بهترین روش ثبت شرکت تولید ماسک های تنفسی

 

ماسک تنفسی اولین سپر مقاومت انسان ها در برابر ویروس، آلودگی و بیماری ها می باشد. ماسک های تنفسی برای جلوگیری از ورود هرگونه آلودگی یا ویروس های بیماری زا به واسطه تنفس در بدن استفاده می شود و دارای تنوع بسیاری به جهت کارایی می باشد. ثبت شرکت ماسک های تنفسی امروزه بر سر زبان ها افتاده و رونق فراوانی گرفته، به دلیل اینکه این ماسک ها یکی از ملزومات بهداشتی هستند که دستگاه تنفسی افراد را در مقابل ورود احتمالی ریزگردها و یا ویرورس و باکتری های بیماری زا محافظت می نمایند. تاسیس شرکت تولیدی ماسک موضوع اصلی این مقاله می باشد که ما تمامی جوانب این موضوع را برای شما به طور کامل مورد بررسی قرار می دهیم. بدون شک این مقاله یکی از بزرگترین مقالات ثبت شرکتی می باشد که در زمینه تولید ماسک، توسط تیم آگاه ثبت برای شما تهیه شده. پس از شما خواهش داریم تا آن را با دقت مطالعه کنید.

 

موارد مصرف ماسک های تنفسی

ماسک ها جهت مصارف مختلف در انواع متفاوتی تولید می گردد و علاوه بر استفاده شخصی کاربرد وسیعی در بخش های مختلف پزشکی دارند. همچنین در بسیاری از مشاغل اعم از صنعتگران و حتی هنرمندانی که لازم است دستگاه تنفسی خود را در مقابل خطرات احتمالی محافظت نمایند از انواع مختلف این محصول استفاده می نمایند. بنابراین این محصول در جامعه همواره با بازار درخواست وسیعی روبروست.

از ماسک های جلوگیری کننده از آلودگی هوا که در اغلب شهرهای بزرگ توسط بسیای از مردم استفاده می‌شود تا ماسک های بیمارستانی و حتی صنعتی و کارگاهی! ناگفته نماند که برای هر کدام از این کاربردها گِریدهای خاصی از ماسک تنفسی وجود دارد. به عنوان نمونه برای جلوگیری از آلودگی هوا اغلب استفاده از ماسک‌‌هایی چون N95 توصیه می‌شود. ولی نکته‌ای که برای یک تولیدکننده اهمیت دارد ثبات بازار مصرف ماسک تنفسی است که با نگاهی به کاربردهای بسیار گسترده‌ای اینگونه از ماسک‌ها می‌توان پی برد که همیشه این بازار از تقاضای زیادی برخوردار است.

 

چرا تولید ماسک تنفسی اهمیت دارد؟

با شیوع و همه گیر شدن ویروس کرونا، اغلب مردم دنیا به طور مستقیم و غیرمستقیم درگیر ویروس کرونای جدید هستند. ویروس کرونا که یک ویروس بسیار واگیردار تنفسی است در همه جای دنیا قربانیان زیادی را گرفته که این سیار نگران کننده است. به همین خاطر بسیاری از مردم دنیا به استفاده‌ی روزانه از وسایل پیشگیری کننده از انتقال ویروس همچون ماسک تنفسی و دستکش و همچنین مواد ضدعفونی کننده همچون الکل طبی روی آورده‌اند. ثبت شرکت تولید ماسک های تنفسی و لوازم بهداشتی در همین برهه از زمان بسیار حساس شده و خواهان بسیار زیادی دارد، افرادی به فکر کمک به مردم بوده و سعی دارند با تولید ماسک ها جان مردم را نجات دهند.

ماسک های تنفسی ارزان قیمت بازار داغی در ایران دارند، زیرا قدرت خرید مردم در این روزها بسیار پایین آمده و به دنبال ماسک با کیفیت متوسط می باشند. این مدل ماسک ها را حتی می توان در کارگاه های کوچک نیز تولید کرد. تولید ماسک برای تنفس بهتر یکی از مواردی است که هم جان مردم را نجات می دهد هم اگر توانایی ثبت شرکت تولیدی را داشته باشید می توانید یک فرصت اقتصادی خوب را تجربه کنید. شرایط ثبت شرکت تولید ماسک برای تنفس را در ادامه برای شما شرح خواهیم داد.

اگر قصد ثبت کردن شرکت تولید ماسک های تنفسی را دارید می توانید از خدمات مشاوره رایگان ثبت شرکت آگاه بهره مند شوید، تا مشاورین خبره ی آگاه شما را به صورت تلفنی و رایگان در این مسیر راهنمایی کنند. تنها کافیست به صفحه ی ثبت شرکت آنلاین مراجعه کنید.

 

 

ثبت شرکت تولید ماسک تنفسی

 

ثبت شرکت تولید ماسک تنفسی و ماسک تنفسی نیازمند ثبت شرکت است

 

اگر می خواهید از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرید و هم جان افراد و خانواده ها را نجات دهید باید به شما پیشنهاد میکنیم تا شرکت تولیدی ماسک را به ثبت برسانید. ثبت شرکت تولید ماسک تنفسی در قالب های مختلفی قابل انجام می باشد، که این قالب ها ثبت شرکت با مسئولیت محدود و ثبت شرکت سهامی خاص می باشند. این بستگی به شرایط و نوع فعالیت شما دارد که کدام را انتخاب می کنید. شرکت تولید ماسک تنفسی که لازم است در موضوع فعالیت آن به عبارت تولیدی اشاره گردد در دو قالب شرکت با مسئولیت محدود و شرکت سهامی قابل ثبت می باشد، که شرایط و مدارک تاسیس تولیدی ماسک در قالب های مختلف را برای شما بیان می کنیم.

 

ثبت شرکت تولید ماسک تنفسی مسئولیت محدود

ثبت شرکت با مسئولیت محدود یک گزینه مناسب برای افرادی که قصد تاسیس و ثبت شرکت تولید ماسک تنفسی بهداشتی دارند می باشد. شرایط ثبت شرکت با مسئولیت محدود بسیار طولانی و زیاد می باشند که آن را در مقاله ای جدا برای شنا آماده کرده ایم که اگر تمایل داشته باشید می توانید آن را مطالعه کنید. ثبت شرکت مسئولیت محدود به ساده ترین روش از بهترین مقالات ثبتی ماست که مطالعه ی آن را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

مدارک ثبت شرکت تولید ماسک تنفسی مسئولیت محدود

  1. دو برگ امضاء شده از تقاضانامه شرکت
  2. دو برگ امضاء شده از شرکتنامه شرکت
  3. دو نسخه امضاء شده از اساسنامه شرکت
  4. کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی کلیه شرکاء
  5. اصل مجوز صادره از مرجع صلاحیتدار (در صورت مجوزی بودن موضوع شرکت)
  6. دو نسخه امضاء شده از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت و صورتجلسه هیئت مدیره
  7. اصل وکالتنامه وکیل دادگستری (اگر تصمیم دارید که از طرف شما وکیل دادگستری به اداره ثبت شرکت ها مراجعه نماید)
  8. تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و نداشتن محدودیت های قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همچنین قبول سمت در هیئت مدیره شرکت.

ثبت یک شرکت که مجاز به تولید ماسک تنفسی می باشد در قالب شرکت مسئولیت محدود، ملزم به حضور حداقل دو عضو است.

 

ثبت شرکت تولید ماسک تنفسی سهامی خاص

شرکت های سهامی خاص از نوع شرکت های سهامی می باشند که دو نوع دارند. شرکت سهامی خاص، شرکت بازرگانی است که تمام سرمایه‌ی آن به طور کامل توسط مؤسسین، بدست می آید و سرمایه‌ی آن به سهام، تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام، ‌محدود به مبلغ سهام آنهاست. تعداد سهام‌داران نباید از سه نفر کمتر باشد و عنوان «‌شرکت سهامی خاص»‌ باید قبل و بعد از نام شرکت، در تمامی مدارک ذکر شود.

 

تمامی تعرفه ها و هزینه ثبت شرکت را در مقاله ای برای شما بیان کرده ایم، تا متقاضیان به این تعرفه ها دسترسی داشته باشند و بتوانند این هزینه هارا مدیریت کنند؛ ولی لازم به ذکر است که معیار های زیادی در تعیین هزینه ثبت شرکت دخیل است مثلا اگر شرکت تان کوچک باشد، هزینه روزنامه رسمی یک قیمت است، اگر شرکت تان بزرگ باشد ، هزینه روزنامه رسمی گران تر خواهد شد. نه تنها روزنامه رسمی بلکه هزینه های دیگر نظیر وکیل، آگهی های ثبتی، واریزی های قانونی و … نیز نسب به نوع شرکت، تعداد اعضا، موضوعات شرکت و … متغیر و متفاوت خواهد بود.

 

مدارک ثبت شرکت تولید ماسک تنفسی سهامی خاص

  1. دو برگ امضاء شده از اظهارنامه شرکت
  2. دو نسخه امضاء شده از اساسنامه شرکت
  3. کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی کلیه سهامداران و بازرسین شرکت
  4. اصل مجوز صادره از مرجع صلاحیتدار (در صورت مجوزی بودن موضوع شرکت)
  5. دو نسخه امضاء شده از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت و صورتجلسه هیئت مدیره
  6. اصل وکالتنامه وکیل دادگستری (اگر تصمیم دارید که از طرف شما وکیل دادگستری به اداره ثبت شرکت ها مراجعه نماید)
  7. اصل فیش بانکی و اصل گواهی بانک مبنی بر افتتاح حساب بانکی بنام شرکت در شرف تاسیس و سپرده گذاری حداقل ۳۵% از سرمایه شرکت در حساب مذکور
  8. تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره و بازرسین شرکت مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و نداشتن محدودیت های قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همچنین قبول سمت در هیئت مدیره شرکت و سمت بازرسین شرکت.

ثبت یک شرکت که مجاز به تولید ماسک تنفسی می باشد در قالب شرکت سهامی خاص ملزم به حضور حداقل سه عضو و دو بازرس است. همچنین سرمایه‌ی اعتباری مورد نیاز برای ثبت و تاسیس شرکت سهامی خاص تولید ماسک تنفسی و دستکش بهداشتی یک میلیون ریال است که ۳۵ درصد آن باید در حساب شرکت قرار بگیرد.

 

آمار نشان داده که 86% از افرادی که قصد ثبت شرکت را دارند در اواسط این مسیر، به علت پیچیده بودن آن دست از کار می‌کشند. ثبت شرکت یکی از مسائل ثبتی است که برای یک متخصص امور ثبتی کار ساده ای می‌باشد. به شما پیشنهاد می‌کنیم با مطالعه مقاله ثبت شرکت به یک متخصص امور ثبت شرکت تبدیل شوید و ثبت آنلاین شرکت را به خوبی پیش برید. در ضمن لازم به ذکر است که در این مسیر، آگاه ثبت همواره با مشاوره رایگان تلفنی کنار شما خواهد بود.

 

با توجه به اینکه این محصولات در دسته بندی محصولات و تجهیزات پزشکی قرار دارند و ارتباط مستقیم با تامین سلامت افراد جامعه دارند می بایست زمان دریافت مجوزهای مربوطه از مراجع مربوطه را نیز در نظر گرفت البته این سازمان ها در حال حاضر مجوز کالاهای مورد نیاز جامعه را برای مراکز که صلاحیت های لازم را داشته باشند در کمترین زمان ممکن صادر خواهند نمود. همچنین ثبت شرکت نیز نیازمند صرف زمان می باشد که در حالت عادی حدودا سی روز در نظر گرفته می شود. البته شما می توانید با تماس با کارشناسان مجموعه آگاه ثبت از خدمات ویژه ما جهت ثبت این نوع شرکت در کمترین زمان و بهترین کیفیت بهره مند گردید .خدمات ثبت شرکت آنلاین آگاه خدمتی است که توسط موسسه حقوقی آگاه که یکی از معتبرترین سایت های ثبتی کشور است، در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد.

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…