ثبت شرکت آنلاین در تهران

نحوه ثبت شرکت آنلاین در تهران

ثبت شرکت راهی مناسب برای پیشبرد اهداف مدنظر شما در زمینه کسب مزیت‌های مالی و شغلی مختلف محسوب می‌شود. پیش از این برای ثبت شرکت نیاز به صرف زمان و انرژی زیاد و رفت و آمد به اداره‌ها و نهادهای مربوطه بود. اما امروزه با پیشرفت فناوری این مسئله تا حد زیادی حل شده است و افراد به راحتی می‌توانند تنها با یک دستگاه کامپیوتر و یک اشتراک اینترنت، همه مراحل مربوط به ثبت شرکت آنلاین در تهران و دیگر شهرها را انجام دهند. در این مقاله به چگونگی انجام این کار خواهیم پرداخت. برای ثبت شرکت آنلاین در تهران باید ابتدا از این مسئله که شرایط انجام این کار را به طور کامل دارید، اطمینان پیدا کنید.

پس از آن باید به دنبال تهیه مدارک مورد نیاز برای این منظور باشید تا وقتی زمان بارگذاری مدارک فرا رسید، نقصی در مدارک شما وجود نداشته باشد. چرا که وجود نقص در مدارک و برگه‌های مورد نیاز برای ثبت شرکت اینترنتی در پایتخت ایران، باعث ایجاد وقفه در کار شما خواهد شد و این مسئله به روند کار شما لطمه خواهد زد. در عین حال مطمئن شوید که انجام امور مربوط به ثبت درخواست خود و نحوه کار با سایت‌ مربوط به اداره ثبت شرکت آنلاین را به خوبی فرا گرفته‌اید. چرا که در صورت عدم آگاهی صحیح از روند کار، در زمان ثبت شرکت آنلاین در تهران، با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد

مدارک ثبت شرکت آنلاین در استان تهران

در صورتی که قصد دارید شرکت خود را به صورت شرکت سهامی عام، سهامی خاص یا سایر انواع شرکت‌ها به صورت آنلاین ثبت کنید، نیاز به ارائه مدارک دارید. مدارک ثبت شرکت اینترنتی در تهران به شرح زیر است:

مدارک ثبت شرکت آنلاین در تهران

  • اساس‌نامه شرکت در دو نسخه که باید به امضای همه اعضا رسیده باشد.
  • اظهارنامه شرکت در دو نسخه که به امضای همه اعضا رسیده باشد.
  • صورت‌جلسه مجمع عمومی موسسین در دو نسخه که همه اعضا آن را امضا کرده باشند.
  • صورت‌جلسه هیئت مدیره در دو نسخه که همه اعضا آن را امضا کرده باشند.
  • آگهی مربوط به دعوت مجمع موسسین
  • فتوکپی شناسنامه همه اعضای اصلی شرکت
  • رسید بانکی مربوط به واریز دست‌کم 35 % از سرمایه شرکت در یک حساب بانکی مشخص
  • ارائه مجوز اخذ شده از نهادهای قانونی

هزینه ثبت شرکت آنلاین در تهران

هزینه ثبت شرکت آنلاین در تهران

به طور قطع هزینه ثبت شرکت آنلاین در شهر تهران بسیار پایین‌تر از ثبت شرکت به صورت حضوری خواهد بود. چرا که در وهله اول هزینه رفت و آمد شما به طور کامل حذف خواهد شد. در عین حال شما نیازی به پرداخت هزینه‌های مختلف برای کپی کردن مدارک ندارید، زیرا به راحتی می‌توانید با اسکن مدارک خود یا با عکس گرفتن از آن‌ها با استفاده از گوشی همراه خود، تصویر مدارک را در قسمت مربوطه در سایت اداره ثبت شرکت قرار دهید و بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی، همه مدارک را به آسانی بارگذاری کنید.

بنابراین هزینه ثبت شرکت در پایتخت ایران که در شیوه حضوری حدود سه میلیون تومان خواهد بود، برای افرادی که به شیوه آنلاین اقدام به این کار می‌کنند، به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت. در عین حال شما این نکته را هم باید مدنظر قرار دهید که فقط در صورتی می‌توانید اقدام به ثبت شرکت آنلاین کنید که تسلط و آگاهی کافی نسبت به انجام کارهای اینترنتی داشته باشید. در غیر این صورت مجبور خواهید بود به کافی‌نت مراجعه کنید و هزینه اضافی بابت انجام این کار توسط افراد دیگر بپردازید. در عین حال به طور کلی هزینه انجام این کار به صورت آنلاین بسیار کمتر از انجام کار به صورت مراجعه حضوری خواهد بود.

مدت زمان ثبت شرکت آنلاین در تهران

ثبت آنلاین شرکت در تهران

از آنجایی که شما همه مراحل مربوط به ثبت مدارک و ثبت درخواست خود را به صورت اینترنتی انجام می‌دهید و نیازی به حضور در اداره و گرفتن نوبت و انتظار برای پایان مراحل کاری افراد دیگر ندارید، بنابراین زمان مورد نیاز شما برای انجام کارهای مربوط به ثبت شرکت به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت. زمان مورد نیاز برای ثبت شرکت به صورت حضوری حدود بیست روز است، اما برای ثبت شرکت آنلاین نیازی به صرف این زمان نیست. چرا که بخش عمده‌ای از زمان شما صرف بردن مدارک و کپی گرفتن و موارد دیگر می‌شود. اما در شرایط ثبت شرکت به صورت آنلاین، این دردسرها برای شما از بین خواهد رفت.

آموزش ثبت شرکت آنلاین در تهران

انجام این کار به صورت اینترنتی در تهران مراحل چندان سختی ندارد، اما لازم است که شما روند انجام کار و نحوه استفاده از اینترنت و سایت‌های اینترنتی را به طور کامل بلد باشید. در واقع شما باید از شیوه بارگذاری تصاویر مدارک، نحوه اسکن کردن، نحوه ورود به سایت و روش ثبت موارد خواسته شده اعم از اطلاعات هویتی خود و دیگر اعضای شرکت به طور کامل آگاه باشید. چرا که ارتکاب حتی یک اشتباه در ثبت مدارک و مسائل مورد نیاز در سامانه اداره ثبت شرکت، باعث می‌‌شود کار شما به تعویق بیفتد و دردسرهای زیادی نیز برای شما ایجاد شود.

در عین حال شما باید از قوانین مربوط به بارگذاری مدارک آگاه باشید و هر مدرک را به صورت دقیق و خوانا و با تصویر شفاف و قابل رویت در سایت مربوطه بارگذاری کنید. ثبت هر مدرک به صورت ناخوانا یا تصاویر تار باعث می‌شود رسیدگی به درخواست شما با تاخیر صورت گیرد و به این ترتیب در کار شما وقفه ایجاد شود. در واقع مدارک به صورت دقیق از سوی کارشناسان بررسی می‌شود و هر مدرکی که خوانا نباشد، به عنوان مدرک ناقص تلقی و رد می‌شود. بنابراین در هنگام بارگذاری مدارک، به این موضوع توجه ویژه داشته باشید.

انواع شرکت های قابل ثبت در تهران بصورت آنلاین

شرکتهای قابل ثبت در تهران

شرکت‌های قابل ثبت در تهران انواع مختلفی دارند که شما با توجه به شرایط مالی، تعداد اعضای شرکت و هدف خود از تاسیس شرکت، یکی از این انواع را انتخاب خواهید کرد. به طور کلی سه نوع شرکت وجود دارد که شامل شرکت سهامی عام، شرکت سهامی خاص و شرکت با مسئولیت محدود می‌شود.

ثبت شرکت سهامی خاص در تهران بصورت اینترنتی

برای ثبت شرکت سهامی خاص ، هر یک از اعضای شرکت سهم مشخصی از سرمایه و سهام شرکت را در اختیار خواهند داشت که این سهم در اساس‌نامه شرکت به صورت دقیق مشخص شده است.

ثبت شرکت سهامی عام آنلاین در تهران

به منظور ثبت شرکت سهامی عام، غیر از اعضای اصلی شرکت افراد دیگری نیز می‌توانند در آن سهم داشته باشند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

ثبت شرکت مسئولیت محدود بصورت آنلاین در تهران

در فرآیند ثبت شرکت با مسئولیت محدود نیز سهم اعضای شرکت مختلف است و برخی سهم کمتر و برخی سهم بیشتری دارند و در عین حال تعداد اعضای شرکت نیز محدود است.

در واقع به طور کلی شرایط مالی، تعداد اعضا و هدف افراد از تاسیس شرکت و همچنین نوع فعالیت شرکت ثبت شده، تاثیر زیادی در انتخاب نوع آن شرکت دارد، که شما در زمان تصمیم‌گیری برای انجام این کار باید این مسائل را مدنظر خود قرار دهید. در عین حال شما می‌توانید با اطلاع کافی از همه قوانین و شرایط مربوط به تاسیس شرکت، یکی از انواع شرکت را با توجه به شرایط خود انتخاب و نسبت به ثبت آن اقدام کنید.

ثبت شرکت در تهران توسط سامانه آگاه ثبت

در پایان باید اشاره شود که شما انتخاب روند ثبت شرکت به صورت آنلاین، دیگر کار پرزحمت و طاقت‌فرسایی در این زمینه در پیش رو نخواهید داشت و همچنین مجبور نخواهید بود به موسسه‌های غیر دولتی ثبت شرکت برای انجام امور خود مراجعه کنید. شما فقط نیاز دارید که مدارک مطرح شده در این مقاله را تهیه کنید، سپس نسبت به ورود به سایت و انجام مراحل مختلف ثبت درخواست و بارگذاری مدارک اقدام کنید. سامانه آگاه ثبت در این زمینه آمادگی دارد کمک‌ها‌ و راهنمایی‌های لازم را به شما به طور دقیق و مطلوبی ارائه دهد تا شما بتوانید به راحتی نسبت به ثبت شرکت اینترنتی در تهران اقدام کنید.

هزینه ثبت شرکت آنلاین در تهران چقدر است؟

این هزینه به نسبت ثبت شرکت بصورت حضوری بسیار اقتصادی تر می باشد و بر اساس نوع شرکت و نحوه پیگیری مراحل تعیین می شود. برای اطلاع دقیق از قیمتها با ما در تماس باشید.

آیا می توان صفر تا صد مراحل تاسیس شرکت در تهران را بصورت اینترنتی انجام داد؟

بله کافیست فرم درج شده در این صفحه را تکمیل کرده تا در سریع ترین زمان پیگیری مراحل شما بصورت آنلاین انجام شود.

برای ثبت کردن و دریافت مجوز شرکت در تهران کافیست فرم را ارسال کنید تا با شما تماس بگیریم!

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…