ثبت شرکت تجهیزات آزمایشگاهی

 

شرکت تجهیزات آزمایشگاهی و ثبت آن، با اهداف تولید، صادرات و واردات لوازم مربوط با آزمایشگاه های مختلف در سرتاسر ایران، لازمه بررسی موارد و شرایط خاص خود را دارد که در این مقاله از آگاه ثبت  به آن می پردازیم.

ثبت شرکت آزمایشگاهی یکی از راه های کسب در آمد بصورت ریالی و دلاری می باشد که از طریق ارتباط با سایر بخش ها مانند : پزشک ها، داروسازان و مهندسین پزشکی فراهم می شود. مدارک و شرایط خاصی برای این امر در نظر گرفته شده است که با تهیه آن ها، فعالیت شما بصورت رسمی و قانونی می تواند آغاز شود.

شرکت تجهیزات آزمایشگاهی چیست؟

 

امروزه گذر بسیاری از افراد جامعه در تمامی شهر ها و کشور ها، به آزمایشگاه ها می افتد و یک آزمایشگاه با کیفیت و استاندارد نیاز مند تجهیزات مناسب و اصولی می باشد. در همین حال بسیاری از افراد تصمیم می گیرند تا با برنامه ریزی دقیق، اقدام به تهیه این لوازم با ثبت شرکت بصورت قانونی، فعالیت خود را آغاز کنند.از همین رو باید برای ثبت این نوع شرکت، ابتدا موضوع خود را مشخص کرده و یکی از شرکت های : ثبت شرکت سهامی خاص ، ثبت شرکت سهامی عام ، با مسئولیت محدود و … را انتخاب کنید تا مراحل اداری و حقوقی شما آغاز شود.

حوزه کاری شرکت های تجهیزات آزمایشگاهی

 

همانطور که اشاره شد، فعالیت این سبک از شرکتها در ایران و خارج از کشور، در زمینه تولید، پخش و تهیه لوازم آزمایشگاهی می باشد و اگر به طور ریز تری بخواهیم اشاره کنیم، مواردی مثل:

  • صادرات و واردات تجهیزات آزمایشگاهی
  • همکاری بصورت قانونی با عقد قرارداد با افراد حقیقی یا حقوقی یا سایر سازمان ها
  • اعطای نمایندگی فروش به افراد
  • ساخت لوازم مورد نیاز بر اساس طرح های ارائه شده
  • خدمات بازاریابی در داخل یا خارج از کشور ایران

را می توان در نظر داشت.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت تجهیزات آزمایشگاهی

 

شرکت هایی که با حوزه کاری در زمینه بهداشت و تجهیزات آزمایشگاهی قصد ثبت شدن دارند، به دلیل اهمیت بالایی که حوزه کاری آنها دارد و در ارتباط بودن با جان انسان ها، نیازمند فعالیت بصورت دقیق و منظم طبق اصول می باشند و با وزارت هایی مثل: وزارت بهداشت و کار در ارتباط می باشند. از همین رو مدارک و شرایطی برای این گروه شرکت ها در نظر گرفته شده است که به آنها می پردازیم:

  1. ارائه تصویر کارت ملی و شناسنامه افرادی که اقدام به تاسیس شرکت کرده باشند
  2. تهیه اساس نامه، اظهار نامه و صورت جلسه شرکت
  3. تهیه گواهی ها مرتبط با نوع شرکت

برای مشاهده لیست قیمت و اطلاعات کامل هزینه ثبت شرکت کلیک کنید.

شرایط لازم برای ثبت شرکت آزمایشگاهی

 

  • حضور 3 نفر به عنوان سهام دار و 2 بازرس در شرکت های با سهامی خاص
  • حضور 5 نفر سهام دار به همراه 2 بازرس در شرکت های سهامی عام
  • تهیه حداقل میزان سرمایه برای ثبت شرکت آزمایشگاهی یعنی 100 هزار تومان
  • تهیه مکان مناسب و آدرس برای شرکت
  • تهیه و تنظیم اوراق و اسناد معتبر با حوزه فعالیت

تعدادی از مدارکی می باشد که برای این امر مورد نیاز است. پس از آن شما می توانید با مراجعه به یک موسسه حقوقی، بصورت حضوری یا آنلاین اقدام به ثبت شرکت آزمایشگاهی کنید و بر اساس زمان های معین، منتظر طی شدن روال قانونی و حقوقی خود بمانید.

جمع بندی

  • ثبت شرکت تجهیزات آزمایشگاهی در ایران در مدت زمان های نسبتا مناسبی صورت می گیرد و هزینه آن بر اساس پارامتر های مختلف، متغییر می باشد. برای این امر شما می توانید بصورت شخصی یا با کمک یک موسسه یا یک وکیل متخصص، کلیه مراحل را گذرانده و در سریع ترین زمان به نتیجه خود برسید.

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین آگاه ثبت در ارتباط باشید.

بسته به نوع شرکتی که شما قصد ثبت کردن دارید، قیمت و هزینه آن از 100 هزار تومان آغاز می شود.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…