ثبت شرکت آنلاین در اصفهان

نحوه ثبت شرکت غیر حضوری در استان اصفهان

اصفهان پس از تهران و مشهد، سومین شهر بزرگ و پرجمعیت در کشور ما است و به نوعی پایتخت فرهنگی کشور محسوب می‌شود. حضور در این شهر و انجام فعالیت‌های تجاری و بازرگانی در آن سود چشمگیری را نصیب افراد مختلف می‌کند. بنابراین افراد بسیاری راغب هستند که نسبت به ثبت شرکت در این شهر اقدام کنند. اما از آنجایی که رفت و آمد به اصفهان از شهرهای مختلف ممکن است طولانی و زمان‌بر باشد، بنابراین بهتر است در این زمینه از طریق اینترنت اقدام شود. ما در این مقاله به بررسی نحوه ثبت شرکت آنلاین در اصفهان خواهیم پرداخت

مزایای ثبت شرکت اینترنتی در شهر اصفهان

درخواست ثبت شرکت در اصفهان به صورت اینترنتی

ثبت شرکت اینترنتی در اصفهان مزایای زیادی دارد. از جمله اینکه در هزینه‌های شما به میزان قابل توجهی صرفه‌جویی خواهد شد، و اینکه شما اگر در یکی از شهرهای اطراف یا استان‌های همجوار ساکن باشید، نیازی به رفت و آمد هر روزه به این شهر ندارید و به راحتی می‌توانید در منزل خود و بدون نیاز به خروج از خانه، همه فعالیت‌های مربوط به ثبت شرکت آنلاین در اصفهان را به راحتی انجام دهید. تنها کاری که نیاز است قبل از شروع کار توسط شما انجام شود، تهیه مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت و سپس بارگذاری آن در سایت مربوطه است. مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت آنلاین در اصفهان به شرح زیر است:

مدارک ثبت شرکت آنلاین در اصفهان

مدارم لازم برای ثبت شرکت در اصفهان

در صورتی که خود شما شخصا قصد دارید شرکتی در استان اصفهان تاسیس کنید و در این زمینه قصد کمک گرفتن از موسسات و نهادهای دیگر را ندارید، باید نحوه انجام این کار و فرآیند آن از طریق اینترنت را فرا بگیرید. در واقع تمام مراحل انجام کار اعم از بارگذاری مدارک و ثبت اطلاعات هویتی و دیگر موارد قرار است از طریق آنلاین انجام شود. همچنین برگه‌های مربوط به مدارک ثبت شرکت باید به صورت اینترنتی بارگذاری شوند. مدارک مورد نیاز برای انجام این کار به شرح زیر است:

  • تصویر شناسنامه و کارت ملی تمامی اعضای شرکت
  • عدم داشتن سوءپیشینه (در این مورد ضرورتی ندارد که گواهی سوءپیشینه دریافت کنید، چرا که سامانه به گونه‌ای تنظیم شده است که اگر فرد دارای محکومیت قضایی باشد، سامانه خطا اعلام خواهد کرد(
  • هر یک از اعضای شرکت باید یک خط تلفن همراه به نام خود داشته باشند
  • تنظیم و ارائه صورت‌جلسه مجمع عمومی و هیئت مدیره ( این کار به منظور تعیین سمت‌ و جایگاه اعضای شرکت و میزان سهام هر یک از اعضا انجام می‌شود)
  • اساسنامه شرکت به صورت تنظیم شده که به امضای همه اعضا رسیده باشد
  • شرکتنامه و تقاضانامه شرکت که همه اعضا آن را امضا کرده باشند( اظهارنامه فقط برای شرکت‌های سهامی الزامی است)

اما اگر قصد دارید انجام این کار را به افراد یا نهادهای دیگر بسپارید و خود امکان انجام آن را ندارید، صرفا باید تصویر شناسنامه و کارت ملی خود را برای آن موسسه مربوطه ارسال کنید تا وی سایر موارد مربوط به تنظیم اوراق برای ثبت شرکت آنلاین را انجام دهد.

هزینه ثبت شرکت آنلاین در اصفهان

هزینه های ثبت شرکت به صورت آنلاین در اصفهان

با توجه به تقسیمات استان اصفهان و و با وجود اینکه این استان دارای بیست و چهار شهرستان مختلف است، شاید اینطور تصور شود که قوانین و هزینه‌های مربوط به ثبت شرکت آنلاین در شهرهای مختلف استان با هم متفاوت است. اما اینگونه نیست. در واقع شرایط مربوط به ثبت شرکت آنلاین در تمامی شهرستان‌های این استان دقیقا یکسان است و هزینه آن نیز تفاوتی در شهرهای مختلف ندارد.

به طور کلی هزینه ثبت شرکت در اصفهان حدود 1میلیون و پانصد هزار تا دو میلیون تومان است، البته این هزینه مربوط به ثبت شرکت به صورت حضوری است. در حالی که ثبت شرکت به صورت آنلاین هزینه بسیار پایین‌تری دارد و هزینه‌های مربوط به کپی مدارک و تهیه فرم و برخی موارد دیگر حذف می‌شود. در واقع شما با ثبت شرکت به صورت آنلاین از یک سو دیگر نیازی به رفت و آمد روزانه یا هفتگی به اداره ثبت شرکت و صرف هزینه برای آن ندارید، و از سوی دیگر این مسئله باعث می‌شود بخش عمده‌ای از هزینه‌های مربوط به ثبت شرکت به صورت حضوری، حذف شود.

مدت زمان ثبت شرکت آنلاین در اصفهان

در صورتی که نحوه ثبت شرکت آنلاین را به خوبی فرا نگرفته‌اید و نمی‌توانید این کار را شخصا انجام دهید، توصیه ما به شما این است که از موسسه آگاه ثبت در این زمینه کمک بگیرید. ما در موسسه خود همه موارد مربوط به کار با اینترنت و سایت‌های مخلتف اداری و دولتی را به طول کامل آموزش می‌دهیم. به گونه‌ای که پس از مدت کوتاهی شما می‌توانید به راحتی همه موارد مربوط به ثبت شرکت آنلاین در پایتخت فرهنگی ایران را خود انجام دهید. در عین حال می‌توانید در صورت تمایل کار مربوط به ثبت شرکت خود را به ما بسپارید و درباره انجام این کار در زمان مناسب و در شرایطی کاملا مطلوب، اطمینان کامل داشته باشید.

اما اگر قصد دارید خود این کار را انجام دهید، بدانید که یادگیری این کار چندان دشوار نیست، و شما صرفا با بررسی برخی مسائل و یادگیری نحوه باز کردن صفحات مختلف یک سایت به راحتی می‌توانید شیوه روند انجام کار را به صورت مناسبی فرا بگیرید. تنها کافی است نحوه بارگذاری تصاویر مختلف مربوط به مدارک شناسایی و اساسنامه شرکت و همچنین شیوه اسکن و موارد دیگر را به خوبی آموزش ببینید تا بتوانید به راحتی نسبت به ثبت شرکت آنلاین خود اقدام کنید. در صورتی که به طور دقیق از قوانین مربوط به انجام مراحل ثبت شرکت آگاهی کامل داشته باشید، می‌توانید به راحتی این کار را در سریع‌ترین زمان ممکن برای خود انجام دهید.

شرکت‌های قابل ثبت بصورت آنلاین در اصفهان

لیست شرکتهای قابل ثبت در اصفهان

شرکت‌های قابل ثبت در تهران انواع مختلفی دارند که شما با توجه به شرایط مالی، تعداد اعضای شرکت و هدف خود از تاسیس شرکت، یکی از این انواع را انتخاب خواهید کرد. به طور کلی سه نوع شرکت وجود دارد که شامل شرکت سهامی عام، شرکت سهامی خاص و شرکت با مسئولیت محدود می‌شود.

ثبت شرکت سهامی خاص در اصفهان

بر اساس قانون تجارت و ثبت شرکت‌ها، ثبت شرکت سهامی خاص نباید کمتر از سه عضو داشته باشد. و در عین حال سرمایه شرکت باید بر اساس سهم هر یک از افراد تعیین شده باشد.

ثبت شرکت سهامی عام در اصفهان

ثبت شرکت سهامی عام از جهات زیادی با شرکت سهامی خاص شباهت دارد. اما تفاوت عمده آن این است که افرادی غیر از اعضای شرکت نیز می‌توانند در این شرکت سهم داشته باشند. به گونه‌ای که اعضای اصلی شرکت این اجازه دارند که از نزدیکان خود برای سرمایه‌گذاری و یا مشارکت در سهام شرکت کمک بگیرند.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اصفهان

این نوع شرکت با سرمایه کمتری تاسیس می‌شود و تعداد اعضای آن نیز کمتر از شرکت‌های سهامی است. این شرکت برای افرادی مناسب است که سرمایه زیادی ندارند و اهداف بلند مدتی نیز برای شرکت خود در نظر نگرفته‌اند.

نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه شود این است که در ثبت اسم شرکت در اساسنامه‌ها و تمامی اسناد و آگهی‌های مربوط به شرکت، باید عنوان نوع شرکت مانند سهامی عام، سهامی خاص یا ثبت شرکت مسئولیت محدود درج شده باشد.

جمع بندی

به منظور تاسیس کمپانی و ثبت شرکت آنلاین در اصفهان، تهیه مدارک و فراهم کردن شرایط مورد نیاز، امری ضروری می باشد. به منظور این کار شما می توانید از طریق سامانه ثبت شرکت آگاه، کلیه فرآیند را بصورت آنلاین و اینترنتی پیگیری نمایید. با تکمیل فرم درج شده در این صفحه کارشناسان ما در سریع ترین بازه زمانی با شما تماس خواهند گرفت.

هزینه تاسیس شرکت های تجاری در اصفهان بصورت آنلاین چقدر است؟

ثبت شرکت در اصفهان بصورت اینترنتی، بسته به مجوز های مورد نیاز، تشکیل پرونده، هزینه حق الثبت و … تعیین می شود. برای اطلاع از تعرفه های روز به ما در تماس باشید.

آیا با درخواست ثبت شرکت آنلاین در اصفهان، نیاز به مراجعه حضوری به ادارات دولتی می باشد؟

خیر. با ثبت درخواست، کلیه فرآیند ها بصورت غیر حضوری پیگیری می شود.

برای ثبت کردن و دریافت مجوز شرکت در اصفهان کافیست فرم را ارسال کنید تا با شما تماس بگیریم!

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…