثبت شرکت مسئولیت محدود در جزیره کیش بصورت آنلاین فراهم است؟

بله. کافیست به صفحه ثبت شرکت آنلاین در سامانه آگاه مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایید.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را ارسال کنید:

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…