ثبت شرکت صادرات خشکبار

آموزش ثبت شرکت صادرات خشکبار

اگر به تازگی قصد تاسیس شرکتی را دارید که قرار است به وسیله ی آن صادرات خشکبار انجام بدهید با ما همراه باشید و چنان چه خیلی وقت است که فعالیت خود را شروع کرده اید اما هنوز شرکت خود را ثبت نکرده اید نیز این مقاله را دقیق تر بخوانید. باید خدمتتان عرض کنیم که هیچ شرکتی بدون این که ثبت شود و به رسمیت نشناخته نمی شود و خیلی از افراد به آن ها اعتماد نمی کنند. برای ثبت آنلاین و همچنین اطلاع از شرایط ثبت شرکت صادرات خشکبار با آگاه ثبت همراه باشید.

نحوه ثبت شرکت صادرات خشکبار

ثبت شرکت صادرات خشکبار در ایران

اولین و بارز ترین مزیتی که این ثبت شرکت دارد این است مشتری ها بیش تر به شما اعتماد می کنند. شاید اگر فقط در داخل کشور خشکبار می فروختید می شد ثبت شرکت را نادیده گرفت اما زمانی که شما با خارجی ها سر و کار دارید به هیچ عنوان نمی توانید از این مسئله چشم پوشی کنید.  اگر مایل هستید بیش تر در رابطه با ثبت شرکت صادرات خشکبار بدانید با ما همراه باشید.

ما از انتخاب اسم شرکت تا آخرین مراحل ثبت شرکت با شما همراه هستیم

قبل از این که به سراغ اصل مطلب برویم باید این نکته را اضافه کنیم که انتخاب نام برای یک شرکت خیلی مهم است. شما باید نامی را انتخاب کنید که در عین سادگی به یاد ماندنی باشد. علاوه بر این ها این نام باید با شغل شما هماهنگی داشته باشد و بهتر است که در زبان های مختلف نیز تلفظ خوبی داشته باشد. با توجه به این تفاسیر بهترین کار این است که این کار زیر نظر کسانی انجام شود که در این امر تخصص دارند.

سایت ثبت شرکت صادرات خشک بار

ثبت شرکت صادرات خشکبار در کرمان

ما یک تیم خیلی حرفه ای داریم که سالیان سال است که در این زمینه فعالیت می کنند. ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا یک تیم در کن هر یک دیگر جمع کنیم که در این زمینه متخصص باشند و  به اندازه کافی تجربه ی کار داشته باشند پس اصلا نگران نباشید ما از ابتدای کار تا پایان آن با شما همراه هستیم.  شما می توانید حضوری و یا غیر حضوری از کارشناس های ما مشورت بگیرید تا آن ها تمام نکات مهم را به شما گوشزد کنند.

قرداد خود را تنظیم کنید

اگر قصد ثبت صادرات خشکبار را دارید باید به صورت جدی وارد عمل شوید بعد از این که یک نام برای برند خود انتخاب کردید نوبت به تنظیم قرار داد می رسد . شما بعد از این با توجه به نوع شرکت و فعالیتی که دارید نامی برای برند خود انتخاب کردید و آن را به دیگران معرفی کردید می توانید درباره ثبت برند ، قیمت و هزینه ثبت برند و ثبت شرکت، از کارشناسان ما اطلاعات لازم را بدست بیاورید.  البته شایان ذکر است که این تعیین قیمت نیز به چندین عامل بستگی دارد و یکی از این عوامل نوع شرکت شما است. 

زمانی که با کارشناس های ما صحبت می کنید از آن ها بخواهید که در این باره بیش تر برای شما توضیح بدهند و در آخر نیز قیمت دقیق را ار آن ها بپرسید زیرا بر اساس شرایط مختلف ممکن است هزینه های مورد نیاز برای راه اندازی شرکت و ثبت برند شما متفاوت باشد. بعد از این که در رابطه با قیمت به توافق رسیدید نوبت به امضای قرارداد می رسد.  حواستان باشد اگر قصد دارید کارتان با سرعت بیش تری انجام شود باید در اسرع وقت مدارک خود را به همکاران ما تحویل بدهید .

مدارک برای ثبت شرکت صادرات خشکبار

برای ثبت شرکت صادرات خشکبار چه مدارکی لازم است

ما برای این که کار خود را با سرعت را بیش تری انجام بدهید یک لیست از مدارک مورد نیاز ثبت شرکت خشکبار را ذکر خواهیم کرد.

  1. کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی بازرس ها، اعضای هیات مدیره و تمام سهامداران
  2. کمی روزنامه آگهی تاسیس
  3. 3.        ۲ نسخه از فرم تکمیل شده به علاوه امضا
  4. 4.        ۲ نسخه تقاضا تکمیل شده به همراه امضا سهامداران
  5. 5.        ۲ نسخه از اساس نامه با مهر شرکت و به علاوه امضای همه ی سهامداران
  6. 6.        ۲ نسخه شرکت ن اما و صورت جلسه مجمع عمومی سهامداران،  بازرس ها و مجمع عمومی هیات مدیره به همراه امضا
  7. فرم تکمیل شده برای گرفتن کارت بازرگانی به همراه امضا مدیر عامل
  8. معرفی نامه نمایندگان شرکت
  9. گواهی عدم سوء پیشینه هیات مدیره

مدارک ثبت شرکت صادرات خشکبار  برای افراد حقیقی با حقوقی

باید حتما به این نکته اشاره کنیم که این که ثبت شرکت واردات و صادرات برای افراد حقیقی باشد و یا حقوقی مقداری با یک دیگر فرق دارند و مدارک برای افراد حقوقی مقداری بیش تر هستند. برای ثبت اولیه شرکت تنها به شناسنامه و کارت ملی اعضای شرکت نیاز است. مدارک را فورا تکمیل کنید و به اداره ثبت شرکت ببرید. 

شایان به ذکر است که کارشناس های اداره ثبت بررسی های لازم را انجام می دهند و در صورت تایید شما به مرحله ی بعد می روید و بعد از این که هزینه ی آن را پرداختید می توانید با شرکت را در روزنامه رسمی چک کنید. حواستان باشد که این کار مقداری طول می کشد اما ما بنا به دلایلی نمی توانیم تاریخ دقیقی به شما اعلام کنیم زیرا برای از افراد تمام مدارک خود را تکمیل کرده اند  و کار را سرعت خیلی بالایی انجام می شود و برخی این گونه نیستند و باید مقداری بابت تکمیل مدارک خود صبر کنند.

مراحل با ثبت شرکت  صادرات خشکبار

چنان چه با توجه به توضیحات داده شده هم چنان سوالی داشتید می توانید با کارشناس های ما در آگاه ثبت، از روش های مختلف ارتباط برقرار کنید. شما می توانید از راه تماس تلفنی و یا از طریق سایت با کارشناس های ما صحبت کنید و هر سوالی که دارید از آن ها بپرسید تا آن ها تا جایی که می توانند شما را راهنمایی کنند. بیش تر از این زمان را از دست ندهید اگر دیگر جای سوالی باقی نمانده است قرداد خود را تنظیم کنید و با پرداخت هزینه آن همکاران ما کار خود را شروع می کنند مطمئن باشید که آن ها تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین کیفیت و را با مناسب ترین قیمت به مشتری های خود ارائه بدهند.

سوالات متداول

ثبت شرکت صادرات خشکبار در چه شهر هایی از ایران امکان پذیر است؟

شما می توانید شرکت صادرات خشکبار خود را در تمامی شهر های ایران تاسیس و به ثبت برسانید. برای این کار می توانید از صفر تا صد مراحل را با ما پیگیری کنید.

هزینه ثبت شرکت صادرات خشکبار در تهران چقدر است؟

برای محاسبه و تعیین هزینه و نرخ ثبت شرکت در تهران در این زمینه، بهتر است با ما در تماس باشید.

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…