ثبت برند چینی

ثبت برند طروف چینی

به منظور ثبت برند چینی برای ظروف و وسایلی از این جنس، در این بخش از وبلاگ موسسه حقوقی آگاه ثبت، قصد داریم به نکاتی بپردازیم که حتما به آن ها نیاز خواهید داشت. مدارک مورد نیاز، هزینه ثبت برند ظروف چینی، بهترین روش برای سریع تر ثبت شدن نشان تجاری، مواردیست که بررسی می کنیم. ظروف چینی در کشور ایران و سایر کشور ها، طرفداران و مشتریان خود را دارد. از همین رو اگر بخواهید بصورت جدی در این زمینه فعالیت کنید، بهتر است تا یک برند یا نشان تجاری داشته باشید. این امر باعث می شود چهره ای ماندگار از محصولات و خدمات شما در ذهن مشتریان خود داشته باشید.

معرفی برند چینی

علامت یا نشان تجاری که برای شما، بصورت قانونی ثبت شود و در ازای آن کسب و کار شما دارای ارزش شود را برند چینی می نامند. شما می توانید از علامت تجاری خود بر روی سر برگ، محصولات خود، تابلوی دفتر، وبسایت و تمامی مکان هایی که باعث نمایش شما به کاربران می شود، استفاده کنید. آگاه ثبت می تواند برای شما برند چینی را با بهترین و ارزان ترین قیمت و در سریع ترین زمان، ثبت کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید بصورت 24 ساعته با مشاوران ما در ارتباط باشید.

مزایای ثبت برند چینی

مزیت ثبت برند چینی

داشتن یک نشان تجاری در زمینه های کاری شما، مثل ظروف چینی می تواند باعث افزایش ارزش کسب و کار شما و بیشتر شناخته شدن بین مردم شود. این امر باعث ایجاد یک حس و تصویر در ذهن مشتریان شما، نسبت به خدمات و محصولاتتان می شود. علاوه بر این با ثبت برند چینی، می توانید در قالب یک نشان تجاری، پیام خود را به سرعت به مشتریان خود رسانده و از نظر بازاریابی رشد و توسعه خوبی داشته باشید. همچنین در صورتی که بتوانید با ارائه محصولات خود با کیفیت بالا عمل کنید، برند شما یک حس وفاداری و اعتماد در بین کاربران ایجاد می کند که بسیار ارزش مند است.

مدارک مورد نیاز ثبت برند چینی

ثبت برند چینی چه مدارکی لازم دارد

ثبت برند چینی نیاز به مدارک خاصی برای افراد حقیقی و حقوقی دارد که در این بخش به آن می پردازیم. به منظور ثبت نشان تجاری در این زمینه شما باید دو نسخه اظهارنامه را بصورت کامل تکمیل نمایید و مدارک شناسایی خود را نیز تحویل دهید. مدارک ثبت برند، برای افراد حقیقی و حقوقی تفاوت اندکی دارد، بصورتیکه برای افراد حقیقی نیاز به تهیه کارت ملی و کپی شناسنامه می باشد. در حالیکه فرد حقوقی باید کارت ملی کلیه افرادی که در شرکت دارای حق امضا می باشند را تهیه کرده و تصویر شناسنامه آنها را نیز به همراه داشته باشد. از طرفی دیگر ارائه آخرین نسخه از روزنامه رسمی شرکت نیز الزامیست.

سایر مدارک مورد نیاز ثبت برند چینی برای افراد حقوقی

  1. ارائه تصاویر گرافیکی در سایز 10 سانت در 10 سانت برای برند خود
  2. ارائه جواز تاسیس، پروانه ساخت یا بهره برداری، پروانه کسب
  3. تهیه مدارک مربوط به حق تقدم
  4. ارائه فیش و رسید های واریزی
  5. تهیه تصویر از تمام زوایای برند 3 بعدی

برای اطلاعات بیشتر به مقاله مدارک ثبت برند مراجعه کنید.

بهترین روش برای ثبت نشان تجاری طروف چینی

به منظور ثبت برند در حوزه وسایل و ظروف چینی می توان از دو روش استفاده کرد. روش اول بصورت کاملا شخصی می باشد که از نظر هزینه ثبت برند و قیمت تمام شده برای شما، اندکی اقتصادی تر می باشد. اما باید توجه داشته باشید در صورت عدم اطلاع و  آگاهی از قوانین و شرایط ثبت برند، می تواند باعث افزایش مدت زمان آن و همچنین هزینه تمام شده شما شود. برای این کار باید ابتدا اقدام به استعلام برند خود کرده تا از قبل توسط شخص دیگری ثبت نشده باشد. اگر شما مجاز به ثبت نشان تجاری با این مشخصات بودید، باید وارد سامانه مالکیت صنعتی شوید. در این سامانه شما باید مدارک خود را ارسال کنید و پس از تکمیل روند کاری، یک کد پیگیری به شما داده می شود که با استفاده از آن می توانید ادامه مراحل را پیگیری نمایید.

ثبت برند ظروف چینی توسط آگاه ثبت

طریقه ثبت برند چینی

موسسه حقوقی آگاه ثبت به دلیل داشتن کارشناسان حقوقی و مشاوران متخصص در این حوزه، می تواند برند دلخواه شما را از صفر تا صد پیگیری کرده و در صورت داشتن شرایط ثبت، آن را در سریع ترین زمان عملی کند. هزینه و تعرفه های ثبت برند نیز در آگاه ثبت بصورت کاملا اقتصادی در نظر گرفته شده و شما فقط کافیست با ما در تماس باشید و کلیه مراحل را به ما واگذار نمایید.

جمع بندی

ظروف و وسایل چینی در ایران، توسط بسیاری از افراد خرید و فروش می شود، در همین راستا بسیاری از تجار و مدیران شرکت ها قصد دارند تا با ثبت برند چینی، وارد حوزه رقابتی شوند. با داشتن نشان تجاری و فعالیت بر روی کیفیت محصولات خود، می توانید تعداد مشتریان خود را روز به روز افزایش داده و باعث شناخت بیشتر در بین مردم و حتی کشور های مختلف شوید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید بصورت 24 ساعته با کارشناسان آگاه ثبت در تماس باشید تا شما را بصورت رایگان راهنمایی کنند.

هزینه ثبت برند چینی چقدر است؟

به منظور بررسی هزینه ثبت برند، بسته به طبقات برند و روش انجام آن، هزینه ها مختلف می باشد که در آگاه ثبت با ارزان ترین قیمت صورت می گیرد.

بهترین روش برای داشتن نشان تجاری در ظروف چینی؟

برای دریافت یک علامت تجاری در این زمینه در سریع ترین زمان و با مطمئن ترین روش، می توانید از طریق موسسه حقوقی آگاه ثبت اقدام نمایید.

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…