ثبت برند لوازم تحریر

روش ثبت برند لوازم تحریر

لوازم تحریر و وسایلی که مرتبط با تحصیل دانش آموزان یا دانشجویان در رشته های مختلف می باشد، می تواند یک برند ثبت شده داشته باشد که متعلق به شما به عنوان یک شخص حقیقی و یا بصورت حقوقی ثبت شود. ثبت برند لوازم تحریر در ایران می تواند باعث افزایش شناخت نشان تجاری  شما شده و از طریق روش های تبلیغاتی و بازاریابی بتوانید علاوه بر برند سازی، در آمد خود را افزایش دهید. در نظر داشته باشید که نشان تجاری شما که می تواند شامل: اسم، علامت، شکل و … باشد، تنها در صورتی در ذهن افراد نقش می بندد که از کیفیت محصولات وخدمات شما راضی باشند.آگاه ثبت در زمینه ثبت برند لوازم تحریر بصورت قانونی و رسمی، در جهت حفظ ارزش کسب و کار شما، راهنمایی های لازم و مشاوره های کاربردی را ارائه می دهد.

ثبت برند لوازم تحریر چیست؟

شرایط ثبت برند لوازم تحریر

برای ثبت یک نشان تجاری معتبر در زمینه لوازم تحریر، مجموعه ای از اقدامات بصورت شخصی یا توسط موسسه حقوقی آگاه ثبت برای شما صورت می گیرد که نتیجه و خروجی آن منجر به داشتن یک برند معتبر می باشد. این کار نیاز به تهیه مدارک مورد نیاز، شرایط و هزینه هاییست که نیاز به پرداخت دارد. که در ادامه به آن ها می پردازیم.

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند لوازم تحریر در ایران

ثبت برند لوازم تحریر چه مدارکی لازم دارد

  • ارائه کارت ملی و شناسنامه
  • در اختیار داشتن کارت بازرگانی در صورت نیاز به ثبت برند لاتین
  • ارائه جواز تاسیس، کسب، پروانه ساخت و مجوز های قانونی که اجازه فعالیت به شما را می دهند
  • تهیه کپی از روزنامه رسمی شرکت به همراه آخرین تغییرات ذکر شده

مواردی هستند که برای ثبت برند افراد حقیقی و حقوقی بصورت کلی، مورد نیاز می باشند. از همین رو شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به مقاله مدارک ثبت برند آگاه ثبت مراجعه نمایید.

آموزش ثبت نشان تجاری لوازم تحریر در ایران

نحوه ثبت برند لوازم تحریر

بهترین و ساده ترین روش، استفاده از خدمات ثبت برند آگاه ثبت می باشد که شما در سریع ترین زمان و با خیالی راحت به نتیجه دلخواه خود دست پیدا می کنید. در این مسیر با استفاده از تخصص بالای کارشناسان و تجربه آنها، کلیه مراحل اداری و قانونی شما بصورت راهبردی صورت گرفته و با تهیه مدارک مورد نیاز می توانید برند خود را ثبت کنید.

روش دوم، طی کردن مراحل بصورت شخصی

اگر قصد دارید که مراحل ثبت برند لوازم تحریر در ایران را بصورت شخصی انجام دهید، از نظر زمان و کیفیت کار با چالش هایی مواجه خواهید شد که باید آن را در نظر داشته باشید. در این روش باید وارد سایت اداره مالکیت معنوی شده و در آن بر اساس اطلاعاتتان، فرم های مورد نیاز را تکمیل کنید. در قسمت آپلود مدارک و نشان تجاری خود نیز باید بر اساس فرمت مورد نظر، آن را ارسال کنید. در مراحل بعدی هزینه ثبت برند را باید پرداخت کرده و با تائید بر روی مدارک ارسالی خود، یک شماره تحت عنوان اظهارنامه برند به همراه یک کلمه عبور برای شما اس ام اس می شود. آن را نیز ذخیره کنید تا در مواقع نیاز به وبسایت مراجعه نمایید. پس از بررسی برند لوازم تحریر شما، در صورت عدم بروز مشکل، یک نسخه برای شما ارسال می شود که باید برابر اصل آن را برای اداره مالکیت معنوی ارسال کنید.

هزینه ثبت برند لوازم تحریر چقدر است؟

ثبت برند لوازم تحریر چقدر هزینه دارد

بر اساس تعرفه های رسمی و اعلام شده، به منظور پرداخت هزینه ثبت برند لوازم تحریر، مبلغی آن در سال 1400 حدود 2 میلیون و 400 هزار تومان می باشد که در آن هزینه های واریزی لحاظ شده است. اما باید در نظر داشته باشید که ثبت برند تجاری بر اساس تعداد طبقه ها، کالا و خدماتیست که ارائه می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در باره هزینه ثبت برند لوازم تحریر بهتر است تا با مشاوران ما در آگاه ثبت در ارتباط باشید تا بصورت کامل شما را راهنمایی کنند.

خدمات ثبت برند آگاه ثبت

موسسه حقوقی آگاه ثبت با سابقه ثبت هزاران برند و نشان تجاری در زمینه های مختلف، می تواند در حوزه لوازم تحریر نیز یک برند برای شما ثبت کند. طی کردن این مراحل نیاز به مدارک مورد نیاز، هزینه ثبت و گذراندن مدت زمانی بین 2 تا 3 ماه کاری می باشد. با داشتن یک نشان تجاری شما علاوه بر فعالیت بر روی برند خود، می توانید در صورت نیاز آن را به فروش گذاشته و با بالاترین قیمت پیشنهادی، آن را معامله کنید.

جمع بندی

ثبت برند لوازم تحریر و تجهیزات آن در کشور ایران، یکی از روش های شناخته شدن لوگو و نشان تجاری شما می باشد تا در صورت ارائه کیفیت مطلوب، در سر تا سر ایران شناخته شوید. هزینه، مدارک و شرایط مورد نیاز برای داشتن یک برند در زمینه لوازم التحریر، بصورت کامل توسط آگاه ثبت برای شما صورت گرفته و در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی یا پرسشی، می توانید 24 ساعته با کارشناسان حقوقی ما در ارتباط باشید.

مدت زمان ثبت برند لوازم تحریر

بصورت کلی برای ثبت نشان تجاری در این حوزه، با توجه به مراحل قانونی و اداری، بازه ای بین 2 الی 3 ماه کاری زمان نیاز است.

هزینه ثبت برند لوازم تحریر چقدر است؟

هزینه ثبت نشان تجاری بستگی به تعداد طبقات نیز داشته اما درسال 1400 مبلغی حدود 2 میلیون و 400 هزار تومان می باشد.

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…