Skip to content
آگاه ثبت » وبلاگ و مقالات » مقالات ثبت شرکت » ثبت شرکت مسئولیت محدود در اصفهان

ثبت شرکت مسئولیت محدود در اصفهان

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اصفهان

نحوه ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اصفهان

در صورتی که قصد ثبت شرکت با دوستان و یا اعضای فامیل خود را در اصفهان دارید، احتمالا به فکر انتخاب شرکت از نوع مسئولیت محدود هستید. ثبت شرکت مسئولیت محدود در اصفهان طرفداران بسیاری دارد، زیرا ثبت این نوع شرکت آسان‌تر است و شرایط معمول‌تری دارد. بنابراین افراد بسیاری هستند که در این شهر صنعتی تمایل دارند تا شرکت خود را به صورت مسئولیت محدود به ثبت برسانند. در عین حال انجام این کار مستلزم ارائه مدارک و انجام فعالیت‌های خاصی است که در این مقاله قصد داریم به بررسی این فعالیت‌ها بپردازیم. در صورتی که قصد دارید نسبت به ثبت شرکت مسئولیت محدود در اصفهان اقدام کنید، مطالعه این مقاله از سامانه آگاه ثبت را از دست ندهید.

نحوه ثبت شرکت مسئولیت محدود در اصفهان

این نوع شرکت بر اساس قوانین موجود در ایران دست‌کم باید دو عضو داشته باشد. همچنین اعضای این نوع شرکت بر اساس میزان آورده خود به عنوان سرمایه اصلی شرکت، امکان در اختیار داشتن مسئولیت‌های مختلف را خواهند داشت. بهتر است قبل از اقدام به تاسیس شرکت، از قوانین مربوط به ثبت آن به طور کامل آگاه شوید تا در هنگام انجام کارها برای ارائه مدارک به اداره ثبت شرکت‌ها‌، مشکلی برای شما ایجاد نشود. در عین حال پیش از هر اقدامی بهتر است تمامی موارد مربوط به فعالیت شرکت را به طور کامل مشخص کنید و همچنین نسبت به تهیه و تکمیل مدارک دقت نظر کافی داشته باشید. برای ثبت این نوع شرکت مدارک خاصی مورد نیاز است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود.

مدارک ثبت شرکت مسئولیت محدود در اصفهان

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اصفهان چه مدارکی لازم دارد

مدارک ثبت شرکت مسئولیت محدود در اصفهان به این شرح است:

  • کپی شناسنامه و کارت ملی همه اعضای شرکت
  • شماره تلفن همراه هر یک از اعضای شرکت که باید به نام خود آنان باشد
  • آدرس کامل و دقیق شرکت به همراه کد پستی محل شرکت
  • مدرک تحصیلی. این مدرک فقط در موارد خاص ضروری است، مانند مواردی که شرکت مهندسی است و یا مواردی که منطبق با قانون است و بر اساس قانون در این موارد صدور مجوز بر اساس مدرک تحصیلی ضروری است.
  • معرفی‌نامه مربوط به نمایندگان شرکت. در صورتی که سهامدار و یا اعضای هیئت مدیره شرکت اشخاص حقوقی تلقی شوند، ارائه این مدرک ضروری خواهد بود. علاوه بر این ارائه تصویر روزنامه رسمی آگهی تأسیس یا آخرین تغییرات شرکت نیز در این مورد ضروری است
  • دو نسخه اساسنامه شرکت که همه سهامداران شرکت آن را امضا کرده باشند.
  • دو نسخه تقاضانامه شرکت که توسط همه اعضا و سهامداران شرکت امضا شده باشد.
  • صورتجلسه مجمع عمومی مؤسسان و اعضای هیئت مدیره شرکت که به امضای همه سهامداران رسیده باشد.
  • دو نسخه از شرکت‌نامه شرکت که همه سهامداران شرکت آن را امضا کرده باشند.

ضرورت توجه به نکات ضروری در مورد شرکت‌نامه

معمولا در ابتدا موسسان شرکت، شرکت‌نامه را به صورت دستی تنظیم می‌کنند و آن را در اختیار مراجع قانونی قرار می‌دهند تا مرجع قانونی پس از بررسی این مدرک، آن را به صورت رسمی و در برگه‌ای که بالای آن عنوان شرکت‌نامه نوشته شده است، به مالکان شرکت ارائه دهند و صاحبان شرکت نیز این مدرک را ضمیمه دیگر مدارک کنندو در اختیار اداره ثبت شرکت‌ها قرار دهند.

چه نکاتی درباره اساسنامه مهم است؟

مهم‌ترین نکته درباره تنظیم اساسنامه شرکت این است که این مدرک شامل شرایط اداره شرکت، نحوه فعالیت و میزان سرمایه آن است که باید با تمامی جزئیات تنظیم شود. در عین حال تنظیم اساسنامه به گونه‌ای است که باید تمامی موارد مرتبط با میزان اختیاراتی که مدیران شرکت دارند و همچنین و وظایف و مسئولیت‌های آنان، کامل و دقیق مشخص شده باشد. به جز این موارد، مسائل دیگری نیز باید در اساسنامه درج شده باشد، از جمله اکثریت مورد نیاز افراد شرکت برای تشکیل جلسه و رای‌دهی درباره مسائل مهم، مقدار حقی که هر یک از اعضای هیئت‌مدیره برای رای دادن در شرکت دارند، و مقدار سودی که هر یک از شرکا حق بهره‌برداری از آن را دارد.

توجه به این نکته ضروری است که در مواردی که بخشی از سرمایه شرکت از اموال غیرنقدی مانند زمین یا ملک باشد، باید یک مدرک دیگر به تقویم‌نامه که کارشناس رسمی دادگستری آن را صادر کرده است، ضمیمه مدارک ضروری برای ثبت شرکت مسئولیت محدود در اصفهان شود.

هزینه ثبت شرکت مسئولیت محدود در اصفهان

هزینه لازم ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اصفهان

هزینه ثبت شرکت مسئولیت محدود در اصفهان کمتر از دو میلیون تومان است که این هزینه‌ها بابت مسائل مختلفی از جمله حق ثبت شرکت، پاکت پستی، فرم‌های اداری که باید تکمیل شوند، کپی از مدارک، و سایر هزینه‌ها، صرف می‌شود. از سوی دیگر بهتر است در زمینه هزینه رفت و آمد خود به اداره ثبت شرکت‌ها نیز دقت نظر داشته باشید و این مورد را نیز به هزینه‌های خود بیافزایید.

اما در حالت کلی موارد زیر جزء مسائلی است که برای ثبت شرکت مسئولیت محدود در اصفهان، نیاز به صرف هزینه برای آن‌ها است:

  • پاکت پستی مخصوص ارسال مدارک به اداره ثبت شرکت‌ها
  • هزینه مورد نیاز برای ارسال مدارک مربوطه از طریق اداره پست
  • هزینه پوشه‌ای که قرار است مدارک در آن برای تحویل به کارشناس اداره ثبت قرار داده شود
  • هزینه مربوط به حق ثبت تاسیس مطابق با مقدار سرمایه شرکت
  • هزینه روزنامه رسمی تاسیس شرکت
  • هزینه پرداخت برای انتشار آگهی در روزنامه کثیرالانتشار
  • هزینه ضروری مربوط به پلمپ دفاتر شرکت مسئولیت محدود

مدت زمان ثبت شرکت مسئولیت محدود در اصفهان

شما 7 تا 15 روز کاری برای ثبت شرکت مسئولیت محدود در اصفهان زمان نیاز خواهید داشت. در زمینه مدت مورد نیاز برای ثبت شرکت، مواردی چون تعداد اعضای شرکت، مقدار سرمایه تعیین‌شده برای شرکت و تعداد شرکا تاثیرگذار نخواهد بود. البته این زمان از وقتی باید محاسبه شود که شما همه مدارک خود را تکمیل کرده‌اید و در اختیار اداره ثبت شرکت‌ها قرار داده‌اید. پس از آن که فعالیت مربوط به ثبت شرکت از سوی اداره مربوطه به سرانجام رسید، شما ده روز فرصت دارید تا هزینه روزنامه‌ها را پرداخت کنید، سپس برای پرداخت هزینه پلمپ شرکت‌ها 20 روز فرصت خواهید داشت و در پایان برای دریافت کد اقتصادی شرکت به شما دو ماه زمان داده می‌شود.

آموزش ثبت شرکت مسئولیت محدود در اصفهان

آموزش ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اصفهان

ممکن است شما از روند کار ثبت شرکت مسئولیت محدود در اصفهان اطلاع کافی نداشته باشید، به خصوص در مواردی از جمله شیوه تکمیل مدارک و پیش بردن مراحل مختلف این کار. ضروری است که ابتدا این روند را به طور کامل یاد بگیرید و سپس نسبت به انجام مراحل آن اقدام کنید تا در روند کار با مشکلی مواجه نشوید. مرحله اول تهیه مدارک مورد نیاز این کار است، سپس در سایت اداره ثبت شرکت‌ها که آدرس آن است، وارد شوید و بر روی گزینه مسئولیت محدود کلیک کنید. مرحله بعدی تکمیل فرم اولیه مربوط به مشخصات فرد متقاضی خواهد بود و در ادامه انتخاب 5 نام و ثبت آن در سایت است.

پس از آن باید نحوه و مدت فعالیت شرکت، آدرس دقیق پستی، میزان سرمایه و نام و نوع مسئولیت اعضای هیئت‌مدیره به طور کامل و دقیق ثبت شود. سپس نوبت به معرفی شعبه‌های دیگر شرکت و بارگذاری اساسنامه و شرکت‌نامه و همچنین انتخاب اسم شرکت از سوی اداره ثبت از میان 5 اسم منتخب شما می‌رسد. در مرحله بعدی اوراق اداری باید چاپ و توسط شما امضا شود و سپس مدارک در پاکت مخصوص به رنگ آن قرمز به اداره ثبت شرکت‌ها در اصفهان پست شود. در صورت تمایل می‌توانید از کارشناسان ما در شرکت آگاه ثبت برای انجام کلیه این مراحل کمک بگیرید.

سامانه ثبت شرکت آگاه ثبت، می‌تواند در زمینه نحوه تکمیل فرم‌ها یا ارتباط با کارشناسان و موارد دیگر به شما کمک کند. در واقع شما می‌توانید ثبت شرکت مسئولیت محدود در اصفهان را به کارشناسان شرکت ما واگذار کنید. به این ترتیب شما دیگر نیاز به انجام کارهای اداری وقت‌گیر و خسته کننده نخواهید داشت.

مشاوره رایگان ثبت شرکت مسئولیت محدود در اصفهان

ممکن است شما احساس کنید که برای فرا گرفتن مراحل مختلف مربوط به ثبت شرکت مسئولیت محدود در اصفهان، به انجام یک مشاوره نیاز دارید. در این صورت می‌توانید از کارشناسان سامانه آگاه ثبت در این زمینه کمک بگیرید. کارشناسان این شرکت تمامی امکانات مورد نیاز برای این منظور را در اختیار دارند و به طور کاملا رایگان تمامی مشاوره‌های مورد نیاز برای این کار را در اختیار شما قرار خواهند داد. مشاوره‌ها به صورت کامل با تازه‌ترین تغییرات ایجاد شده در قوانین ثبت شرکت‌ها در اصفهان منطبق خواهد بود.

جمع بندی

تاسیس و راه اندازی شرکت ها در قالب مسئولیت محدود در شهر اصفهان، گزینه مناسبی برای افراد حقوقی می باشد. برای شروع این کار بهتر است تا با اطلاع از شرایط، قوانین، مدارک لازم و هزینه های مورد نیاز، قدم در این مسیر گذاشته تا بهترین نتیجه و بازخورد را دریافت کنید. شما می توانید پیگیری ثبت شرکت مسئولیت محدود در اصفهان را به سامانه آگاه ثبت واگذار کنید تا کلیه مراحل توسط کارشناسان و وکلای ما پیگیری شود.

آیا امکان ثبت شرکت مسئولیت محدود بدون مجوز در اصفهان وجود دارد؟

دریافت مجوز بستگی به نوع شرکت و حوزه فعالیت شما دارد و در تمامی زمینه ها الزامی نیست.

آیا می توان بصورت اینترنتی درخواست پیگیری مراحل را ثبت کرد؟

از طریق سامانه ثبت شرکت آگاه، شما می توانید درخواست خود را بصورت آنلاین برای ثبت شرکت مسئولیت محدود در اصفهان درج کنید.

برای تاسیس شرکت فرم زیر را ارسال کنید:

  • 9 + 5 =

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *