Skip to content
آگاه ثبت » وبلاگ و مقالات » مقالات ثبت شرکت » ثبت شرکت بازاریابی

ثبت شرکت بازاریابی

طریقه ثبت شرکت بازاریابی

شرکت بازریابی و مراحل ثبت آن، با توجه با ضروری بودن داشتن مجوز های لازم برای فعالیت، یکی از مهم ترین مراحلیست که کاربران آگاه ثبت پیش از تاسیس شرکت تجاری خود در این حوزه، باید از آن اطلاع کافی داشته باشند. شرکت های بازاریابی برای تاسیس و ثبت در کشور ایران، به منظور فعالیت قانونی نیازمند فراهم کردن مدارک و شرایط خاص آن هستند، پس بهتر است تا پایان این مقاله را مطالعه کرده و از هزینه ثبت شرکت ، مدارک مورد نیاز و مراحل آن مطلع شوید.

بازاریابی چیست؟

فعالیت بازاریابی که امروزه به عنوان یک شغل در سر تا سر دنیا شناخته می شود، در راستای ارتباط خریدار با فروشنده صورت می گیرد و از نتیجه خرید، به کسب سود و در آمد می پردازد. این فعالیت را می توان بصورت شخصی یا در قالب یک شرکت تجاری انجام داد. ثبت شرکت بازاریابی می تواند در ابعاد بزرگتری باعث پیدا کردن نیاز های افراد و برطرف کردن آن ها در حوزه های مختلف شود و طبیعتا به درآمد و سود سازی بیشتری منجر خواهد شد.

شرکت هایی که در این حوزه فعالیت می کنند، بهتر است تا با اصول و قوانینی که در این حوزه وجود دارد، آشنا شوند.

ثبت شرکت بازاریابی در ایران

تاسیس و ثبت شرکت تجاری بازاریابی در حوزه ایران، به مجموعه ای از اقدامات حقوقی گفته می شود که پس از انجام دادن آنها، می توان فعالیت های خود را در این زمینه کاری، به شکل کاملا قانونی و رسمی آغاز کرد. بر اساس ابلاغیه های وزارت بازرگانی، تمامی افرادی که قصد تاسیس شرکت در این زمینه را دارند، پیش از هر کاری باید مسیر قانونی آن را طی کنند. آگاه ثبت با تجربه ثبت این نوع شرکت ها در زمینه های مختلف، می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت بازاریابی

ثبت شرکت بازاریابی چه مدارکی لازم دارد

برای ثبت و تاسیس این نوع شرکتها باید فرد درخواست کننده از نظر تحصیلی دارای مدرک حداقل لیسانس به عنوان فرد و عضو هیئت مدیره باشد. در ادامه باید به منظور دریافت مجوز های لازم، یک درخواست بصورت کتبی نوشته تا از طریق اداره اصناف آن را پیگیری کرد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکتهای بازاریابی شبکه ای

شرکت بازاریابی شبکه ای

پیش از بررسی مدارک این نوع شرکتها باید در نظر داشت که فعالیت آنها همانطور که از نامشان مشخص است، بر اساس زیر شاخه و عضو گیری می باشد. واژه ای تکراری که سالهاست در ایران نظیر شرکت های بیز، بادران و …. شنیده ایم. سیستم کاری آنها نیز به این شکل است که شما سعی می کنید با شبکه بندی کردن افراد، هم خریدار و هم فروشنده را در مسیر رسیدن به اهداف خود قرار دهید و کسب سود افراد به کسب سود شما نیز کمک خواهد کرد.

  • ارائه فرم اطلاعات افراد تاسیس کننده شرکت بازاریابی
  • ارائه و تکمیل فرم مربط با نحوه و طرح پرداخت حقوق افراد بازاریاب
  • بررسی مدارک و فرم های مرتبط با امور مالی شرکت
  • تهیه مجوز های مرتبط با کالا و خدماتی که قصد بازاریابی آن را دارید.
  • گواهی عدم سوء پیشینه کیفری

انواع شرکت های قابل ثبت

شرکتهای بازاریابی

ثبت شرکت با سهامی خاص، سهامی عام، با مسئولیت محدود، تعاونی و تضامنی انواع شرکتهای بازاریابی قابل ثبت می باشند که می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق شماره تماس های درج شده یا فرم های وبسایت آگاه ثبت با ما در ارتباط باشید.

جمع بندی

شرکت های بازاریابی امروزه به دلیل افزایش فروشنده و خریدار، نقش مهمی در خرید و فروش محصولات و خدمات دارند. از این رو اگر قصد تاسیس این نوع شرکتهای تجاری را دارید، بهتر است توسط یک موسسه حقوقی معتبر اقدام به بررسی و پیگیری مراحل اداری خود کنید تا در سریع ترین زمان و با بهترین قیمت، به فعالیت خود بپردازید.

شرکت بازاریابی و بازاریاب چیست؟

فعالیت عمده این شرکتها در ارتباط بین خریدار و فروشنده ( به عنوان واسط ) خلاصه می شود.

هزینه ثبت شرکت بازاریابی چقدر است؟

برای محاسبه نرخ دقیق بهتر است تا با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *