Skip to content
آگاه ثبت » وبلاگ و مقالات » مقالات ثبت برند » ثبت برند لباس زیر زنانه

ثبت برند لباس زیر زنانه

ثبت برند لباس زیر زنانه

یکی از صنایعی که همواره در تمامی بازارهای دنیا دارای رونق بوده است، صنعت پوشاک است که توانسته است بسیاری از افراد مشتاق تولید را در این حوزه وارد نماید. اما نکته ای که همواره در این شاخه از صنعت مطرح است این است که این بستر آماده برای کسب درآمد، دارای فضای رقابتی بالایی نیز می باشد که برندهای موفق برای محافظت از کسب و کار خود، نیاز دارند تا با شرایط ثبت برند لباس زیر زنانه و دیگر لباس ها آشنا شده و پیش از هر اقدامی، در جهت انجام مقدمات قانونی آن، قدم بردارند.

نحوه ثبت برند لباس زیر زنانه

در صورتی که تصمیم دارید در این حوزه فعالیت کنید، می توانید برای ثبت شرکت و یا برند خود، با آگاه ثبت در تماس بوده و از مشاوره و راهنمایی کارشناسان آن بهره مند شوید. این مجموعه می تواند در زمانی مناسب و بر اساس دانش و تجربه خود، کلیه امورات ثبتی شما را به انجام برساند.

شرایط ثبت برند لباس زیر زنانه در ایران

شرایط ثبت برند لباس زیر زنانه چیست

همانگونه که پیش از این نیز اشاره شد، مارک های زیادی در حوزه لباس و پوشاک در داخل کشور مشغول هستند که برخی از آن ها نیز دارای اعتبار و شهرت خوبی می باشند. این برندها در برخی از مواقع به شکل عمومی بر روی تمامی شاخه های لباس فعالیت داشته و یک برند عمومی محسوب می شوند که توان مضاعفی را نیز برای حضور موفق در بازار می طلبد.

این درحالی است که برخی از صاحبان مشاغل برای فعالیت در حوزه پوشاک، روی یکی از شاخه های خاص تمرکز کرده و تولیدات خود را برای یک گروه سنی یا نوع خاصی از لباس تنظیم می کنند که به عنوان مثال برای این کار لازم است که شرایط ثبت برند لباس زیر زنانه را به صورت کامل مطالعه کرده و در راستای ثبت آن اقدام کنند تا بتوانند به سادگی برای بازاریابی و فروش موفق محصول در بازار عمل نمایند.

مراحل ثبت برند لباس زیر زنانه

هنگامی که برای ثبت برند خود اقدام می کنید، لازم است که مقدمات و مراحل آن را طی کنید. برای اولین قدم، می بایست طرح و نام برند خود را متناسب با موضوع فعالیت تجاری خود تعیین نمایید. ضمن آن که این برند و علامت تجاری ثبت شده، نبایستی تکراری بوده و مشابهتی با برند دیگری داشته باشد. زیرا هدف اصلی علامت تجاری و برند هنگام ثبت این است که بتواند یک محصول را از دیگر رقبا متمایز کند.

بنابراین می توان گفت که برند می تواند یکی از مهم ترین و ارزشمندترین دارایی باشد که اشخاص حقیقی و حقوقی آن را بدست می آورند و صحت روند انجام آن و آگاهی از شرایط ثبت برند لباس زیر زنانه و دیگر پوشاک مطرح در بازار، می تواند آن را در ذهن مشتریان ثبت و ماندگار کرده و باعث فروش بالای کالاهای آن شود.

مزیت ثبت برند لباس زیر زنانه

مزایای ثبت برند لباس زیر زنانه

یکی از نکاتی که صاحبان مشاغل به آن باید توجه داشته باشند، ثبت برند در ابتدا و شروع فعالیت تجاری خود است تا بتوانند از تلاش و زحماتی که برای برندسازی محصولات خود انجام داده اند، محافظت نمایند. تولید کنندگان پوشاک که به صورت عمومی و یا خاص، اقدام به تولید لباس می کنند نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

ضمن آن که هنگامی که شخص حقیقی یا حقوقی، برند خود را ثبت می کند، می تواند از مزایای مناسبی برخوردار شود که مهم ترین آن، کسب اعتبار و اعتماد بازار و مشتریان است که با ثبت برند و علامت تجاری، در حکم شناسنامه و مدرک هویتی آن کالا به شمار آمده و می تواند توسعه و رشد فروش یک کسب و کار را رقم زند.

از همین روست که لازم است در همان گام های اولیه راه اندازی کسب و کار، در جهت کسب آگاهی از شرایط ثبت برند لباس زیر زنانه اقدام نمایید و به فکر افزایش سهم بازار رقابتی این حوزه از صنعت باشید. در این خصوص می توانید از راهنمایی های کارشناسان پایدار ثبت نیز بهره مند شوید.

از دیگر مزیت های ثبت برند لباس این است که با ثبت علامت تجاری خود، می توانید دارای اعتبار بین المللی شده و به سادگی برای فروش در کشورهای منطقه و یا دیگر کشورها اقدام نمایید که در صورتی که محصولاتی با کیفیت را تولید و عرضه کنید، در کوتاه مدت قادر خواهید بود که کسب و کاری سود ده را ایجاد نمایید که خارج از مرزها نیز می تواند درآمد مناسبی را کسب نماید.

و در آخر، نکته ای که باید هنگام مطالعه شرایط ثبت برند لباس زیر زنانه به آن دقت کافی داشته باشید این است که عمدتا در تولید پوشاک ایده پردازی و طراحی لباس مطرح است که در صورتی که برند شما ثبت شده باشد، کپی برداری از طرح شما از طریق هر شخص ثالثی، دارای پیگرد قانونی خواهد بود که این می تواند یک امنیت بالا برای صاحبان کالا و برند ثبت شده باشد.

مدارک ثبت برند لباس زیر زنانه

ثبت برند لباس زیر زنانه چه مدارکی میخواهد

لازم به ذکر است که برای ثبت برند می بایست در سامانه اداره ثبت مالکیت معنوی اقدام کنید و نیازی به مراجعه حضوری نمی باشد. در این سامانه می توانید نسخه های مربوط به ثبت برند را تکمیل کرده و از آن ها پرینت دریافت نمایید که باید توسط صاحبان برند، امضا گردد.

هنگامی که برند و علامت تجاری شما در سامانه مورد تایید قرار گرفت و مدارک بارگذاری شده از سوی کارشناسان تایید گردید، مدارکی را مطابق با شرایط ثبت برند لباس زیر زنانه ، باید برای تحویل حضوری به اداره ثبت مالکیت معنوی آماده نمایید که شامل دو نسخه تکمیل شده اظهارنامه ثبت علامت تجاری به همراه مدارک شناسایی درخواست کننده می باشد.

در صورتی که شخص درخواست کننده به صورت شخص حقوقی باشد، لازم است که آگهی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت را نیز به همراه مدارک هویتی صاحبان امضا پیوست نماید. در کنار این مدارک، می بایست نمونه گرافیکی علامت تجاری را در ابعاد 10*10 آماده کرده و به کارشناسان اداره ثبت مالکیت معنوی پیوست نمایید.

همچنین از دیگر مدارک لازم برای ثبت برند، ارائه تصویر جواز تاسیس یا پروانه بهره برداری است که نشان از اجازه فعالیت تولیدی و تجاری شما خواهد بود. این مدارک همراه با رسید هزینه های واریز شده مربوط به ثبت برند و درج آن در روزنامه رسمی به اداره مالکیت معنوی تحویل شده و نهایتا گواهی ثبت مطابق با ضوابط و شرایط ثبت برند لباس زیر زنانه به درخواست کننده تحویل خواهد شد.


جهت مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *