Skip to content
آگاه ثبت » وبلاگ و مقالات » مقالات ثبت برند » ثبت برند کلینیک زیبایی و لیزر با آسانترین روش

ثبت برند کلینیک زیبایی و لیزر با آسانترین روش

این روزها یکی از حوزه های پر درآمد که شاهد فعالیت افراد بسیار زیادی در آن هستیم فعالیت و ایجاد کسب و کار با محوریت کلینیک های زیبایی و لیزر است. در این بین یکی از سوالات بسیار مهمی که مطرح می شود این است که به منظور ثبت برند زیبایی و لیزر باید چه مراحل را طی کرد و چه گام هایی را برداشت تا به این هدف دست پیدا کرد؟ در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با مزایا انجام این فرآیند آشنا کرده و بیان کنیم که به منظور ثبت کلینیک زیبایی و لیزر خود باید چه گام هایی را بردارید. پس با ما همراه باشید تا به بررسی این مسئله بسیار مهم پرداخته و در رابطه با آن صحبت کنیم.

ثبت کلینیک زیبایی و لیزر چه مدارکی لازم دارد؟

 

در راستای ثبت کلینیک زیبایی و لیزر لازم است تا مدارک مختلفی را جمع آوری کرده و این مدارک را به مراجع مربوطه ارائه دهید. اگر بخواهیم شما را با مدارک ثبت برند و مستندات آشنا کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تصویر کارت ملی و شناسنامه شخص
  • تصویر آخرین روزنامه تغییرات و روزنامه تاسیس برای شخص حقوقی
  • نشانی و کد پستی
  • تلفن ثابت و تلفن همراه
  • حداقل یک میلیون ریال سرمایه
  • تعیین میزان سهم الشرکه هر یک از سهام داران
  • تعیین وضعیت حق امضا
  • دو نسخه تقاضا نامه
  • دو نسخه صورت جلسه
  • دو نسخه اساسنامه

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر شما اقدام به ثبت برند کلینیک زیبایی و لیزر خود کرده و قصد دارید تا این فرایند را به راحتی انجام دهید لازم است تا تمامی این مدارک را به صورت کامل جمع آوری کنید.

عدم ارائه هر یک از این مستندات می تواند شما را با مشکلات مختلفی مواجه کند و می تواند کل فرآیند ثبت برند کلینیک زیبایی شما را با مشکلات گوناگونی مواجه کند. به همین دلیل پیشنهاد می دهیم تا پیش از آن که بخواهید مراحل مربوط به ثبت برند را طی کنید، این مدارک را به صورت کامل جمع آوری کرده و آن ها را به مراجع مربوطه ارائه دهید.

مراحل ثبت برند کلینیک زیبایی و لیزر

 

افرادی که قصد دارند تا اقدام به ثبت برند کلینیک زیبایی و لیزر کنند، یکی از سوالات مهمی که همواره مطرح می کنند این است که مراحل انجام این فرایند چگونه بوده و به چه نحوی می توان در سریع ترین زمان ممکن گام های آن را طی کرد. در همین راستا اگر بخواهیم شما را با مراحل ثبت کلینیک زیبایی آشنا کنیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تنظیم اوراق موسسه
  2. ارسال الکترونیکی مدارک و اخذ تایید نام از مراجع مربوطه
  3. تایید نام و محتویات پرونده توسط مراجع مربوطه
  4. ارسال مدارک
  5. صدور پیش نویس و اوراق با مهر ثبت شرکت ها، آگهی ثبت شرکت
  6. صدور روزنامه رسمی
  7. صدور روزنامه کثیرالانتشار

شما با طی کردن این مراحل قادر خواهید بود تا به راحتی کلینیک زیبایی خود را به ثبت رسانده و از مزایای آن بهره مند شوید.

راهنمای ثبت برند کلینیک زیبایی و لیزر

 

پس از آن که شما را با مراحل ثبت نام کلینیک زیبایی آشنا کرده و در رابطه با مدارک مورد نیاز به منظور انجام این فرآیند توضیحات کاملی را ارائه کردیم، یکی از موضوعات بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که مجوزهای بدست آمده برای ثبت برند کلینیک زیبایی دارای قوانین و شرایط خاصی هستند.

در همین راستا باید گفت که گواهی ثبت صادر شده برای کلینیک شما کارکرد درمانی نخواهد داشت و تنها برای ارائه خدمات آرایشی، پوست، مو و زیبایی است.

به همین دلیل نمی توانید پس از اخذ مجوزهای لازم برای متقاضیان خود دارو تجویز کنید. همچنین به منظور طی کردن مراحل ثبت کلینیک لازم است تا اقدام به انتخاب نام برای کلینیک خود کنید. عدم توجه به این مسئله می تواند برندینگ کسب و کار شما را با مشکلات مختلفی مواجه کند. به منظور انتخاب نام نیز لازم است تا آخرین قوانین و مقررات این حوزه را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده تا در نهایت بتوانید یک نام مناسب برای کلینیک خود انتخاب کنید .

موضوع دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که پس از انتخاب نام برای ثبت برند لازم است تا حتماً آن نام را استعلام گرفته و از مورد قبول بودن آن توسط مراجع مربوطه مطمئن شوید، چرا که ممکن است اسم انتخابی شما برای کلینیک زیبایی مورد تایید قرار نگیرد و همین مسئله می تواند کل فرایند ثبت برند شما را با چالش و مشکلات اساسی مواجه کند.

بهترین و سریع ترین روش برای ثبت برند کلینیک زیبایی

 

پس از این که شما را با مهم ترین اطلاعاتی که به منظور ثبت برند باید توجه داشته باشید آشنا کردیم، ممکن است این سوال مهم برای شما مطرح شود که چگونه می توان این مراحل و گام هایی را در سریع ترین زمان ممکن طی کرد و به راحتی اقدام به ثبت برند کلینیک زیبایی نمود؟

به منظور بررسی این مساله بسیار مهم باید گفت که امروزه موسساتی گوناگونی در زمینه ثبت برند فعالیت می کنند و همین مسئله باعث شده تا افرادی که به دنبال ثبت برند هستند، بتوانند به سراغ این موسسات رفته و از آن ها کمک بگیرند.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که این موسسات حقوقی دارای نیروهای متخصص در زمینه ثبت برند هستند و همین مسئله می تواند به شما کمک کند تا بدون هیچ مشکلی طی کردن مراحل ثبت برند را به این افراد سپرده و به راحتی برند خود را به ثبت رسانده و از مزایای داشتن کلینیک زیبایی و لیزر بهره مند شوید.

پیشنهاد ما این است که اگر وقت کافی برای طی کردن مراحل ثبت برند را نداشته و یا به دنبال یک روش سریع و آسان به منظور ثبت کردن برند کلینیک زیبایی و لیزر هستید، به سراغ این موسسات رفته و از این روش برای حل مشکل خود استفاده کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *