ثبت شرکت در کانادا

طریقه ثبت شرکت در کانادا

اگر قصد ثبت شرکت در کانادا را دارید و در ذهنتان با پرسش هایی نظیر: مراحلی که برای ثبت شرکت در کانادا باید طی کرد، مدارک و شرایطی که برای آن لازم است وجود دارد، باید به شما بگویم مقاله مناسبی را برای مطالعه انتخاب کرده اید. سرمایه گذاران و افراد بسیار زیادی در سر تا سر دنیا با ثبت شرکت ، فعالیت های خود را بصورت قانونی و رسمی شروع کرده و اقدام به صادرات، واردات و برند سازی خود می کنند.

مزیت ها و امکاناتی که این روش در اختیار شما قرار می دهد، بسیار ارزش مند بوده که یکی از مهم ترین و ارزش مند ترین آنها دریافت اقامت این کشور می باشد. در ادامه این مطلب  از وبلاگ آگاه ثبت، به بررسی شرایط ثبت شرکت در کانادا در سریع ترین زمان ممکن و روش هایی که باید طی کنید، می پردازیم.

ثبت شرکت در کانادا چیست؟

به منظور ثبت شرکت های تجاری در کشور های مختلف دنیا نظیر کانادا، یک سری پروتکل ها و مراحل باید طبق اصول و قواعد خود پیش برود تا در نهایت با تکمیل مدارک، به هدف دلخواه رسید. پس به مجموعه ای از اقدامات و پروتکل هایی که با گذراندن آن، می توانید شرکت خود را در کشور کانادا بصورت رسمی و قانونی ثبت نمایید، ثبت شرکت در کانادا گفته می شود که نیاز به مدارک و شرایط خاص خود دارد. این قابلیت باعث می شود تا مزیت های مناسبی برای افراد بومی یا غیر بومی این کشور، در نظر گرفته شود.

لازم به ذکر است که هر ایالت کشور کانادا برای این کار، قوانین و ضوابط خاص خود را دارد که باید پیش از هر گونه اقدامی از طریق مشاوره با آگاه ثبت اطلاعات لازم را بدست بیاورید.

برای اطلاع از چگونگی ثبت شرکت سهامی خاص کلیک کنید.

مزایای ثبت شرکت تجاری در کانادا چیست؟

ثبت شرکت در کانادا چه مزیتی دارد

  • فعالیت در کشوری با شرایط اقتصادی مناسب
  • دریافت ویزای معتبر کشور کانادا
  • مالیات های استاندارد و کم برای شرکت های ثبت شده
  • امکان فعالیت با هر رشته تحصیلی
  • امکان دریافت اقامت برای همسر و فرزندان
  • ارزش پول بالا
  • دارای روابط بسیار مناسب با سایر کشور های دنیا
  • جمعیت بالای افراد ایرانی در این کشور
  • برند سازی و معرفی کسب و کار خود
  • امکان صادرات و واردات محصولات یا خدمات

انواع شرکت برای ثبت در کشور کانادا

همانند سایر کشور ها، ثبت شرکتهای تجاری در کانادا نیز در 4 بخش تقسیم می شود که به موارد زیر می توان اشاره کرد:

شرکت با مسئولیت محدود : ثبت شرکت با مسئولیت محدود در این کشور به این شکل است که هر فرد بر اساس میزان سرمایه خود مسئول می باشد و یکی از آسان ترین روش ها می باشد.

شرکت تعاونی

ارزان ترین روش ثبت کردن یک شرکت تحاری می باشد و از نظر قانونی و اداری مراحل آسانی دارد.

مشارکتی و مالکیت شخصی

شرکت های مشارکتی دقیقا عکس شرکت با مسئولیت محدود می باشند و همگی اعضا در آن با هم برابرند و در صورت مواجه شدن با سود و ضرر های مالی، تمامی افراد به یک اندازه مسئول می باشند. اگر شما بصورت شخصی و انفرادی قصد تاسیس یک شرکت را دارید، می توانید از نوع تعاونی آن آغاز به کار کنید. این نوع شرکت مزیت های و معایب خاص خود را دارد.

به صورت کلی شرکت ها در کانادا به 3 نوع : General Partership، Sole Proprietorship و coroporation، تقسیم می شوند که هر کدام مزیت های خود را دارد.

مراحل ثبت شرکت

ثبت شرکت تجاری در کانادا

به منظور دریافت اطلاعات دقیق و جزئی می توانید بصورت رایگان از طریق مشاوره تلفنی، با کارشناسان آگاه ثبت در ارتباط باشید. اما به هر حال لازم است تا مراحل ثبت شرکت در کانادا را با هم مرور کنیم.

در گام اول شما باید یک نام مناسب و استاندارد برای شرکت خود انتخاب کنید که از حروف انگلیسی تشکیل شده و مخالف با قوانین کشور کانادا نباشد.

در مرحله دوم نوبت به تنظیم و تهیه اساس نامه شرکت می رسد که یکی از مهم ترین مراحل ثبت شرکت و همچنین ثبت برند در کانادا می باشد و می توانید با مشاورین متخصص آگاه ثبت در ارتباط باشید.

تاسیس دفتر شرکت در کانادا

هر شرکت تجاری طبیعتا به یک مکان و فضای مناسب برای از سر گیری فعالیت های اداری خود نیاز دارد. در این مرحله باید یک محل مناسب بر اساس قوانین مندرج در این کشور، برای شرکت خود انتخاب کنید که خود مراحل خاصی را دارد.

هزینه ثبت شرکت در کانادا

ثبت شرکت در کانادا چقدر هزینه دارد

هزینه ثبت بر اساس پارامتر های مختلفی تعیین می شود که یکی از آنها ایالتی است که قصد تاسیس و ثبت شرکت را در آن دارید. برای مثال ایالت های اونتاریو، بریتیش کلمبیا، فدرال، آلبرتا از معروف ترین محل های مناسب برای این کار می باشد. نرخ های هر ایالت متفاوت بوده و بسته به نوع شرکت و فعالیت شما نیز متغییر می باشد. برای اطلاعات دقیق تر می توانید با ما در ارتباط باشید و همچنین برای لیست هزینه ها روی هزینه ثبت شرکت کلیک کنید.

جمع بندی

در این مقاله قصد داشتیم تا به مراحل و شرایط ثبت شرکت در کانادا به صورت جامع بپردازیم و آن را بررسی کنیم. کشور کانادا به دلیل داشتن شرایط مناسب از نظر: اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، مکان مناسبی برای توسعه کسب و کار های مختلف می باشد.

در این کشور شرکت های مختلفی در حال فعالیت از سر تا سر دنیا می باشند و بسیاری از آنها موفق به دریافت اقامت دائم در آن نیز شده اند. آگاه ثبت با تجربه ثبت بیش از 1000 شرکت در این کشور، می تواند مسیر مناسبی را برای شما ترسیم کرده و تا انتهای کار همراه شما باشد.

شرکت هایی که در کشور کانادا قابل ثبت می باشند شامل: تعاونی، با مسئولیت محدود، مشارکتی و انفرادی می باشد.

در صورت داشتن یک برنامه منظم و طرحی اقتصادی که هم برای شما و هم کشور کانادا مفید باشد، می توانید اقامت آن را نیز دریافت کنید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…