ثبت برند فروشگاه های زنجیره ای

طریقه ثبت برند فروشگاه زنجیره ای

فروشگاه های زنجیره ای امروزه محبوبیت و اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده اند و همین مسئله باعث شده تا در سراسر کشور شاهد فعالیت صدها شعبه از فروشگاه های زنجیره ای مختلف باشیم. همین رشد چشمگیر و افزایش محبوبیت باعث شده تا امروزه بسیاری از افراد به دنبال ثبت برند فروشگاه زنجیره ای باشند.

در این بین یکی از سوالات بسیار مهمی که مطرح می شود این است که چگونه فروشگاه را ثبت کنیم و به منظور رسیدن به این هدف باید چه مراحلی را طی کرده و به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با این مسئله بسیار مهم آشنا کرده و در رابطه با آن توضیحات جامع و کاملی را ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع پرداخته و در رابطه با آن توضیحات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

دلیل اهمیت ثبت برند فروشگاه زنجیره ای

ثبت برند فروشگاه زنجیره ای چه اهمیتی دارد

در راستای بررسی این مسئله بسیار مهم باید گفت که اگر شما برند فروشگاه زنجیره ای خود را به ثبت برسانید، قادر خواهید بود تا در بازار رقابتی فعالیت کرده و مشتریان بسیار زیادی را جذب خود کنید.

این مسئله بسیار مهم باعث شده تا امروزه اهمیت ثبت برند فروشگاه زنجیره ای افزایش چشمگیری پیدا کند و افرادی که قصد دارند تا در این فضا فعالیت کرده و فروشگاه زنجیره ای خود را به وجود بیاورند، به عنوان یکی از مهم ترین گام ها لازم است تا اقدام به ثبت برند خود کرده و از مزایای آن بهره مند شوند.

برای ثبت برند فروشگاه چه مدارکی لازم است؟

مدارک لازم ثبت برند فروشگاه زنجیره ای

حالا که شما را با اهمیت ثبت برند فروشگاه زنجیره ای آشنا کردیم، باید به این مسئله بسیار مهم بپردازیم که به این منظورلازم است تا مدارک ثبت برند را جمع آوری کرده و آن را به مراجع مربوطه ارائه دهید.

مدارک برای شخص حقیقی

  • مدارک هویتی شخص متقاضی
  • نشانی اقامتگاه و کد پستی
  • ایمیل
  • شماره تماس
  • تصویر علامت تجاری
  • لیست از پیش تعیین شده ی کالا و خدمات مدنظر
  • مجوزهای صادره

مدارک برای شخص حقوقی

  • روزنامه رسمی تاسیس شرکت
  • روزنامه رسمی آخرین تغییرات شرکت
  • تصویر مدارک مدیرعامل
  • تصویر لوگو و یا علامت برند
  • مجوز فعالیت شرکت
  • تعیین طبقات بین المللی کالا و خدمات

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در راستای ثبت برند اگر این مدارک را به صورت کامل جمع آوری نکرده و آن را به همراه نداشته باشید، در طول فرآیند ثبت برند با مشکلات گوناگونی مواجه خواهید شد.

به همین دلیل لازم است تا حتماً این مدارک را جمع آوری کرده و آن ها را به صورت کامل به مراجع مربوطه ارائه دهید تا در نهایت بتوانید فرایند ثبت برند خود را به راحتی طی کرده و در نهایت به هدف خود دست پیدا کنید.

مراحل ثبت برند فروشگاه

چجوری ثبت برند فروشگاه زنجیره ای کنیم

لازم است تا به عنوان یک پارامتر بسیار مهم به بررسی مراحل ثبت برند فروشگاه های زنجیره ای پرداخته و در رابطه با آن توضیحات کاملی را ارائه دهیم. در همین راستا باید گفت مراحل انجام این فرآیند به شرح زیر است:

  1. جمع آوری مدارک و مستندات
  2. ایجاد حساب کاربری در سایت مرکز مالکیت معنوی
  3. ایجاد اظهار نامه و ارسال الکترونیکی آن برای بخش معاونت ثبت علامت تجاری
  4. تایید اظهار نامه
  5. تایید برند توسط کارشناس برای انتشار روزنامه رسمی آگهی تقاضای ثبت برند
  6. در صورت عدم اعتراض به تقاضای ثبت برند، تشکیل پرونده انجام خواهد شد
  7. تشکیل پرونده فیزیکی با پرداخت هزینه حق الثبت
  8. انتشار روزنامه رسمی آگهی ثبت علامت تجاری
  9. اخذ سند برند

شما با طی کردن این مراحل قادر خواهید بود تا در نهایت فروشگاه زنجیره ای خود را به ثبت رسانده و از مزایای آن بهره مند شوید. به همین دلیل لازم است تا گام به گام این مراحل را طی کرده و هر زمانی که با مشکل رو به رو شدید، برای حل آن اقدام کنید.

 

هزینه ثبت برند فروشگاه زنجیره ای

برای ثبت برند و علائم تجاری فروشگاه زنجیره ای هزینه های خاصی مورد نیاز است. این هزینه بر اساس شرایط مختلف، متغییر است، از همین رو ما در مقاله هزینه ثبت برند، بصورت کامل به مواردی که شامل هزینه می شوند، اشاره کرده ایم.

بهترین روش ثبت برند فروشگاه زنجیره ای

روش ثبت برند فروشگاه زنجیره ای

ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که چگونه می توان این مراحل را در سریع ترین زمان ممکن طی کرد و به منظور رسیدن به این هدف لازم است تا از چه روشی استفاده کنیم.

در راستای پاسخ به این سوال بسیار مهم باید گفت که اگر قصد دارید تا به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن برند فروشگاه زنجیره ای خود را به ثبت رسانده و از مزایای آن بهره مند شوید، می توانید به عنوان یک روش بسیار سریع به سراغ موسسات حقوقی فعال در حوزه ثبت برند رفته و از این موسسات کمک بگیرید.

مشاوره رایگان توسط سامانه آگاه ثبت

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که به صورت کلی طی کردن مراحل مربوط به ثبت برند فروشگاه زنجیره ای دارای چالش های خاصی است و به همین دلیل شما می توانید با کمک موسسات حقوقی این فرایند را در سریع ترین زمان ممکن طی کنید، چرا که این موسسات دارای نیروهای متخصص و خبره در حوزه ثبت برند هستند که به شما کمک می کنند تا به راحتی به شکل فوق العاده سریع برند فروشگاه زنجیره ای خود را به ثبت رسانده و به هدف خود دست پیدا کنید.

دیدگاه های دیگران
سامان 2 سال پیش:

ثبت برند فروشگاه زنجیره ای میتونه اسم لاتین باشه اگه میشه بیزحمت توضیح بدین

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…