ثبت برند در اهواز

طریقه ثبت برند ویلاسازی

ثبت برند یا نشان تجاری در اهواز، به عنوان یکی از شهر های نسبتا پر جمعیت و جنوبی کشور ایران، سالانه با تقاضا همراه است و کسب و کار های فعال یا شرکتهایی که در آن ثبت شده اند، برای این امر اقدام می کنند. شهر اهواز به دلیل موقعیت مناسب خود در ایران و پتانسیل های اقتصادی و راه های ارتباطی زمینی، هوایی و آبی با کشور های حوزه خلیج فارس و جنوب کشور، محل مناسبی برای ثبت برند یا علامت تجاری شما می باشد. در همین ابتدا از وبلاگ آگاه ثبت باید اعلام کنم که این فرآیند از نظر حقوقی و قانونی، دشوار نخواهد بود و صرفا با رعایت کردن مواردی مثل: تهیه مدارک مورد نیاز، هزینه ثبت برند ، استعلام نشان تجاری و شرایط و قوانین درج شده، می توان در سریع ترین زمان آن را به ثبت رساند.

مراحل ثبت برند در اهواز

روش ثبت برند ویلاسازی

ابتدا به بررسی واژه علامت تجاری یا همان Brand می پردازیم و سپس با معنای تکمیل آن یعنی ثبت در استان خوزستان و شهر اهواز، آشنا می شویم. زمانی که شما یک لباس، خودرو، یا هر محصولی تولید و روانه بازار کنید، یکی از چالش هایی که ممکن است با آن رو به رو شوید، حفظ حق و حقوق و زحمتیست که برای تولید و عرضه آن کشیدید. با ثبت برند می توان مالکیت حقوقی و معنوی یک کسب وکار یا محصول را بصورت رسمی حفظ نمایید. در این مسیر باید با قوانین و شرایط ثبت برند در شهر اهواز آشنا باشید و مدارکی که برای آن نیاز است را به خوبی تهیه کنید. حال به کلیه فعالیت ها و کار هایی که باعث می شود تا در این شهر بتوانید یک نشان تجاری را به ثبت برسانید، ثبت برند در اهواز می گویند که به دو روش کلی قابل انجام است.

مدارک لازم برای ثبت برند در اهواز

روش ثبت برند ویلاسازی

برای ثبت علامت تجاری شما ما در آگاه ثبت نیاز به مدارک شناسایی مثل: تصویر کارت ملی و شناسنامه شخص درخواست کننده داریم.

هرگونه مجوز های لازم برای کسب و کار شما مانند: جواز کسب، پروانه بهره برداری و ساخت و مواردی این چنین مورد نیاز می باشد.

در صورتی که قصد دارید برند لاتین ثبت کنید، دریافت کارت بازرگانی که یکی از خدمات ما می باشد نیز الزامیست. لازم به ذکر است این مدارک برای افراد حقیقی و حقوقی متفاوت است و به عنوان مثال اشخاص حقوقی علاوه بر مدارک شناسایی و مجوز های لازم، نیاز به ارائه روزنامه رسمی ثبت شرکت به همراه تغییرات آن دارند. لیست کاملی از مدارک ثبت برند را می توانید در این مقاله مطالعه نمایید.

هزینه ثبت برند در شهر اهواز

روش ثبت برند ویلاسازی

هزینه ثبت برند در اهواز بستگی به تعداد طبقات برند، نوع پیگیری اقدامات ( شخصی یا استفاده از وکیل) ، هزینه حق الثبت، دریافت گواهی های لازم و چاپ آگهی در روزنامه رسمی دارد. با این حال کلیه خدمات مرتبط به این موضوع توسط موسسه حقوقی آگاه ثبت با ارزان ترین قیمت و تعرفه برای کاربران انجام می گیرد. برای اطلاع دقیق از هزینه ها می توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

انواع روش های ثبت برند در اهواز

روش ثبت برند ویلاسازی

برای داشتن یک نشان تجاری در استان خوزستان، دو روش وجود دارد که از نظر مدت زمان، کیفیت و هزینه مورد نیاز با هم متفاوت می باشند. روش اول انجام و پیگیری مراحل ثبت علامت تجاری در این شهر بصورت شخصی و به تنهایی می باشد که نیاز مند دریافت اطلاعات لازم و تهیه مدارک های مورد نیاز است. این روش می تواند با هزینه ارزانی برای شما تمام شود اما ممکن است در حین مسیر با مشکلاتی نظیر ناقص بودن پرونده، کند پیش رفتن مراحل حقوقی و مواردی این چنین مواجه شوید و نیاز به یک شخص راهنما داشته باشید. مرجع رسمی این موضوع هم مرکز مالکیت معنوی می باشد.

استفاده از خدمات ثبت برند در اهواز موسسات حقوقی نظیر آگاه ثبت

روش ثبت برند ویلاسازی

روش دومی که می توانید از آن استفاده کنید، استفاده از خدمات یک موسسه حقوقی معتبر می باشد که از نظر قیمت و هزینه ممکن است تفاوت اندکی با روش اول داشته باشد. این روش از نظر نتیجه و مدت زمانی که طول می کشد تا کار شما به نتیجه رسیده و علامت تجاری شما در شهر اهواز ثبت شود، کیفیت بهتری در پیش دارد. برای اطلاع از شرایط این موضوع می توانید بصورت 24 ساعته با مشاوران و کارشناسان ما در آگاه ثبت تماس گرفته و شرایط خود را ذکر کنید تا پیگیری های لازم برای شما انجام شود.

مدت زمان ثبت نشان تجاری و برند در خوزستان

روش ثبت برند ویلاسازی

با پیگیری مراحل ثبت برند خود بصورت شخصی یا با استفاده از یک وکیل با تجربه، مدت زمان های متفاوتی ممکن است در انتظار شما باشد. اما بصورت کلی شما باید فرآیند آن را بصورت دقیق و منظم طی کنید و بازه ای بین 1 الی 2 ماه کاری زمان می برد تا برند شما ثبت شود. اعتبار علامت تجاری ثبت شده شما در اهواز نیز در مرحله اول 10 سال می باشد و پس از آن قابل تمدید است.

ثبت آنلاین برند در اهواز امکان پذیر است؟

روش ثبت برند ویلاسازی

ثبت برند آنلاین، یکی از خدمات موسسه حقوقی ما می باشد و می توانید بصورت غیر حضوری و آنلاین، درخواست خود را به ما اعلام کرده تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان، مدارک شما را تحویل گرفته و فرآیند کاری را آغاز کنند.

جمع بندی

ثبت برند در اهواز، یکی از اقدامات پر طرفدار و رایج میان مشتریان و فعالین حوزه اقتصادی می باشد که برای به نتیجه رسیدن آن، به موضوعاتی نظیر: هزینه ها، مدارک، شرایط و قوانین، استعلام برند و … باید توجه ویژه ای داشته باشید. ما در این بخش از وبلاگ آگاه ثبت قصد داشتیم تا بصورت کلی موارد مهم و تاثیر گزار را در این حوزه بررسی کنیم و شما را با راهنمای ثبت نشان تجاری در خوزستان، آشنا کرده باشیم.

قیمت ثبت برند در اهواز بصورت نسبی چقدر است؟

با توجه به نوسانات قیمت و وضعیت تورمی کشور ایران، برای محاسبه دقیق هزینه ها بهتر است تا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

آیا می توانم یک برند ثبت شده در اهواز را به نام خود کنم؟

یکی از مهم ترین مراحل در هنگام انتخاب نشان تجاری، استعلام برند است که باعث می شود تا برند های تکراری را برای کسب و کار خود انتخاب نکنید.

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…