ثبت برند تجهیزات ساختمانی

نحوه ثبت برند تجهیزات ساختمانی

کسب و کار هایی که در حوزه تجهیزات ساختمانی فعالیت دارند، برای حفظ حق و حقوق و مالکیت معنوی خدمات یا محصولاتشان، اقدام به ثبت برند خواهند کرد. حال اینکه مزایا و فوایدی که این امر برای ما دارد شامل چه مواردیست و چه مراحلی را باید طی کرد، موضوع بحث ما در این مقاله است. ثبت برند تجهیزات ساختمانی در کشور ایران به دلیل اهمیت استفاده از این لوازم در امر ساخت و ساز و باز سازی اماکن مسکونی، تجاری و تفریحی، می تواند قابلیت ها و مزایای زیادی را به همراه داشته باشد.

همانطور که در سایر مقالات آگاه ثبت اشاره کرده ایم، با ثبت نشان تجاری در این زمینه می تواند استفاده از یک علامت تجاری یا اسم خاص را از نظر قانونی و حقوقی برای خود تعیین کنید. برای رسیدن به این هدف باید توجه کافی را به مدارک مورد نیاز ثبت برند، هزینه ها، شرایط و مراحل آن منعطف کنید.

ثبت برند تجهیزات ساختمانی چیست؟

اگر شما در زمینه تولید یا تهیه لوازم و تجهیزات ساختمانی مشغول به کار هستید و قصد دارید تا برند خود را داشته باشید، با این کار کلیه حق و حقوق استفاده از نام تجاری شما، محفوظ می ماند. این کار باعث افزایش اعتماد مشتریان به محصولات شما و ایجاد یک حس اطمینان نسبی در هنگام خرید تجهیزات شما خواهد شد. همچنین افراد سو استفاده گر نیز در صورت استفاده از علامت تجاری شما، می توانند دردسر های زیادی را تجربه کنند! ما در آگاه ثبت خدمات مربوط به ثبت برند را در سریع ترین زمان برای افراد حقیقی و حقوقی انجام می دهیم و برای این موضوع می توانید همین حالا با ما در ارتباط باشید.

منظور از برند در تجهیزات ساختمانی

طریقه ثبت برند تجهیزات ساختمانی

شاید برای شما سوال باشد که منظور از برند و واژه علامت تجاری در حوزه تجهیزات و لوازم ساختمانی چیست؟ آیا لوگویی شبیه به آرم bmw یا کوکاکولا در ذهنتان شکل می گیرد؟ برای پاسخ به این سوال باید در نظر داشته باشید که یک برند می تواند شامل : اسم، نشان، علامت و یک طرح خاص باشد که بصورت یکتا و خاص متعلق به شما باشد. این لوگو نباید از قبل توسط شخص دیگری ثبت شده باشد و برای این کار می توان از قابلیت ثبت برند آگاه ثبت استفاده کرد. از مزایایی که با ثبت نشان تجاری می توان بدست آورد نیز به افزایش اطمینان و اعتماد کاربران، تشخیص کالای شما در صورت شناختتان با سایر کالاها، تشخیص کیفیت محصولات و تجهیزات را می توان نام برد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نشان تجاری تجهیزات ساختمانی

ثبت برند تجهیزات ساختمانی چه مدارکی

برای این مسیر نیاز به مدارک خاصی می باشد که برای اشخاص حقیقی شامل : ارائه کپی شناسنامه و کارت ملی به همراه کلیه جواز های لازم برای فعالیت در صنف تجهیزات ساختمانی و در صورت استفاده از نام لاتین، نیاز به کارت بازرگانی را ذکر کرد. دریافت کارت بازرگانی نیز یکی از خدمات موسسه حقوقی ما می باشد و در صورت نداشتن آن، می توانید با ساده ترین روش به آن دست پیدا کنید. موضوع بعدی نیز ارائه یک تصویر با ابعاد 6 سانتی متر در 6 سانتی متر از لوگو یا نشان خود به همراه توضیحات لازم می باشد.

اشخاص حقوقی

برای افراد حقوقی که قصد ثبت نشان تجاری خود در حوزه تجهیزات ساختمانی را دارند، همانند مدارک بالا با اندکی تفاوت نیاز به : ارائه کارت ملی و شناسنامه، آگهی ثبت شرکت و روزنامه آخرین تغییرات آن، ارائه و دریافت مجوز های لازم به همراه کارت بازرگانی و تصویر نشان تجاری در ابعاد 6 سانتی متر در 6 سانتی متر را می توان نام برد. دریافت کارت بازرگانی نیز در صورت لاتین بودن برند انتخابی، الزامی می باشد.

هزینه ثبت برند و مدت زمان آن

هزینه ثبت برند در حوزه تجهیزات ساختمانی بر اساس طبقه برند، هزینه های لازم در تهیه مدارک، هزینه وکیل، طراحی لوگو و مواردی این چنین می باشد که با توجه به تغییرات و نوسان ارزی، هر ساله متغییر می باشد. با این حال برای آگاهی از نرخ دقیق قیمت ها در حوزه لوازم و تجهیزات ساختمان، می توانید از طریق روش های ارتباطی با ما در تماس باشید. از نظر مدت زمان ثبت علامت تجاری نیز بستگی دارد بصورت شخصی مراحل را دنبال کنید یا از طریق یک وکیل یا موسسه حقوقی آن را انجام دهید. در صورتی که امور خود را به ما واگذار کنید، به دلیل تجربه بالای کارشناسان و وکلای ما، در سریع ترین زمان می توانید برندتان را به ثبت برسانید و از مزایای آن بهره مند شوید.

جمع بندی

ثبت برند لوازم و تجهیزات ساختمانی برای افرادی که در این صنعت فعالیت می کنند، امری ضروری و الزامی نیست. اما با به ثبت رساندن یک نشان تجاری می توانید جایگاه و شخصیت کاری خود را ارتقا داده و باعث افزایش شناخت بین مشتریان و بازاریان این حوزه شوید. با داشتن برند اعتماد کاربران به شما افزایش یافته و با کمی بازاریابی می توانید در زمینه های صادرات و واردات نیز بصورت جدی فعالیت داشته باشید. هزینه ها و مواردی شامل مدارک نیز در این مقاله بررسی شد، با این حال اگر هنوز نیاز به مشاوره ثبت برند، ثبت شرکت و هزینه ثبت شرکت دارید می توانید با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

دلایل ثبت برند تجهیزات ساختمانی چیست؟

حفظ حق و حقوق و مالکیت محصولات و خدماتی که ارائه می دهید، افزایش شناخت و بهره مندی از اعتبار و اعتماد مردم به شما، از مهم ترین مزایا و دلایل ثبت نشان تجاری در این زمینه می باشد.

هزینه ثبت نشان تجاری در زمینه تجهیزات ساختمانی چقدر است؟

برای محاسبه و اعلام نرخ و قیمت برند تجهیزات ساختمانی می توانید همه روزه بصورت 24 ساعته با آگاه ثبت در تماس باشید.

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…